-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Подрібнювач гілок на причепі
43810000-4 - Деревообробне обладнання
Завершена
260 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 300.00 UAH
Номер:
9a3e67b509eb4349b5b06e2c3a799411
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 17:52 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.07.2023 №58-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.07.2023 №58-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-06-01-010745-а, 01.06.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено недотримання вимог пункту 37, абз.3,6,7 підпункту 1, абз.2 підпункту 2, абз.3,5 підпункту 3 пункту 44, абз.15 пункту 47 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абз.5 підпункту 2 та абз.3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), в редакції чинній на час проведення закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Тиврівський комбінат комунальних підприємств (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30 травня 2023 року №7, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АРПАЛ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 червня 2023 року №9, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 20 червня 2023 року №20/06, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення від 26 липня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до абз.1 пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із нормами Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме: у пунктах 1,3 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації міститься перелік випадків за наявності яких замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, зокрема у разі, коли:
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абз.2 пункту 39 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.3 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абз.5 пункту 38 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.6 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абз.2 пункту 36 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.7 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178;
тендерна пропозиція:
-не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178;
переможець процедури закупівлі:
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону, чим не дотримано вимог підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178;
-надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абз.2 пункту 39 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.5 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178;
- переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 44 Постанови №1178, чим не дотримано вимог абз.15 пункту 47 Постанови №1178.
Також, у пункті 1 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, при цьому відсутнє обґрунтоване рішення Замовника щодо незастосування електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 37 Постанови №1178, яким зазначено, що відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону за обґрунтованим рішенням Замовника.
Крім того, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРПАЛ», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Зокрема, відповідно до підпункту 3 пункту 4 Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником Виписки та Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРПАЛ», відсутня Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 4 Додатку №1 тендерної документації Замовника.
Згідно з абз.15 пункту 47 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 цього пункту.
Моніторингом установлено, що у пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації Замовник встановив вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 44 Постанови №1178.
При цьому, ТОВ «АРПАЛ» не надано вищезазначених документів, як переможцем торгів, чим порушено вимоги пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 1 тендерної документації.
Відповідно до абз.5 підпункту 2, абз.3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз.1 частини третьої статті 22 Закону та переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 47 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абз.5 підпункту 2 та абз.3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АРПАЛ», як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абз.1 частини третьої статті 22 Закону та як переможця у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 пункту 47 Постанови №1178, а уклав з ним договір від 20 червня 2023 року №20/06 на суму 254 400,00 грн.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Однак, моніторингом установлено, що на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 19 та 20 липня 2023 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності Замовник надав пояснення з перевищенням строку визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.07.2023 18:08 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2023 18:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу UA-M-2023-07-17-000061Тиврівський комбінат комунальних підприємств повідомляє про усунення порушення шляхом укладання додаткової угоди від 28 липня 2023 року №1 про розірвання договору від 20 червня 2023 року №20/06.
По договору №20/06 від 20.06.23р. відбулась оплата згідно платіжної інструкції №1 від 28.06.2023р. в сумі 254400,00 грн. Підприємству ТОВ «АРПАЛ» надіслано лист про повернення коштів.
Дата публікації звіту:
28.07.2023 18:47
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору
Дата публікації:
02.08.2023 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
b8590317fc6b4d13825c745c9835e0c7
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
19.07.2023 14:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі подрібнювача гілок на причепі (ДК 021:2015:43810000-4: Деревообробне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-010745-a) та відповідно до п.6 та п.11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 2, пп.9 п.6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «АРПАЛ» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) відповідно до п.44 Постанови №1178 (п.1 розділу 3, п.3 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1062e0ca30904345928317853156d841
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.07.2023 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі подрібнювача гілок на причепі (ДК 021:2015:43810000-4: Деревообробне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-010745-a) та відповідно до п.6 та п.11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 2, пп.9 п.6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 30 травня 2023 року №7, складена не у відповідності до вимог пункту 38, абзаців 3, 6, 7 підпункту 1, абзацу 1 підпункту 2 та абзаців 2, 3, 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час проведення закупівлі (п.1, п.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
2. Яким чином учасником ТОВ «АРПАЛ», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації, в частині надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (пп.3 п.4 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
689d2fa2f0c64543b8cd183b72e7e88e
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.07.2023 15:49
Опис:
У відповідь на запит на проведення моніторингу
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість
Відповідь: Відповідно до Положення «Про порядок утримання кладовищ та інших місць поховань», затвердженого рішенням Тиврівської селищної ради від 29.09.2022 року № 2111 на Тиврівський ККП покладено обов’язок забезпечення утримання в належному стані та охорону 29 кладовищ Тиврівської територіальної громади загальною площею 41 га., в тому числі видалення зелених насаджень з метою недопущення руйнування могил внаслідок падіння дерев. Для забезпечення виконання вищезазначених обов’язків, недопущення захаращення гіллям території полігону для розміщення та захоронення твердих побутових відходів (сміттєзвалища), зменшення транспортних витрат на вивезення гілля, було прийнято рішення придбати подрібнювач гілок, оскільки викинута на смітник деревина розкладається близько 3-10 років та. Крім того підприємство з 2022 року регулярно отримує замовлення на санітарне розчищення дерев на території Тиврівської територіальної громади. Подрібнену сировину наше підприємство планує використовувати для власних потреб (як сировину для опалення приміщень), а також передавати для опалення закладів освіти Тиврівської територіальної громади.
Керівництвом підприємства на підставі потреби подрібнення гілок діаметром до 180 мм. було вивчено ринок та технічні характеристики існуючих подрібнювачів та на підставі проведеного моніторингу було сформовано технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Очікувану вартість предмету закупівлі визначено виходячи із моніторингу цін та пропозицій на техніку з аналогічними характеристиками.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «АРПАЛ» у зв’язку з ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) відповідно до п.44 Постанови №1178 (п.1 розділу 3, п.3 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідь: учасник процедури закупівлі ТОВ «АРПАЛ» 05 червня 2023 року разом із тендерною пропозицією оприлюднив в електронній системі документи, що підтверджують відсутність підстав визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абз.14 п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Вказані документи завантажено в ЦБД та були враховані при прийнятті рішення про визнання переможця процедури закупівлі.
1. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 30 травня 2023 року №7, складена не у відповідності до вимог пункту 38, абзаців 3, 6, 7 підпункту 1, абзацу 1 підпункту 2 та абзаців 2, 3, 5 підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час проведення закупівлі (п.1, п.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідь:
Невідповідність п.1, п.3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимогам пункту 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 сталась внаслідок помилкового застосування при підготовці тендерної документації положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції станом на 03 січня 2023 року.
3. Яким чином учасником ТОВ «АРПАЛ», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги тендерної документації, в частині надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань (пп.3 п.4 додатку 1 тендерної документації)?
Учасником ТОВ «АРПАЛ» зг. пп.3 п.4 додатку 1 тендерної документації надано документ ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, сформований на 05 травня 2023 року
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - виписка) — документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію;
Згідно п. 2 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (далі - витяг) — документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі;
Тобто, Закон розуміє і Виписку і Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань як документ у паперовій або електронній формі, що містить відомості про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.