-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:34130000-7 "Мототранспортні вантажні засоби" (Мототранспортні вантажні засоби типу пікап)
ДК 021:2015:34130000-7 "Мототранспортні вантажні засоби" (Мототранспортні вантажні засоби типу пікап)
Завершена
25 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 128 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 128 000.00 UAH
Номер:
18c889905fcd42ed84fc84de3664f84c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2023 00:00
Період моніторингу:
12.09.2023 12:22 - 04.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.09.2023 № 57-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 12.09.2023 № 57-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2023-06-01-007533-a від 01.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АДІС-МОТОР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію від 01.06.2023, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції від 14.06.2023 за №04/06/23, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.23 за №06/06/23, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АДІС-МОТОР» (далі – ТОВ «АДІС-МОТОР»), повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2023, договір про закупівлю від 21.06.2023 за №21/2023, пояснення Замовника від 15.09.2023 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
03.10.2023 10:29 - 07.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2023 10:29
Запити/Пояснення
Номер:
a3019e194f4d458ba201be128b576f69
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.09.2023 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «ДК 021:2015:34130000-7 «Мототранспортні вантажні засоби» (Мототранспортні вантажні засоби типу пікап), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-06-01-007533-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bc46f2df32a44d4db85bf5f1d3132201
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
15.09.2023 10:41
Опис:
За результатами розгляду запиту в ході проведення моніторингу закупівлі інформую наступне. Згідно пункту 1 Положення про Західний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській, Тернопільській, Чернівецькій, Хмельницькій областях (далі - управління).
Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
На території інших адміністративно-територіальних одиниць Офіс та управління здійснюють реалізацію державного фінансового контролю за дорученням Голови Держаудитслужби та його заступників. Юридична та фактична адреса (місцезнаходження) Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради є місто Одеса, вул. Розкидайлівська, 67а. Однак, не зважаючи на це, при здійснені запиту та виданні наказу про проведення моніторингу закупівлі не здійснено жодного посилання на підстави проведення такого моніторингу в якості офіційного доручення щодо проведення таких дій не за територіальною діяльністю Західного Офісу, Голови Держаудитслужби та/або його заступників. З приводу самого запиту повторно інформую, що розділ 4, в тому числі пункт 4 - 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) є рекомендаційним для органів місцевого самоврядування. Департамент муніципальної безпеки Одської міської ради є виконавчим органом місцевого самоврядування, а саме Одеської міської ради. Крім цього безпосередньо Департамент муніципальної безпеки Одеської міської ради особистого сайту не має. Існує розділ Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради в складі офіційного сайту Одеської міської ради, однак його адміністрування та наповнення відноситься до повноважень та функцій Департаменту інформації та цифрових рішень Одеської міської ради. Так, необхідність в придбанні транспортних засобів, які було закуплено за даною закупівлею, із відповідними кількісними та технічними характеристиками була обумовлена зверненням командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України на адресу міського голови. Отже, на підставі відповідного доручення Одеського міського голови та рішення Одеської міської ради Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради було виділено кошти по Міській цільовій програмі сприяння розвитку підрозділів територіальної оборони та добровольчих формувань територіальної громади міста Одеси на 2022 – 2025 роки. Таким чином, на підставі вищезазначених документів, Департаментом муніципальної безпеки було проведено закупівлю транспортних засобів із відповідними кількісними та технічними характеристиками з урахуванням вимог визначених у зверненні командира відповідного військового підрозділу Сил територіальної оборони Збройних Сил України для їх подальшої передачі в постійне користування даному військовому підрозділу. Вказані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі були визначені та погоджені кніцевим отримувачем майна, що планувалось придбати для виконання відповідних цілей та завдань. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації із відкритих джерел, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, а також інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Також необхідно зазначити, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», в період дії воєнного стану, можливість використання бюджетів всіх рівнів, у тому числі місцевого, визначена тільки на програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботу з територіальною обороною (зокрема матеріально-технічне забезпечення підрозділів територіальної оборони). Дана закупівля, як було передбачено додатком 4 до тендерної документації (проект договору) визначено, що закупівля здійснюється для забезпечення потреб підрозділів Сил територіальної оборони Збройних Сил України Таким чином, дана процедура закупівлі відбувалась відкрито, згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови Кабінету Міністрів України № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» та Закону України «Про публічні закупівлі». При проведенні даної процедури закупівлі, як в всіх інших процедур закупівлі, що проводяться Департаментом муніципальної безпеки Одеської міської ради, будо дотримано всіх обовʼязкових до виконання строків, процедур, та інших вимог законодавства України.