-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області
Завершена
27 841 732.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 278 417.32 UAH
мін. крок: 1% або 278 417.32 UAH
Номер:
d59fdb6fbca84540a327b3be92ea3337
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-31-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2023 00:00
Період моніторингу:
31.07.2023 16:45 - 22.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2023 №29-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Катерина КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 31 липня 2023 року № 29-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-06-02-005609-а від 02.06.2023 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, із змінами, встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44, абзаців шістнадцятого та вісімнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог підпункту 3 пункту 44, абзаців шістнадцятого та вісімнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новодністровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-06-02-001569-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.06.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СМЕРЕЧИНА» (далі – ТОВ «СМЕРЕЧИНА»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «СМЕРЕЧИНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2023; повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2023; договір генерального підряду від 22.06.2023 № 22/06/23; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 08.08.2023 (далі – Пояснення).
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, із змінами, встановлено наступне.
Відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Абзацом вісімнадцятим пункту 47 Особливостей № 1178 передбачено, що замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.
Замовник у підпункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та у Додатку № 2 до неї зазначив, що учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей № 1178 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, Замовник у тендерній документації зазначив спосіб підтвердження учасниками відсутності підстав для відхилення, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту, шляхом самостійного декларування, чим порушив вимоги абзаців шістнадцятого та вісімнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178.
Також, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник у пункті 3 розділу V тендерної документації зазначив про відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, в той час, коли підпунктом 3 пункту 44 Особливостей № 1178 не передбачено такої підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
15.08.2023 17:00 - 30.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.08.2023 17:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень Замовником до висновку про моніторинг закупівлі UA-2023-06-02-005609-а міститься в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту:
21.08.2023 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
5e756e302f874801b076a359e54ad33c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2023 11:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-005609-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин під час складання тендерної документації Вами не дотримано вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471), із змінами, внесеними Постановою КМУ від 16.05.2023 р. № 491 (далі - Особливості № 1178), зокрема:
1) у підпункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ та Додатку №2 тендерної документації зазначено, що учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей № 1178 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав, в той час, коли абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей №1178 виключає обов’язок учасника підтверджувати відсутність підстав, зазначених у підпунктах 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178, шляхом самостійного декларування, а також абзац вісімнадцятий пункту 47 Особливостей №1178 передбачає самостійне підтвердження замовником відсутності в учасника підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178;
2) у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону;
3) у пункті 3 розділу V тендерної документації зазначено про відхилення тендерної пропозицій, якщо переможець не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, в той час, коли підпунктом 3 пункту 44 Особливостей № 1178 не передбачено такої підстави для відхилення тендерної пропозиції;
4) пункт 3 розділу VІ та Додаток №8 тендерної документації для укладення договору передбачають урахування положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, а також надання переможцем (в т. ч. об’єднанням учасників) сканкопії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, в той час, коли відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 для укладення договору не враховуються положення частини другої статті 41 Закону та не передбачено надання переможцем вказаних вище документів (ліцензії/дозволу)?
4. Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМЕРЕЧИНА» виконав вимоги пункту 1.2.2 Додатку №1 до тендерної документації (стосовно листа-підтвердження від ФОП Томюк П.Ю. щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі), якщо надані учасником листи від ФОП Томюк П.Ю. не відповідають зазначеним вище вимогам тендерної документації, а саме:
- лист-незаперечення від 23.05.2023 №14, щодо якого Вами оприлюднено вимогу про усунення учасником невідповідностей;
- лист-незаперечення від 09.06.2023 №14 (наданий учасником на вимогу про усунення невідповідностей), яким ФОП Томюк П.Ю. не заперечує використання обладнання для виконання робіт за іншим предметом закупівлі, з іншим номером закупівлі та для іншого замовника?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fabe41f75f95475981a47699cef7f114
Назва:
Пояснення (інформація та документи) на питання надані у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області»
Дата опублікування:
08.08.2023 13:09
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-005609-a) надаємо пояснення (інформацію та документи) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Технічні та якісні характеристики об’єкту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області» Новодністровською міською радою визначено на підставі проектно – кошторисної документації, виготовленої проектною організацією ПрАТ «Укргідропроект», та позитивного експертного звіту N26-0167/01-23 вiд 30 травня 2023 року, виданого філією ДП «Укрдержбудекспертиза у Чернівецькій області». Проектно кошторисна документація затверджена розпорядженням Новодністровського міського голови від 31.05.2023 року № 87-р. Відповідно і очікувана вартість предмета закупівлі встановлена на підставі зазначеної вище проектно-кошторисної документації (зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва).
Фінансування об’єкту передбачено Переліком об’єктів соціального призначення Новодністровської та Сокирянської міських територіальних громад Дністровського району Чернівецької області, фінансування яких здійснюється згідно з проєктом "Уточнення проєкту першої черги ГАЕС у складі трьох агрегатів, включаючи заходи по підвищенню надійності та безпеки гідротехнічних споруд, основного гідросилового обладнання та гідромеханічного обладнання Дністровської ГАЕС. Коригування." Та здійснюється за рахунок коштів ПрАТ «Укргідроенерго», що виділяються на об’єкти соціального призначення міста та затверджений головою Чернівецької обласної державної адміністрації 05.05.2023 року. Мною оголошено процедуру закупівлі на підставі службової записки начальника відділу інвестицій та євроінтеграції від 01.06.2023 року № 551.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Рекомендації, відповідно змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, щодо забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті реалізуються шляхом оприлюднення за посиланням: https://novod-rada.gov.ua/derzhavni-zakupivli-12-32-49-19-04-2023/.
3. З яких причин під час складання тендерної документації Вами не дотримано вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 № 471), із змінами, внесеними Постановою КМУ від 16.05.2023 р. № 491 (далі - Особливості № 1178), зокрема:
1) у підпункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ та Додатку №2 тендерної документації зазначено, що учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей № 1178 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав, в той час, коли абзац шістнадцятий пункту 47 Особливостей №1178 виключає обов’язок учасника підтверджувати відсутність підстав, зазначених у підпунктах 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178, шляхом самостійного декларування, а також абзац вісімнадцятий пункту 47 Особливостей №1178 передбачає самостійне підтвердження замовником відсутності в учасника підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей № 1178;
На підтвердження підстав для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановлених в у підпунктах 1 і 7 пункту 47 Учасником надано довідку щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктом 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 № 4 від 09.06.2023 року ( абзаци 1 та 7 даної довідки).
2) у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону;
Підпунктом 1.1. пункту 1. Розділу IV. «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – відповідно до умов оголошення, розміщеного на сайті електронного майданчику уповноваженого органу». В оголошені в інформації про процедуру закупівлі, а саме гіді по строкам проведення торгів зазначено: кінцевий строк подання тендерних пропозицій (не тільки дата, а і час), дата оприлюднення процедури, звернення за роз’ясненнями, оскарження умов закупівлі, які формуються системою, що зручно в користуванні для учасників.
3) у пункті 3 розділу V тендерної документації зазначено про відхилення тендерної пропозицій, якщо переможець не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, в той час, коли підпунктом 3 пункту 44 Особливостей № 1178 не передбачено такої підстави для відхилення тендерної пропозиції;
4) пункт 3 розділу VІ та Додаток №8 тендерної документації для укладення договору передбачають урахування положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, а також надання переможцем (в т. ч. об’єднанням учасників) сканкопії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, в той час, коли відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 для укладення договору не враховуються положення частини другої статті 41 Закону та не передбачено надання переможцем вказаних вище документів (ліцензії/дозволу)?
Легковажність щодо перевірки наявності ліцензії у переможця може мати вирішальну роль для закупівлі. Якщо замовник не перевірив наявність ліцензії у переможця процедури закупівлі або її відповідність роботам/послугам передбаченим у технічній специфікації, хоча така діяльність передбачає ліцензування. Зважаючи, що переможець процедури закупівлі не мав ліцензію (або підходящу ліцензію), такий договір про закупівлю можуть успішно оспорити в суді , оскільки частиною 2 статті 227 Цивільного кодексу України передбачено, що правочин юридичної особи, вчинений нею без відповідного дозволу (ліцензії), може бути визнаний судом недійсним. Отже, є підстави для оспорювання, укладеного договору про закупівлю в суді. Крім того наявність будівельної ліцензії у підприємства підтверджує його професійність у виконанні робіт.
Пунктом 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. При цьому частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому замовник залишив цю вимогу в тендерній документації на роботи але чітко прописав у разі наявності (тобто є необов’язковою), так як даний вид робіт відноситься до категорії складності СС1, що не потребує ліцензування.
4. Яким чином учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМЕРЕЧИНА» виконав вимоги пункту 1.2.2 Додатку №1 до тендерної документації (стосовно листа-підтвердження від ФОП Томюк П.Ю. щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі), якщо надані учасником листи від ФОП Томюк П.Ю. не відповідають зазначеним вище вимогам тендерної документації, а саме: - лист-незаперечення від 23.05.2023 №14, щодо якого Вами оприлюднено вимогу про усунення учасником невідповідностей; - лист-незаперечення від 09.06.2023 №14 (наданий учасником на вимогу про усунення невідповідностей), яким ФОП Томюк П.Ю. не заперечує використання обладнання для виконання робіт за іншим предметом закупівлі, з іншим номером закупівлі та для іншого замовника?
Учасником ТОВ «СМЕРЕЧИНА» на виконання пункту 1.2.2 Додатку №1 до тендерної документації був поданий Лист-незаперечення на використання обладнання від 23.05.2023 року № 14 , яким ФОП Томнюк П.Ю. не заперечує використання обладнання/техніки переданого ним товариству для виконання робіт за предметом цієї закупівлі, на весь строк виконання робіт. В ньому вказано замовника - Новодністровська міська рада та номер цієї закупівлі.
Вихідний номер листа не відповідає термінам оприлюднення закупівлі. Тому була висунута вимога щодо усунення невідповідності протягом 24 годин. Учасник оприлюднив на усунення невідповідностей лист-незаперечення від 09.06.2023 №14 згідно якого підприємець передав в орендне користування свої транспортні засоби і погодив (незаперечував) можливість використання їх ТОВ «Смеречина» саме за цільовим призначенням. Крім того, відповідно до п.1.9 розділу ІІІ Тендерної документації зазначення унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель з помилкою у цифрах не є підставою для відхилення та вважається несуттєвою (формальною)помилкою.
Також враховуючи те, що ТОВ «Смеречина» в складі тендерної пропозиції дало згоду на збір та обробку персональних даних, та інформація про ФОП – контрагентів по договору оренди обладнання в розумінні положень Закону України «Про публічні закупівлі» є публічною. Замовник скористався своїм правом і звернувся до ФОП Томюк Петра Юрійовича, інформація по якого була надана у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Смеречина» ,той в свою чергу підтвердив свою згоду на використання його майна (обладнання переданого ТОВ «Смеречина») для використання з метою виконання умов по даній закупівлі .
Замовником взято до уваги листи – незаперечення ФОП Томнюк П.Ю.. Враховуючи те, що текст листа- незаперечення від 23.05.2023 року №14 повністю відповідає вимогам встановленим пунктом 1.2.2 Додатку №1 до тендерної документації прийнято рішення вважати всі інші помилки, що пов’язані з оформленням листа формальними(несуттєвими) так як вони не впливають на зміст тендерної пропозиції, на технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а є технічною помилкою та опискою.