• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:34130000-7 "Мототранспортні вантажні засоби" (Мототранспортні вантажні засоби типу пікап)

ДК 021:2015:34130000-7 "Мототранспортні вантажні засоби" (Мототранспортні вантажні засоби типу пікап)

Завершена

25 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 128 000.00 UAH
Номер: 18c889905fcd42ed84fc84de3664f84c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 12.09.2023 12:22 - 04.10.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.09.2023 № 57-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 12.09.2023 № 57-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2023-06-01-007533-a від 01.06.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД», розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АДІС-МОТОР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту муніципальної безпеки Одеської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію від 01.06.2023, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції від 14.06.2023 за №04/06/23, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.06.23 за №06/06/23, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД»), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АДІС-МОТОР» (далі – ТОВ «АДІС-МОТОР»), повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2023, договір про закупівлю від 21.06.2023 за №21/2023, пояснення Замовника від 15.09.2023 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 03.10.2023 10:29 - 07.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2023 10:29

Запити/Пояснення