• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Подрібнювач гілок на причепі

43810000-4 - Деревообробне обладнання

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Номер: 9a3e67b509eb4349b5b06e2c3a799411
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-17-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.07.2023 17:52 - 08.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.07.2023 №58-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17.07.2023 №58-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-06-01-010745-а, 01.06.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено недотримання вимог пункту 37, абз.3,6,7 підпункту 1, абз.2 підпункту 2, абз.3,5 підпункту 3 пункту 44, абз.15 пункту 47 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абз.5 підпункту 2 та абз.3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в редакції чинній на час проведення закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Тиврівський комбінат комунальних підприємств (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30 травня 2023 року №7, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АРПАЛ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 червня 2023 року №9, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 20 червня 2023 року №20/06, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 26 липня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до абз.1 пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із нормами Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме: у пунктах 1,3 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації міститься перелік випадків за наявності яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, зокрема у разі, коли: - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абз.2 пункту 39 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.3 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абз.5 пункту 38 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.6 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абз.2 пункту 36 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.7 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178; тендерна пропозиція: -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178; переможець процедури закупівлі: - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178; - не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, чим не дотримано вимог підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178; -надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абз.2 пункту 39 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.5 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178; - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 44 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.15 пункту 47 Постанови №1178. Також, у пункті 1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, при цьому відсутнє обґрунтоване рішення Замовника щодо незастосування електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 37 Постанови №1178, яким зазначено, що відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону за обґрунтованим рішенням Замовника. Крім того, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРПАЛ», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Зокрема, відповідно до підпункту 3 пункту 4 Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником Виписки та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРПАЛ», відсутня Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 4 Додатку №1 тендерної документації Замовника. Згідно з абз.15 пункту 47 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 цього пункту. Моніторингом установлено, що у пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 44 Постанови №1178. При цьому, ТОВ «АРПАЛ» не надано вищезазначених документів, як переможцем торгів, чим порушено вимоги пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до абз.5 підпункту 2, абз.3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз.1 частини третьої статті 22 Закону та переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 47 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абз.5 підпункту 2 та абз.3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРПАЛ», як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абз.1 частини третьої статті 22 Закону та як переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 47 Постанови №1178, а уклав з ним договір від 20 червня 2023 року №20/06 на суму 254 400,00 грн. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, моніторингом установлено, що на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 19 та 20 липня 2023 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності Замовник надав пояснення з перевищенням строку визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 27.07.2023 18:08 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2023 18:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу UA-M-2023-07-17-000061Тиврівський комбінат комунальних підприємств повідомляє про усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди від 28 липня 2023 року №1 про розірвання договору від 20 червня 2023 року №20/06. По договору №20/06 від 20.06.23р. відбулась оплата згідно платіжної інструкції №1 від 28.06.2023р. в сумі 254400,00 грн. Підприємству ТОВ «АРПАЛ» надіслано лист про повернення коштів.
Дата публікації звіту: 28.07.2023 18:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору
Дата публікації: 02.08.2023 16:57

Запити/Пояснення