• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Молоко коров’яче пастеризоване 2,5%-2,6% жирності; молоко згущене 8,5% без рослинних домішок

Завершена

385 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 11 578.80 UAH
Номер: 4b81ec7ef92047e8b68907d9918bcc14
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-18-000075
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 18.07.2023 21:51 - 09.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.07.2023 № 168 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.07.2023 № 168 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16 UA-2023-06-01-011710-a 01.06.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 826-08-47, yanadevi07186@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції Кандубіна А.В., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.05.2023 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хорошевського геріатричного пансіонату, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 01.06.2023 року № 25/23, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Кандубіна А.В. (далі – учасник – переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 12.06.2023 року №24/23в, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2023 року, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про продовження строку укладання Договору від 23.06.2023 року, договір про закупівлю від 03.07.2023 року № 170/23-Т (далі – Договір), додаткова угода від 24.07.2023 року № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 25.07.2023 року (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання розгляду тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому, слід зазначити, що згідно пункту 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту). Крім того, у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону. Так, відповідно до частини 6 розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї» та Додатку №5 до тендерної документації визначено, що графік поставки товару буде здійснюватися два рази на тиждень з 08-00 до 13-00 год. Проте в пункті 5.1 розділу V Договору зазначено: «Поставка: 1 раз на тиждень - з 08-00 до 13-00», чим порушено вимоги частини 4 ст 41 Закону. Таким чином, відповідно до пункту 2 частини 1 статті 43, Договір про закупівлю є нікчемним у разі якщо укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 20.07.2023 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів), зокрема, щодо обґрунтування причин, з яких в Додатку 5 відображено невідповідності нeoбхiдним тeхнiчним, якicним тa кiлькicним хapaктepиcтикaм, в частині Графік поставки. У своїй відповіді Замовник зазначив наступне: «В проекті договору викладеному в додатку 2 тендерної документації Замовником було допущено механічну (технічну) помилку, щодо графіку поставки - 1 раз на тиждень, про що було складено протокол уповноваженої особи, відповідно до якого вірними вважається графік поставки викладений у додатку 5 тендерної документації. До договору про закупівлю від 03.07.2023 року № 170/23-Т було складено додаткову угоду від 24.07.2023 року про виправлення технічної помилки в пункті 5.1. розділу 5 цього договору, а саме: поставка товару здійснюється 2 рази на тиждень – з 08-00 до 13-00. Поставка товару Постачальником здійснюється не пізніше двох календарних днів з дня надання Замовником заявки Постачальнику. Таким чином умови договору про закупівлю від 03.07.2023 року № 170/23-Т відповідають умовами тендерної пропозиції учасника ФОП Кандубіної А.В.». Таким чином, в ході проведення моніторингу Замовником відкориговано зазначені порушення шляхом укладання Додаткової угоди від 24.07.2023 року.
Період усунення порушень: 27.07.2023 09:42 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2023 09:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Державною аудиторською службою України Північно-східним офісом Держаудитслужби (далі — Орган державного фінансового контролю) 18.07.2023 року наказом №168 було розпочато процедуру моніторингу закупівлі молока коров’ячого пастеризованого 2,5% - 2,6% жирності; молока згущеного 8,5% без рослинних домішок (код ДК 021:2015 – 15510000-6 молоко та вершки) проведеного КУ Хорошевський геріатричний пансіонат. За результатами проведеного моніторингу були встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону, а саме встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в тендерній документації Замовника не зазначено такі відомості як посада посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. При цьому в тендерній документації на закупівлю молока коров’ячого пастеризованого 2,5% - 2,6% жирності; молока згущеного 8,5% без рослинних домішок в п. 2.3. «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками» розділу «Загальні положення» вказано - уповноважена особа Микола Миколайович ЗУБ, вул. Сонячна, 2, смт. Хорошеве, Харківський р-н, Харківська обл., 62466, Телефон: (067) 577-01-63, Е-mail: zubm999@gmail.com, натомість Орган державного фінансового контролю зазначає, що у Національному класифікаторі України «Класифікатор професій ДК 003:2010», затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327 із змінами, така посада як «уповноважена особа» відсутня. Звертаємо Вашу увагу на те, що Органом державного фінансового контролю вже було поведено моніторинг інших закупівель Замовника (UA-2023-01-04-003174-a; UA-2022-12-28-005006-a), де в тендерній документації також була зазначена посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками - уповноважена особа Микола Миколайович ЗУБ. При цьому за результатом проведених моніторингів вказаних закупівель Органом державного фінансового контролю порушень такого характеру зафіксовано не було. З огляду на викладене та керуючись висновками проведеного моніторингу Замовником здійснено інші заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме буде організовано проходження уповноваженою особою замовника додаткового навчання з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 01.08.2023 14:45

Запити/Пояснення