• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області

Завершена

27 841 732.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 278 417.32 UAH
Номер: d59fdb6fbca84540a327b3be92ea3337
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-31-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 31.07.2023 16:45 - 22.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.07.2023 №29-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Катерина КОЛОТИЛО Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 31 липня 2023 року № 29-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2023-06-02-005609-а від 02.06.2023 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, із змінами, встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44, абзаців шістнадцятого та вісімнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому встановлених порушень вимог підпункту 3 пункту 44, абзаців шістнадцятого та вісімнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новодністровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-06-02-001569-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.06.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «СМЕРЕЧИНА» (далі – ТОВ «СМЕРЕЧИНА»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «СМЕРЕЧИНА»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.2023; повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2023; договір генерального підряду від 22.06.2023 № 22/06/23; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 08.08.2023 (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, із змінами, встановлено наступне. Відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Абзацом вісімнадцятим пункту 47 Особливостей № 1178 передбачено, що замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. Замовник у підпункті 5.6 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та у Додатку № 2 до неї зазначив, що учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей № 1178 (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, Замовник у тендерній документації зазначив спосіб підтвердження учасниками відсутності підстав для відхилення, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту, шляхом самостійного декларування, чим порушив вимоги абзаців шістнадцятого та вісімнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178. Також, на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник у пункті 3 розділу V тендерної документації зазначив про відхилення тендерної пропозиції із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, в той час, коли підпунктом 3 пункту 44 Особливостей № 1178 не передбачено такої підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 15.08.2023 17:00 - 30.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 15.08.2023 17:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень Замовником до висновку про моніторинг закупівлі UA-2023-06-02-005609-а міститься в прикріпленому файлі.
Дата публікації звіту: 21.08.2023 17:02

Запити/Пояснення