-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття тротуару вул. Ф. Пішеніна у м. Одесі» (коригування)
площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 1 451, 19 м²
Завершена
2 082 675.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1.2% або 25 000.00 UAH
Номер:
617b38d0595b4d5ba9464bd79c169692
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-26-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
26.09.2023 12:23 - 18.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-06-02-000737-a 02.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, з урахуванням Особливостей, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 20.05.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.06.2023 № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.06.2023 року, протокол розкриття від 12.06.2023, тендерну пропозицію ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2023, договір від 22.06.2023 №10, додаткову угоду від 04.10.2023 №1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 02.10.2023 року.
Моніторингом встановлено, що на участь у закупівлі подано пропозицію одного учасника: ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» з ціною 2 074 998,91 гривень.
Період усунення порушень:
20.10.2023 16:13 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2023 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
c9b1f080cfa64a13aba339a4be60d62d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2023 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
111c8bcca4be474298a20dd8f883008d
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
02.10.2023 13:04
Опис:
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття тротуару вул. Ф. Пішеніна у м. Одесі» (коригування)
ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA–2023–06–02–000737–a
Моніторинг за процедурою UA–2023–06–02–000737–a
27.09.2023 16:56.
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб – сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
На ваш запит від 27.09.2023 пояснюємо наступне.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1 – 218 – 182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно – кошторисної документації.
Проте, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі – наказ № 281) скасовано низку документів з ціноутворення в будівництві, зокрема ДСТУ Б Д.1.1 – 1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 р. № 293.
Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) – 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний.
Міністерство економіки України у зв’язку із втратою чинності ДСТУ Б. Д.1.1 – 1:2013 листом від 29.11.2021 р. № 3304 –04/56247 – 06 повідомило, що до приведення у відповідність наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 при визначенні предмета закупівлі робіт згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за об’єктами будівництва рекомендуємо замовникам враховувати кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом № 281.
На даний час з 23.06.2023 до пункту 4 розділу I, згідно з наказом Міністерства економіки № 1811 від 03.04.2023, внесено зміни до редакції Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Проектно – кошторисна документація на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт (відновлення) покриття тротуару вул. Ф. Пішеніна у м. Одесі» (коригування) затверджена наказом № 11 від 18 квітня 2023 року начальником Управління дорожнього господарства Бахмутовим О. В. на суму 6 134 857, 00 грн., на підставі експертного звіту (позитивний) наданого філією Державного підприємства «Уркдержбудекспертиза» в Одеській області № 16 – 0069/01 – 23 від 05.04.2023 та затвердженого директором Великим Р. М. 11 квітня 2023 року.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4 – 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
– оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб – сайті (або на офіційному веб – сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016 Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично – дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб – сайту або офіційного веб – сайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/.
Аналогічне питання було неодноразово розглянуто центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональними територіальними органами при проведені моніторингу закупівель, зокрема Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021 – 09 – 13 – 002599 – a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації на будівництво в частини міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини «Капітальний ремонт (відновлення) покриття тротуару вул. Ф. Пішеніна у м. Одесі» (коригування) від 05 квітня 2023 року за № 16 – 0069/01 – 23;
2. Наказ № 11 від 18 квітня 2023 року начальника Управління дорожнього господарства Бахмутова О. В., про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт (відновлення) покриття тротуару вул. Ф. Пішеніна у м. Одесі» (коригування) на суму 6 134 857, 00 грн.
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв