-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Миру в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь")
Завершена
1 149 964.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 499.64 UAH
мін. крок: 1% або 11 499.64 UAH
Номер:
5987bf40b3c046989ac670b88869cdff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.08.2023 00:00
Період моніторингу:
30.08.2023 16:29 - 21.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.08.2023 №54-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 30.08.2023 №54-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-06-02-012815-a від 02.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» умовам тендерної документації встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 30.06.2023 за №261 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.06.2023 за №ВТО-142, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» (далі - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 за №ВТО-167, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2023, договір від 30.06.2023 за №261, пояснення Замовника від 04.09.2023 та 15.09.2023 отримані через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» встановлено наступне.
Згідно додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено найменування робіт, окрім іншого, «Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.10.2 /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/ - 0,09 км. ліній».
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР» у складі пропозиції подано локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (файл «37 ДЦ Миру. pdf.p7s») у якому щодо роботи «Нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою маркірувальними машинами, тип лінії 1.10.2 /проведення робiт на однiй половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй/» зазначено меншу кількість, а саме « 0,009 км. ліній».
Окрім цього, у додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено підсумкову відомість ресурсів щодо поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини, у якій, окрім іншого, вказано найменування необхідних матеріалів:
- Люк чавунний для колодязів важкий - 1 шт.;
- Фарба дорожня для розмітки (жовтий колір) - 0,0144585 т.;
- Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4- 6,5 м, усі ширини, товщина 100,125 мм, ІV сорт – 0,0085 м.кв.;
- Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт, – 0,3708 т.;
- Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг – 0,00048 т.;
- Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 - 0,0015525 т.;
- Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм - 0,00005т.;
- Болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 10 мм – 0,00048 т.
Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ-ВР» у складі пропозиції подано відомість ресурсів до локального кошторису та підсумкову відомість ресурсів (файл «37 ДЦ Миру. pdf.p7s») у яких вказаних матеріалів немає.
Під час проведення моніторингу, 12.09.2023, Замовнику було надано запит щодо причин не відхилення пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР».
Замовником у відповіді від 15.09.2023 вказано: « згідно додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено підсумкову відомість ресурсів щодо поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини, у якій, окрім іншого, вказано найменування необхідних матеріалів: - Фарба дорожня для розмітки (жовтий колір) - 0,0144585 т; - Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт – 0,3708 т. Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у складі пропозиції подано відомість ресурсів до локального кошторису та підсумкову відомість ресурсів у яких вказані аналогічні матеріали: - Фарба дорожня біла розмічальна - 0,01666 т; - Емульсія бітумна, дорожна ЕКШ-50 – 0,414 т.».
З даного питання необхідно зазначити, що у додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено підсумкову відомість ресурсів щодо поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини, у якій, окрім вищеперелічених матеріалів, також зазначено найменування необхідних матеріалів: фарба дорожня для розмітки (білий колір) – 0,024582 т. та емульсія бітумна, дорожна - 0,0432 т.
Таким чином, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхиллено пропозицію ТОВ«БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178, Замовником не відмінено відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень.
Період усунення порушень:
20.09.2023 13:00 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 13:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Миру в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь"), Договір №261 від 30.06.2023 року укладений між ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» та Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області буде розірвано (припинено).
Дата публікації звіту:
28.09.2023 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
d5a55f798a1146259fa3321dc37fb32c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.08.2023 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Миру в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-02-012815-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bc8800b290274a76b14316ece27efcaf
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
04.09.2023 15:57
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 30.08.2023 року о 16:51 год.
Зазначені характеристики, що містяться в тендерній документації сформовані з робочого проєкту на: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Миру в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області», який розроблений на підставі — завдання на розробку проектної документації Борщагівської сільської ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної згідно з наказом Міністерства регіонального розвитку від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації по робочому проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Миру в с. Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп».
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», що органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано здійснювати публікації, а не зобов’язано.
Номер:
c2bfb33033d24817b17df921e15340bb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2023 08:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул.Миру в с.Софіївська Борщагівка Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015-45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-02-012815-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.У пункті 8 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника, тендерну пропозицію якого акцептовано, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 2% вартості договору в формі депозиту безвідсоткового шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору, надається Замовнику не пізніше дати укладання договору про закупівлю.
У зв’язку з чим, прошу надати скан-копію документа який підтверджує виконання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» вищевказаної вимоги.
2. Згідно додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу: « Учасник повинен надати Протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів, які Учасник планує використовувати під час виконання робіт/надання послуг по даній Закупівлі».
Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 07.06.2023 за №17/06 (файл «17.Довідка МТБ. pdf.p7s»), у якій, окрім іншого, вказано про наявність :
- двох автомобілів-самоскидів: КАМАЗ 5511 (реєстраційний номер АА1309КІ) та КАМАЗ 54112 (реєстраційний номер АА9288МІ);
- машини поливально-мийної ЗИЛ 433362 (реєстраційний номер АА1086ОН);
- навантажувача одноковшового DISD SD300N (реєстраційний номер 66066AA).
Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у файлі «24. Протоколи перевірки технічного стану_compressed.pdf.p7s» подано протоколи перевірки технічного стану окремих дорожньо-будівельних механізмів. Однак, протоколів щодо перевірки технічного стану КАМАЗ 5511 (реєстраційний номер АА1309КІ), КАМАЗ 54112 (реєстраційний номер АА9288МІ), машини поливально-мийної ЗИЛ 433362 (реєстраційний номер АА1086ОН), навантажувача одноковшового DISD SD300N (реєстраційний номер 66066AA) у складі пропозиції вказаного учасника не виявлено.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію чи подано у складі пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» протоколи перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів (КАМАЗ 5511, КАМАЗ 54112, машини поливально-мийної ЗИЛ 433362, навантажувача одноковшового DISD SD300N, якщо подано вказати назву файла поданого у складі пропозиції та сторінку на якій він розміщені вказані документи, якщо ні пояснити причину не відхилення вказаного учасника?
3. Згідно додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено підсумкову відомість ресурсів щодо поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини, у якій, окрім іншого, вказано найменування необхідних матеріалів:
-Люк чавунний для колодязів важкий - 1 шт.;
- Фарба дорожня для розмітки (жовтий колір) - 0,0144585 т.;
- Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4- 6,5 м, усі ширини, товщина 100,125 мм, ІV сорт – 0,0085 м.кв.;
- Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт т 0,3708 32 – 0,3708 т.;
- Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг т 0,00048 31 – 0,00048 т.;
- Гас для технічних цілей, марка КТ-1, КТ-2 т 0,0015525 30 – 0,0015525 т.;
- Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм т 0,00005 29 -0,00005т.;
- Болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 10 мм т 0,00048 28 – 0,00048 т.
Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у складі пропозиції подано відомість ресурсів до локального кошторису та підсумкову відомість ресурсів у яких вказаних матеріалів немає.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції (відповідності її умовам тендерної документації) та обрання переможцем - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
44a26df14d224ef9b167603aeeace42e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.09.2023 23:39
Опис:
Надаємо пояснення на Ваш запит, який створено в системі прозоро 12.09.2023 року о 08:34 год.
Щодо виконання вимог частини 8 розділу 6 тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі надано забезпечення виконання договору про закупівлю шляхом перерахування коштів в розмірі 2% вартості договору (18 655 грн. 11 коп.) на розрахунковий рахунок Замовника відповідно з «ВИПИСКА З РАХУНКА» від 26.06.2023 року.
Повідомляє Вам, що Замовником встановлена вимога щодо надання Учасником Протоколу перевірки технічного стану дорожньо-будівельних механізмів (н-д бульдозери, котки, грейдери, екскаватори, скрепери дорожні фрези, асфальтоукладальники та ін.), не дорожніх автомобілей (машин). Окрім того, Учасниками в довідці підтверджувався стан обладнання, машин та механізмів.
Згідно додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено підсумкову відомість ресурсів щодо поточного ремонту дорожнього покриття проїзної частини, у якій, окрім іншого, вказано найменування необхідних матеріалів: - Фарба дорожня для розмітки (жовтий колір) - 0,0144585 т.; - Бітуми нафтові дорожні БНД-40/60, перший сорт – 0,3708 т.. Учасником закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР» у складі пропозиції подано відомість ресурсів до локального кошторису та підсумкову відомість ресурсів у яких вказані аналогічні матеріали: - Фарба дорожня біла розмічальна - 0,01666 т.; - Емульсія бітумна, дорожна ЕКШ-50 – 0,414 т.