-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1 Люки (люки)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
23 338 814.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 33 827.36 UAH
мін. крок: 0.1% або 33 827.36 UAH
Номер:
20dff798e4f64eb3b792869afd5708c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-05-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2023 00:00
Період моніторингу:
05.09.2023 17:50 - 27.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 75-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
04.09.2023 № 75-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
26. UA-2023-06-01-012719-a, 01.06.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договорів про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «КИЇВВОДОКАНАЛ» (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-06-01-012719-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01 червня 2023 року б/н опубліковану 01 червня 2023 року; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08 червня 2023 б/н опубліковану 08 червня 2023 року; вимоги про усунення порушення тендерної документації від 01 червня 2023 року, 02 червня 2023 року, 05 червня 2023 року та рішення замовника від 02 червня 2023 року, 05 червня 2023 року, 06 червня 2023 року, 07 червня 2023 року; Лот 1: тендерну пропозицію ТОВ «КСАНТОС»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем б/д, б/н; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-06-01-012719-a; договір поставки від 19.07.2023 № 956/24/16-23, укладений з ТОВ «КСАНТОС» на суму 19708794,24 грн (з ПДВ); Лот 2: тендерну пропозицію ТОВ «КСАНТОС»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем б/д, б/н; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2023-06-01-012719-a; договір поставки від 19.07.2023 № 957/24/16-23, укладений з ТОВ «КСАНТОС» на суму 3 340 820,64 грн (з ПДВ); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 14.09.2023 та 19.09.2023.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником норм чинного законодавства, а саме: порушення абзацу 2 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082) в частині не зазначення кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі «ДК 021:2015: 44420000-0: Будівельні товари», що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708.
Разом з цим, замовник в порушення абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 не зазначив кожну номенклатурну позицію закупівлі в електронному полі «Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» як це передбачено вищевказаною нормою.
Так, пунктом 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (Лот 1, Лот 2) замовником в колонці «назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначена одна номенклатурна позиція закупівлі «ДК 021:2015:44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1Люки (люки): люки (ДК 021:2015: 44423710-1 Люки)», в колонці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари». Але згідно з Додатком 4 до Тендерної документації «Технічна специфікація до предмету закупівлі» Лот 1 замовником зазначено п’ять номенклатурних позицій закупівлі (Люк каналізаційний В (С250) К, Люк з кришкою, з запірним пристроєм ВМ (D400), Люк з кришкою та нумерацією гумовий чорний, Люк з кришкою, з запірним пристроєм Л (А15), Люк каналізаційний С (В125) К) та Лот 2 п’ять номенклатурних позицій (Люк водопровідний ТМ(Д400) В, Люк водопровідний С (В125) В, Люк з кришкою, з запірним пристроєм Л (А15), Люк малогабаритний, Люк каналізаційний В (С250)), в той же час згідно пункту 14 Порядку 1082. Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом в окремих електронних полях зазначається інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Отже, на виконання абзацу 2 пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів, які замовник закуповує в межах предмета закупівлі, що не забезпечено замовником.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, замовнику через електронну систему закупівель 11.09.2023 надано відповідний запит. Відповідь, надана замовником, не спростовує задокументованого порушення.
Так, замовник зазначив, що ним повною мірою дотримано вимоги чинного законодавства України під час визначення предмета закупівлі за процедурою згідно оголошенням UA-2023-06-01-012719-a за «ДК 021:2015:44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1Люки (люки): люки (ДК 021:2015: 44423710-1 Люки)».
З урахуванням викладеного, замовником порушено абзац 2 пункт 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
20.09.2023 17:42 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 17:42
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що ПрАТ «АК «Київводоканал» 03.10.2023 подано позовну заяву про оскарження висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
03.10.2023 15:58
Дата відкриття провадження:
21.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
№320/35204/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Замовник), керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає аргументовані заперечення до висновку від 20.09.2023 за результатами моніторингу № UA-M-2023-09-05-000086 закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1 Люки (люки), оголошення № UA-2023-06-01-012719-a.
Дата публікації звіту:
27.09.2023 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
5a4346bcbe804dbbb1fb784e9a0a4bf4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.09.2023 18:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1 Люки (люки). Очікуваною вартістю 23 338 814,50 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-01-012719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- в оголошенні про проведення відкритих торгів (Лот 1, Лот 2) замовником в колонці «назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» зазначена одна номенклатурна позиція закупівлі «ДК 021:2015:44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1Люки (люки): люки (ДК 021:2015: 44423710-1 Люки)», в колонці «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари». Але згідно з Додатком 4 до Тендерної документації «Технічна специфікація до предмету закупівлі» Лот 1 замовником зазначено п’ять номенклатурних позицій закупівлі (Люк каналізаційний В (С250) К, Люк з кришкою, з запірним пристроєм ВМ (D400), Люк з кришкою та нумерацією гумовий чорний, Люк з кришкою, з запірним пристроєм Л (А15), Люк каналізаційний С (В125) К) та Лот 2 п’ять номенклатурних позицій (Люк водопровідний ТМ(Д400) В, Люк водопровідний С (В125) В, Люк з кришкою, з запірним пристроєм Л (А15), Люк малогабаритний, Люк каналізаційний В (С250)), в той же час згідно пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок 1082), Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом в окремих електронних полях зазначається інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
На порушення пункту 14 Порядку 1082 відсутня назва кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Поясніть вказане.
Також, надайте документи, що підтверджують внесення забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді застави, яка сплачується учасником на рахунок Замовника.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b67454d2bcf34c318c6f19ce9c3d0f5b
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-09-05-000086
Дата опублікування:
14.09.2023 15:54
Опис:
ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 11.09.2023 Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області на закупівлю «ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1 Люки (люки)», оголошення № UA-2023-06-01-012719-a.
Номер:
bc95f12cd6184403adde9c52ee68b80b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2023 15:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1 Люки (люки). Очікуваною вартістю 23 338 814,50 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-06-01-012719-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3a614f37189d4964b2f7e2b704601473
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень у межах здійснення моніторингу № UA-M-2023-09-05-000086
Дата опублікування:
19.09.2023 14:27
Опис:
ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Замовник) розглянуто запит про надання пояснень від 11.09.2023 Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області на закупівлю «ДК 021:2015: 44420000-0 Будівельні товари, 44423710-1 Люки (люки)», оголошення № UA-2023-06-01-012719-a.