-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (фланці, муфти, з’єднувальні кільця, трійники фланцеві, хомути)
Завершена
29 861 642.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 149 308.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 149 308.21 UAH
Номер:
35e0a89ad28e42fe8fcbb7eeadd45e24
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-17-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.08.2023 00:00
Період моніторингу:
17.08.2023 12:46 - 08.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.08.2023
№ 50-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.08.2023 № 50-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-06-01-002704-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.06.2023 № 1, тендерна пропозиція учасника ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2023 № 2/ВТ, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2023, договір про закупівлю від 27.06.2023 № 270623/ф, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.08.2023 року.
Період усунення порушень:
29.08.2023 16:27 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2023 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
8e9a6605b5b44a0ea4bca4d0ea5bfd3b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2023 14:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (фланці, муфти, з’єднувальні кільця, трійники фланцеві, хомути» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-01-002704-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
168c7e710cd145f7a2a6bff9455e5a2c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.08.2023 15:32
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі товару – ДК 021:2015 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (фланці, муфти, з’єднувальні кільця, трійники фланцеві, хомути) (UA-2023-06-01-002704-a) здійснено, виходячи із досвіду роботи підприємства, забезпечення якісного і безперебійного процесу виконання робіт на мережах водопостачання, відповідно до службової начальника служби водопровідних мереж КП «Чернігівводоканал», в якій зазначено обсяг товару, його технічні та якісні характеристики.
За останні 5 років спостерігається збільшення кількості аварій на водопроводі, причинами яких є переломи водопровідних труб, розкарбування розтрубів труб, корозія сталевих труб та переломи азбестоцементних труб. Фланці, муфти, з’єднувальні кільця, трійники фланцеві, хомути, що є предметом закупівлі, яка розглядається, за своїми технічними характеристиками призначені для усунення аварій саме таких типів
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом проведення попередніх ринкових консультацій відповідно до частини 4 статті 4 Закону з суб’єктами господарювання, які здійснюють поставку товару даного виду. За отриманою інформацією (комерційні пропозиції додаються) від Товариства з обмежено відповідальністю «ІТЕС-Україна» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Будінвесткомпані» (додаються), було проведено аналіз ринку та оголошено процедуру закупівлі.