-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт дороги комунальної власності з інфраструктурою на уч. Росіш, Прелуки (від центральної дороги до домогосподарства Молдавчука І.І. на уч. Прелуки та до домогосподарства Вербіцького В.В. на уч. Росіш) в с. Поляниця Поляницької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області")
Завершена
6 818 647.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 093.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 093.23 UAH
Номер:
9b4fa6a32a684e0d89163bd3ceb47dda
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-19-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.06.2023 00:00
Період моніторингу:
19.06.2023 11:11 - 11.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2023 №37-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 19.06.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-06-02-011733-a 02.06.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону, пункту 17 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відхилення тендерної пропозиції ПП «Будінвест-2017», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОПРОН-ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені щодо усунення порушення вимог частини першої статті 41 Закону, пункту 17 Постанови №1178 в установленому законодавством порядку, зокрема, приведенням у відповідність договору від 29.06.2023 №12 до норм Цивільного та Господарського кодексів України та Постанови №1178 шляхом укладання додаткової угоди до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 04 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Постанова №1178), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов договору вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Сільського комунального підприємства «Поляницякомунсервіс» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерні пропозиції ПП «Будінвест-2017» та ТОВ «ОПРОН-ПЛЮС», вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2023 №55, від 20.06.2023 №57, від 22.06.2023 №60, договір від 29.06.2023 №12, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 23.06.2023 року.
За результатами моніторингу встановлено наступне. Згідно пункту 8 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У тендерній документації Замовника наявний проєкт договору, який не відповідає вимогам, встановленим частиною першою статті 638 Цивільного кодексу України (далі – Кодекс), частинами першою та другою статті 648 Кодексу та пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова №668).
Зокрема, відповідно до частини першої статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Згідно частини першої статті 638 Кодексу передбачено, що договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Оскільки предметом закупівлі є ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, то за результатами процедури закупівлі укладається договір будівельного підряду.
Згідно Постанови №668, ці загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва. Положення загальних умов застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд.
Відповідно до статті 648 Цивільного кодексу України зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту. Особливості укладення договору на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування встановлюються актами цивільного законодавства.
Згідно пункту 5 Постанови №668, договір підряду укладається у письмовій формі. Істотними умовами договору підряду є: найменування та реквізити сторін; місце і дата укладення договору підряду; предмет договору підряду; договірна ціна; строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); права та обов'язки сторін; порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; порядок залучення субпідрядників; вимоги до організації робіт; порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи; порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; порядок врегулювання спорів; порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання взаємовідносин умови.
Водночас, у проєкті договору Замовником не зазначено такі істотні умови, як умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) (не зазначено саме гарантійний строк з моменту прийняття робіт замовником).
За результатами процедури закупівлі Замовником укладено договір від 29.06.2023 №12 з порушенням частини першої статті 41 Закону, пункту 17 Постанови №1178.
Зокрема, в договорі відсутні такі істотні умови, як умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва.
Період усунення порушень:
04.07.2023 14:19 - 19.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 14:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-02-011733-a "Капітальний ремонт дороги комунальної власності з інфраструктурою на уч. Росіш, Прелуки (від центральної дороги до домогосподарства Молдавчука І.І. на уч. Прелуки та до домогосподарства Вербіцького В.В. на уч. Росіш) в с. Поляниця Поляницької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області") (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне:
- Щодо приведення умов Договору у відповідність до норм Цивільного та Господарського кодексу України та Постанови №1178 : 05.07.2023р. укладено додаткову угоду №1 до договору №12 від 29.06.2023р. по об’єкту "Капітальний ремонт дороги комунальної власності з інфраструктурою на уч. Росіш, Прелуки (від центральної дороги до домогосподарства Молдавчука І.І. на уч. Прелуки та до домогосподарства Вербіцького В.В. на уч. Росіш) в с. Поляниця Поляницької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області").
(Додаткова угода додається)
Дата публікації звіту:
05.07.2023 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
7810a64a9c47454e8bea6dfb016cf207
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
22.06.2023 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт дороги комунальної власності з інфраструктурою на уч. Росіш, Прелуки (від центральної дороги до домогосподарства Молдавчука І.І. на уч. Прелуки та до домогосподарства Вербіцького В.В. на уч. Росіш) в с. Поляниця Поляницької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області")» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-02-011733-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи враховано Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОПРОН-ПЛЮС" те, що ним не надано довідку у довільній формі, щодо гарантійного терміну на виконані роботи, як це вимагалось Замовником у пункті 7 частини 4 Додатку 1 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
868fded08aa248f6a17610c83f6bdfb6
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
23.06.2023 12:12
Опис:
Сільське комунальне підприємство «Поляницякомунсервіс» (надалі - Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.06.2023 № 37-3 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Капітальний ремонт дороги комунальної власності з інфраструктурою на уч. Росіш, Прелуки (від центральної дороги до домогосподарства Молдавчука І.І. на уч. Прелуки та до домогосподарства Вербіцького В.В. на уч. Росіш) в с. Поляниця Поляницької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області") (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)” (UA-2023-06-02-011733-a) пояснює наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначенння його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення сесії Поляницької сільської ради Івано-Франківської області. А саме рішення сесії №451-24-2023 від 16.02.2023 року «Про внесення змін до сільського бюджету Поляницької територіальної громади на 2023 рік» спрямовано 3 055 000.00 грн. та 795 000.00 грн., рішення сесії №490-25-2023 від 08.03.2023 року «Про внесення змін до сільського бюджету Поляницької територіальної громади на 2023 рік» спрямовано 228 882.00 грн., рішення сесії №503-26-2023 від 29.03.2023 року «Про внесення змін до сільського бюджету Поляницької територіальної громади на 2023 рік» спрямовано 3 700 000.00 грн.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта, за мінусом Глави 10 “Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги” та Глави 12 “Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд” кошторисної документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 09 травня 2023 №ЛВ 0127-4498-23/УЕГ/В).
Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Перелік видів робіт та їх обсяги вказані в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» та окремих файлах Тендерної документації .
2. Щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОПРОН-ПЛЮС" те, що ним не надано довідку у довільній формі, щодо гарантійного терміну на виконані роботи, як це вимагалось Замовником у пункті 7 частини 4 Додатку 1 тендерної документації?
Відповідно до проектно кошторисної документації міжремонтний строк служби становить 10 років.
Учасником ТОВ «ОПРОН-ПЛЮС» надано довідку довільної форми вих№09-13 від 09 червня 2023 року про те, що Учасник гарантує дотримуватися гарантійного терміну на виконані роботи (довідка додається).