-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (5 лотів) Лот №1 -"Овочі молоді"; Лот №2 - "Овочі свіжі"; Лот №3 - "Фрукти ранні"; Лот №4 - "Фрукти"; Лот №5 – «Овочі ранні (листкові)»
Завершена
10 670 637.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 186.86 UAH
мін. крок: 0% або 3 186.86 UAH
Номер:
3fdba893eed24048801d1b8880e1f8ec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2023 00:00
Період моніторингу:
06.09.2023 15:37 - 28.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2023 № 56-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 06.09.2023 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-06-01-010818-a від 01.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, питання наявності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Бізнес Плюс ЛТД», своєчасності укладення договорів про закупівлю за державні кошти, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договорів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договорів про закупівлю, їх оприлюднення та відповідності умов договорів тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.06.2023 за №761, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД» – (далі - ТОВ «АЛЬФА ФУД ТРЕЙД») та вимогу про усунення невідповідностей за лотом №1, №2, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Бізнес Плюс ЛТД» – (далі - ТОВ «Бізнес Плюс ЛТД»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2023 за №873, №874 (продовження строку розгляду тендерної пропозиції - лоти №1, №2), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 26.06.2023 за №904, №905, №906 (лоти №1, №2), від 14.06.2023 за №841, №842, №843, №844 (лоти №3, №4, №5), повідомлення про намір укласти договір від 26.06.2023 за лотами №1, №2, від 14.06.2023 за лотами №3, №4, №5, договори про закупівлю за державні кошти від 05.07.2023 за №623, №624 за лотами №1, №2, від 22.06.2023 за № 572, №573 за лотами №3, №5, від 29.06.2023 за № 566 за лотом №4, додаткові угоди від 05.07.2023 за №1, від 20.07.2023 за №2, від 17.08.2023 за №3 (лот №1), додаткові угоди від 05.07.2023 за №1, від 17.08.2023 за №2, від 18.09.2023 за №3 (лот №2), додаткові угоди від 22.06.2023 за №1, від 17.08.2023 за №2, від 18.09.2023 за №3 (лот №3), додаткові угоди від 22.06.2023 за №1, від 20.07.2023 за №2, від 17.08.2023 за №3, від 18.09.2023 за №4 (лот №5), пояснення Замовника від 11.09.2023 та від 21.09.2023 оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.09.2023 14:34 - 28.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2023 14:34
Запити/Пояснення
Номер:
7d0d0bcce297498f84cecc133b31c29e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.09.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (5 лотів) Лот №1 -"Овочі молоді"; Лот №2 - "Овочі свіжі"; Лот №3 - "Фрукти ранні"; Лот №4 - "Фрукти"; Лот №5 – «Овочі ранні (листкові)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-010818-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
da76b2867863451d86b941761a8d9fd0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.09.2023 16:38
Опис:
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області
Роману СНІГУРУ
Шановний пане Романе!
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2023-09-06-000037 від 06.09.2023 на закупівлю ДК 021:2015 код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (5 лотів) Лот №1 -"Овочі молоді"; Лот №2 - "Овочі свіжі"; Лот №3 - "Фрукти ранні"; Лот №4 - "Фрукти"; Лот №5 – «Овочі ранні (листкові)», у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»(із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ), з метою упорядкування контролю за постачанням продукції в навчальні заклади товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів (ГОСТ, ДСТУ та ТУ), які діють на момент проведення процедури закупівлі.
Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі. Згідно Річного плану закупівель на 2023 р. по КЕКВ 2230, на закупівлю товару заплановано кошти в сумі 10 670 637,00 грн. (десять мільйонів шістсот сімдесят тисяч шістсот тридцять сім грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ; Лот №1 – 2 055 850,00 грн.(два мільйона п’ятдесят п’ять тисяч вісімсот п’ятдесят грн. 00 коп.); Лот №2 – 1 890 385,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто тисяч триста п’ятдесят п’ять грн. 00 коп.); Лот №3 – 4 105 520,00 грн. (чотири мільйона сто п’ять тисяч п’ятсот двадцять грн. 00 коп.); Лот№4 – 1 981 510,00 грн (один мільйон дев’ятсот вісімдесят одна тисяча п’ятсот десять грн. 00 коп.); Лот №5 – 637 372,00 грн. (шістсот тридцять сім тисяч триста сімдесят дві грн. 00 коп.).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до кількості дітей, які перебувають в закладах освіти Дарницького району, Замовник керувався даними Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України від 13.07.2022р. №12.4-05/1458-22, від 15.08.2022р. №12.4-05/1719-22, від 15.05.2023р. №10.3-06/1335-23, від 15.05.2023р. №10.3-06/1332-23 та на підставі моніторингу ринкових цін обраного виду у мережі Інтернет, що додаються.
Розрахунок вартості предмета закупівлі:
Лот №1- моніторинг цін, статистика від 15.05.2023р. №10.3-06/1335-23
Назва предмету закупівлі Ціна (грн/кг) Кількість, кг. Сума закупівлі (грн/кг)
буряк молодий 83,40 6 000 500 400,00
морква молода 59,90 8 000 479 200,00
капуста молода 63,00 8 000 504 000,00
цибуля ріпчаста молода 67,40 6 000 404 400,00
часник молодий 85,00 200 17 000,00
капуста цвітна 150,85 1 000 150 850,00
Розрахунок вартості предмета закупівлі склав: 2 055 850,00 грн.
Лот №2- моніторинг цін, статистика від 15.08.2022р. №12.4-05/1719-22
Назва предмету закупівлі Ціна (грн/кг) Кількість, кг. Сума закупівлі (грн/кг)
огірки свіжі 80,80 4 000 323 200,00
кабачки свіжі 84,00 5 000 420 000,00
помідори свіжі 61,61 6 500 400 465,00
перець свіжий 86,90 4 000 347 600,00
баклажани 99,78 4 000 399 120,00
Розрахунок вартості предмета закупівлі склав: 1 890 385,00 грн.
Лот №3- статистика від 13.07.2022р. №12.4-05/1458-22
Назва предмету закупівлі Ціна (грн/кг) Кількість, кг. Сума закупівлі (грн/кг)
черешня 98,20 5 000 491 000,00
полуниця 81,64 5 000 408 200,00
малина 81,64 5 000 408 200,00
смородина 81,64 3 000 244 920,00
вишня 98,20 3 000 294 600,00
абрикоси 98,20 5 000 491 000,00
слива 98,20 10 000 982 000,00
персики 98,20 8 000 785 600,00
Розрахунок вартості предмета закупівлі склав: 4 105 520,00 грн.
Лот №4- від 15.05.2023р. №10.3-06/1335-23, від 15.05.2023р. №10.3-06/1332-23
Назва предмету закупівлі Ціна (грн/кг) Кількість, кг. Сума закупівлі (грн/кг)
апельсини 54,11 15 000 811 650,00
мандарини 67,17 10 000 671 700,00
лимони 56,12 3 000 168 360,00
банани 65,96 5 000 329 800,00
Розрахунок вартості предмета закупівлі склав: 1 981 510,00 грн.
Лот №5- від 15.05.2023р. №10.3-06/1335-23, від 15.05.2023р. №10.3-06/1332-23
Назва предмету закупівлі Ціна (грн/кг) Кількість, кг. Сума закупівлі (грн/кг)
цибуля зелена 424,22 600 254 532,00
кріп свіжий 474,06 400 189 624,00
петрушка свіжа 483,04 400 193 216,00
Розрахунок вартості предмета закупівлі склав: 637 372,00 грн.
У разі зменшення вартості товару укладається додаткова угода на зменшення. В подальшому щомісячно проводиться моніторинг цін на підставі довідок Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України та вразі коливання ціни проводиться корегування вартості продуктів харчування шляхом укладання додаткових угод.
Саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників призводить до максимальної економії, ефективності та пропорційності. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, сприяє добросовісній конкуренції серед учасників.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli.
Номер:
985347f98fbc418786bc037f6e48f4c1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.09.2023 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (5 лотів) Лот №1 -"Овочі молоді"; Лот №2 - "Овочі свіжі"; Лот №3 - "Фрукти ранні"; Лот №4 - "Фрукти"; Лот №5 – «Овочі ранні (листкові)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-010818-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Проведеним моніторингом вищезазначеної закупівлі встановлено, що по лотах №1 і №2 існує невідповідність у протоколах розгляду тендерних пропозицій від 26.06.2023 за №905, №906, а саме, щодо відхилення пропозиції і визначення переможця.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ed8026dc3e6a49928db2e9bcc12a28d4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.09.2023 11:42
Опис:
Начальнику Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області
Роману СНІГУРУ
Шановний пане Романе!
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит «Про надання пояснень» щодо моніторингу UA-M-2023-09-06-000037 від 06.09.2023 на закупівлю ДК 021:2015 код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (5 лотів) Лот №1 -"Овочі молоді"; Лот №2 - "Овочі свіжі"; Лот №3 - "Фрукти ранні"; Лот №4 - "Фрукти"; Лот №5 – «Овочі ранні (листкові)», у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення.
По лотам № 1 та № 2 під час оголошення ТОВ " Бізнес Плюс ЛТД " переможцем процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-06-01-010818-a, за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (5 лотів) Лот №1 -"Овочі молоді"; Лот №2 - "Овочі свіжі"; Лот №3 - "Фрукти ранні"; Лот №4 - "Фрукти"; Лот №5 – «Овочі ранні (листкові)» було допущено технічну (механічну, формальну) помилку в п. 7 «Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника» протоколів № 905 від 26.06.2023р. та № 906 від 26.06.2023, а саме: помилково зазначена інформація щодо найменування учасника, якого визначено переможцем за результатом розгляду тендерної пропозиції.
Водночас, розміщено вірну інформацію в електронних полях електронної системи публічних закупівель України ProZorro. У п.3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 зазначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Враховуючи вищезазначене, рішення, розміщене в електронній системі закупівель, відображається в електронному документі «Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій» UA-2023-06-01-010818-a в якому є можливість переглянути/друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій з інформацією про відповідність переможця ТОВ «Бізнес Плюс ЛТД» кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, відсутність підстав для відмови, установлених ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» , з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) в форматі PDF та HTML в електронній системі публічних закупівель України ProZorro.