-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, код 33180000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Протезно-ортопедичні вироби, код 33183000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 33181 за НК 024:2019 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен)
Завершена
2 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 250.00 UAH
Номер:
7c616a5a8b1f49d3b81498739526c763
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 15:37 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.11.2023 № 48-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 27.11.2023 № 48-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-02-005641-a від 02.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік комунального некомерційного підприємства «Свалявська міська лікарня» Свалявської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.06.2023 б/н із змінами від 06.06.203; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Звєрєв Роман Володимирович», фізичної особи-підприємця «Шведун Ірина Ариківна», товариства з обмеженою відповідальністю «Грені Сміт»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.06.2023 № б/н, від 22.06.2023 № б/н та від 23.06.2023 №б/н; повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2023; договір від 30.06.2023 № 30-П на суму 2 049 852,50 грн; відповідь Замовника від 01.12.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Період усунення порушень:
11.12.2023 11:25 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
11.12.2023 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
3704669ff1fe46d690e2fdba2bc31257
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2023 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, код 33180000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Протезно-ортопедичні вироби, код 33183000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 33181 за НК 024:2019 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-005641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f7931ef4f9494c81b48b32a32d372996
Назва:
Вілповідь замовника на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2023 15:24
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 29.11.2023р. про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, код 33180000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Протезно-ортопедичні вироби, код 33183000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 33181 за НК 024:2019 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-005641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - надаємо наступні пояснення:
Вілповідь замовника
1.Для здійснення оперативних втручань у травматологічному відділенні КНП «Свалявська міська лікарня» у другому півріччі 2023р.,була необхідність придбати 30 тотальних ендопротезів кульшового суглоба.. При визначенні очікуваної вартості закупівлі керувались примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275; Обгрунтуванням очікуваної суми закупівлі ,є проведене дослідження ринку на вказані медичні вироби в мережі Інтернет та досліджені аналогічні закупівлі в системі Прозорро,а саме закупівлі :UA-2023-04-04-006929-a, UA-2023-03-28-008753-a, UA-2023-03-07-003115-a. Також було надіслано запити 2-м суб»єктам підприємницької діяльності ,які займаються постачанням аналогічних виробів медичного призначення на території Закарпатської області ,від яких було отримано дві цінові пропозиції. Після проведення попереднього моніторингу цін та отримання цінових пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій ) від двох потенційних постачальників була визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією.
2.Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету Закупівлі :Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, код 33180000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Протезно-ортопедичні вироби, код 33183000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 33181 за НК 024:2019 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен) UA-2023-06-02-005641-a) формувалися на основі технічних та якісних характеристик ендопротезів європейських виробників . Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі відповідають виробам, які виробляються в країнах Європи(Німеччина,Швеція)в зв»язку з тим ,що наші лікарі, які проводять оперативні втручання по заміні кульшових суглобів,пройшли стажування в Європейських країнах ,та мають досвід роботи з ендопротезами європейських виробників.