-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
31 856 890.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 284.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 159 284.45 UAH
Номер:
408ed68c0dcb41c9851d825669fdf81e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-13-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2023 00:00
Період моніторингу:
13.09.2023 15:57 - 05.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.09.2023 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 03 серпня 2023 року №003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.09.2023 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9. UA-2023-06-03-000855-a 03.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 02 та 06 червня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи від 16 червня та 05 липня 2023 року, тендерну пропозицію ТОВ «Технології клімату та автоматизація систем», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «Технології клімату та автоматизація систем» до 05 липня 2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 14 липня 2023 року №358, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25 вересня 2023 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.10.2023 18:10 - 07.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2023 18:10
Запити/Пояснення
Номер:
b22ddc9f4b9b4e0694f0572d2a4f2d72
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2023 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту 2-го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-03-000855-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2020f23e182644948800cc4e7262e027
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
25.09.2023 11:17
Опис:
Щодо обґрунтування розміру витрат то закупівля робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт 2 -го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-03-000855-a) здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства – 16815890,8 грн та кошти місцевого бюджету – 15041000,0 грн, з врахуванням фактичної потреби та відповідно до фінансового плану на 2023 рік.
Слід зазначити, що ухвалою 14 сесії 8 скликання Львівської міської ради від 03.02.2023 №2884 Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2023 рік затверджено видатки у сумі 15041000,00 грн на об’єкт «Капітальний ремонт 2 -го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування». Ухвала міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://www8.city-adm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/A3660B3125E4DB64C2258972004C0C78?OpenDocument
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт із капітального ремонту 2 -го, 4-го та 5-го поверхів операційного блоку лікарні КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9. Коригування, та визначення його очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією (ФОП СЕМЧЕНКО НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА), згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-09-23-001677-a;
- експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-11-25-002030-a).
Також додаємо скановану копію експертного звіту.