-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
39140000-5 - Меблі для дому (Ліжка розкладні)
Завершена
326 666.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 266.67 UAH
мін. крок: 1% або 3 266.67 UAH
Номер:
f47d867b631a4c3e93e4447261930691
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-12-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2023 00:00
Період моніторингу:
12.07.2023 17:58 - 03.08.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.07.2023 № 20-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 11.07.2023 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-06-01-013001-а 01.06.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 липня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Головного управління Національної поліції в Луганській області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 01 червня 2023 року № 10; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сектор Трейд» (далі- Учасник); протокол визначення переможця від 14 червня 2023 № 12; повідомлення про намір укласти договір; договір від 26.06.2023 №151.
Період усунення порушень:
26.07.2023 09:28 - 01.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2023 09:28
Запити/Пояснення
Номер:
5edda9e0745f45ab8509f477d89191b1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.07.2023 21:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури 39140000-5 - Меблі для дому (Ліжка розкладні), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-06-01-013001-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4b9bf4596ec74d5f9ffa13f7ba0d05d7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.07.2023 15:03
Опис:
З метою забезпечення особового складу розкладними ліжками для розміщення особового складу та несення служби в зоні проведення бойових дій, оголошено процедуру “відкриті торги”(з особливостями) на закупівлю товару згідно ДК 021:2015: 39140000-5 - Меблі для дому (Ліжка розкладні).
Очікувана вартість та бюджетні призначення визначено виходячи з середньої ціни на ринку, яка склалась на теперішній час з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 (аналіз ціни додається).
Товари, що пропонуються учасником повинні відповідати встановленим діючим законодавством України вимогам якості.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до кошторису на 2023 рік.
2. Очікувана вартість предмета закупівлі: 326 666,67 з урахуванням ПДВ.
3. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Посилання на сайт із обґрунтуванням:
https://lg.npu.gov.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/potochni-zakupivli/01.06_obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli