-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автоцистерна пожежна (від 4500 л до 5000 л)
Завершена
19 860 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 99 300.00 UAH
Номер:
470c7b6d4add431a9a892457edb18115
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-04-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2023 00:00
Період моніторингу:
04.09.2023 17:01 - 26.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.09.2023 № 73-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 04.09.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.09.2023 № 73-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 7 UA-2023-06-01-011889-a 01.06.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості); своєчасності надання роз'яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік 5 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернівецькій області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи 01.06.2023 (протокол 63); звернення учасника щодо надання роз’яснень та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (далі – ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.06.2023 № 69; повідомлення про намір укласти договір; договір закупівлі товарів за державні кошти від 22.06.2023 № 60; пояснення, надані Замовником 07.09.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.09.2023 17:52 - 22.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2023 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
7faad0d89aee4216925e9bfa5449d362
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.09.2023 17:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби (Автоцистерна пожежна (від 4500 л до 5000 л))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
055ac406bb15476390191d105de937b1
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
07.09.2023 15:20
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII на запит Південного офісу Державної аудиторської служби України в Миколаївській області від 04.09.2023 року в рамках моніторингу процедури закупівлі «Автоцистерна пожежна (від 4500 до 5000 л)» код ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби, очікуваною вартістю 19 860 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель 01.06.2023 р. за номером ID: UA-2023-06-01-011889-a), 5 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області повідомляє про наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі затверджені ДСНС та оприлюднено на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Крім того, відповідно до вказівки начальника ГУ ДСНС України у Чернівецькій області від 02.05.2023 №69 01-2358/69 09 під час здійснення державних закупівель пожежної та спеціальної техніки необхідно суворо дотримуватись технічних вимог, які розміщено на офіційному веб-сайті ДСНС (https://dsns.gov.ua/uk/derzhavni-zakupivli/tehnichni-vimogi-do-predmetiv-zakupivli). Оскільки в 5 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернівецькій області відсутній власний веб-сайт, тому всі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) публікуються на офіційному веб-сайті Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області, як головного розпорядника коштів (https://cv.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-texnicnix-ta-iakisnix-xarakteristik-rozmiru-biudzetnogo-priznacennia-ocikuvanoyi-vartosti-predmetiv-zakupivli-pidporiadkovani-pidrozdili).
Розмір очікуваної вартості визначено відповідно до рекомендацій Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ ПРИМІРНОЇ МЕТОДИКИ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 зі змінами від 07.04.2020 розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснюється методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Відповідно до методики, використовуючи наявні цінові пропозиції, станом на 01.06.2023р. ціни на Автоцистерну пожежну (від 4500 л до 5000 л) наступні:
1. ТОВ «ПК «ПОЖМАШИНА»» - 19860000 грн
2. ТОВ «КОМПАНІЯ ТІТАЛ» – 19873000 грн
Таким чином, з метою ефективного та раціонального використання коштів загального фонду, очікувана вартість закупівлі встановлена враховуючи ринкові ціни та розмір наявного фінансування.
Уповноважена особа - Олена ГРИЧЕНКО