-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 15900 Меблі для палати пацієнта)
Під час проведення процедури відкритих торгів усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються без-посередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – завірений підписом уповноваженої особи Учасника, або засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти по-винні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
11 486 896.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 434.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 57 434.48 UAH
Номер:
cd1beb2578504fb9a9264cebed8b6bcd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-25-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.09.2023 00:00
Період моніторингу:
25.09.2023 17:57 - 17.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
22.09.2023 № 193
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.09.2023 № 193
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-05-31-011845-a
31.05.2023 Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей встановлено порушення вимоги пунктів 17, 3 та 28 Особливостей, пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, для уповноваженої особи з метою забезпечення недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель під час складання тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" (далі Замовник) ID: UA-P-2023-05-31-001115-b на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.05.2023 №91 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАЦІОНАЛЬНА МЕДИЦИНА», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.06.2023 №100, від 26.06.2023 №104, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 26.06.2023, договір від 03.07.2023 № 313, додаткову угоду від 18.08.2023 №1, пояснення замовника надані 10.10.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 05.10.2023.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей (у редакції чинній на дату складання тендерної документації) установлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону №922 тендерна документація Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій;
- у пункті 4.1 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовник визначив, що договір про закупівлю укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей, що не відповідає вимогам пункту 17 Особливостей у редакції на дату складання тендерної документації.
Крім того, моніторингом установлено, що за умовами пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено чинним законом.
Проте, за нормами пункту 17 Особливостей в редакції, чинній на дату оголошення досліджуваної процедури закупівлі, договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається з урахуванням положень статті 41 Закону, за винятком окремих її частин, зокрема частини другої, якою саме передбачено надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю у відповідних випадках копії ліцензії або документа дозвільного характеру.
Отже, норми частини другої статті 41 Закону на час проведення досліджуваної процедури закупівлі та укладення за її результатами договору не застосовуються та вимога у тендерній документації Замовника щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, не відповідає нормам пункту 17 Особливостей.
Враховуючи вищенаведене, при складанні тендерної документації Замовником не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пункту 17 Особливостей, пунктів 3 та 28 Особливостей та вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Період усунення порушень:
17.10.2023 18:12 - 31.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2023 18:12
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-31-011845-a проведено роз’яснювальну роботу та заплановано проходження економічних навчань для уповноваженої особи з метою забезпечення недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель під час складання тендерної документації.
Дата публікації звіту:
23.10.2023 17:15
Запити/Пояснення
Номер:
c52cc79f1b5b4d36937d0f5776cada35
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.10.2023 09:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-05-31-011845-a ), проведеної Комунальним некомерційним підприємством "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до інформації, зазначеної у річному плані закупівель на 2023 рік UA-P-2023-05-31-001115-b, розміщеному до процедури закупівлі ID: UA-2023-05-31-011845-a, пунктом 8 джерелом фінансування закупівлі визначено кошти місцевого бюджету в сумі 11 486 896,00 грн.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано нормами пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e2233948bbe24fd28e76fe9047bb4fc3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.10.2023 22:16
Опис:
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019: 15900 Меблі для палати пацієнта), повідомляємо наступне:
1. Розмір бюджетного призначення на закупівлю медичного обладнання та виробів медичного призначення (надалі – медичних виробів) визначався на підставі рішення власника – Черкаської міської ради з урахуванням потреб закладу.
2 Технічні та якісні характеристики медичних виробів визначалися на підставі моніторингу асортименту продукції вітчизняних виробників та українських представництв іноземних виробників. При цьому були враховані такі параметри: кількість приміщень закладу, їхня площа та конфігурація, специфіка передбаченого використання медичних виробів, що закуповуються (для операційних, для палат інтенсивної терапії, для відвідувачів, для персоналу тощо), штатний склад працівників закладу, усереднені потоки пацієнтів різних груп, оптимальна доцільність придбання певних типів медичних виробів, максимальна економічна ефективність. Також повідомляємо, що надати посилання на сторінку власного веб-сайту. на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі немає можливості, так як на веб-сайті Замовника проводяться роботи з оновлення дизайну сайту, його розділів та усунення помилок в роботі веб-сайту. З цих причин обґрунтування на веб-сайті не публікувалося. Після закінчення робіт всі обґрунтування будуть опубліковані на веб-сайті Замовника.
3. Очікувана вартість медичних виробів визначалася з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та отриманих комерційних пропозицій, а саме:
комерційна пропозиція ТОВ «Дельта Мед» від 14.04.2023 на загальну вартість 11 597 850,00 грн.;
комерційна пропозиція ТОВ «РАЦІОНАЛЬНА МЕДИЦИНА» від 19.04.2023 на загальну вартість 11 486 888,70 rpн.;
комерційна пропозиція ТОВ «МЕДБАЛАНС» від 20.04.2023 на загальну вартість 11 561 150,00 грн.
Сканкопії вищезазначених комерційних пропозицій додаються окремим файлом.