• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, код 33180000-5 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Протезно-ортопедичні вироби, код 33183000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», код 33181 за НК 024:2019 - Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен)

Завершена

2 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 250.00 UAH
Номер: 7c616a5a8b1f49d3b81498739526c763
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-28-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.11.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 28.11.2023 15:37 - 20.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.11.2023 № 48-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 27.11.2023 № 48-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-02-005641-a від 02.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, внесення змін до нього та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік комунального некомерційного підприємства «Свалявська міська лікарня» Свалявської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 02.06.2023 б/н із змінами від 06.06.203; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Звєрєв Роман Володимирович», фізичної особи-підприємця «Шведун Ірина Ариківна», товариства з обмеженою відповідальністю «Грені Сміт»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.06.2023 № б/н, від 22.06.2023 № б/н та від 23.06.2023 №б/н; повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2023; договір від 30.06.2023 № 30-П на суму 2 049 852,50 грн; відповідь Замовника від 01.12.2023 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Період усунення порушень: 11.12.2023 11:25 - 15.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 11.12.2023 11:25

Запити/Пояснення