-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миколи Дашкевича в смт. Черняхів Житомирського району Житомирської області (коригування)
Завершена
12 472 797.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 363.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 62 363.99 UAH
Номер:
759cc09ebb8d4bcc9c1b20022159e352
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-06-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.09.2023 00:00
Період моніторингу:
07.09.2023 11:12 - 29.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2023 № 45-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-05-31-005823-a 31.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черняхівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.05.2023 № 54 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Виробничо-комерційна фірма «Урарту» (далі – ВКФ «Урарту», Учасник), протокол уповноваженої особи від 19.06.2023 № 66, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2023, договір від 27.06.2023 № 170, укладений Замовником з ВКФ «Урарту» (далі – Договір), додаткова угода від 28.06.2023 № 1 та від 28.08.2023 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 28.06.2023, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 08.09.2023, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 18.09.2023 та 26.09.2023.
Відповідно до вимог абзацу десятого пункту 19 Особливостей у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з вимогами пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору – протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Слід зазначити, що в електронній системі закупівель Замовником 28.06.2023 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 28.06.2023 № 1 до Договору про зміну підпункту 2.2.1 пункту 2.1 Розділу 2 «Якість робіт» Договору.
При цьому, в ході моніторингу встановлено, що 08.09.2023 Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю (далі – звіт) до Договору. Відповідно до інформації, зазначеної в звіті, сума оплати за Договором про закупівлю складала 12 185 888,02 грн (в тому числі ПДВ 2 030 981,34 грн), при тому, що ціна в Договорі про закупівлю – 12 222 270,30 грн (в тому числі ПДВ 2 037 045,05 грн).
У зв’язку з вищезазначеним, Управлінням 13.09.2023 Замовнику було надано запит на пояснення щодо укладення додаткової угоди на зменшення суми Договору (далі – запит). У відповідь на запит Замовником 18.09.2023 о 16:18 год. оприлюднено додаткову угоду від 28.08.2023 № 1 до Договору (тобто на 15-й робочий день), в якій зазначено, що: «Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору на 36 382,28 грн з ПДВ», що, відповідно до положень підпункту п’ятого пункту 19 Особливостей, є істотними умовами договору. Згідно з поясненями Замовника, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднити технічно неможливо у зв’язку з тим, що 08.09.2023 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Таким чином, за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону в електронній системі закупівель зміни до договору оприлюднено з порушенням строків та не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону.
Згідно з вимогами пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» зазначено «відсутні», при тому що підпунктом 14 підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено «… надання учасником забезпечення тендерної пропозиції згідно з вимогами пункту 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
На виконання вимоги підпунктів 11-13 підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника Учасником ВКФ «Урарту» в тендерній пропозиції надано копії сертифікатів про відповідність вимогам ДСТУ ISO EN 9001:2015 (або ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 або EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (або ISO 14001:2015 IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 2018 (або ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Проте, в порушення вищезазначених підпунктів, Учасником в тендерній пропозиції не надано сканкопію з оригіналу або копії документа що підтверджує акредитацію або інший спосіб, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності) у відповідній сфері, що видав сертифікати. Згідно з даними електронної системи закупівель сертифікати видано Органом з сертифікації Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ». Також Учасником не надано сертифікат внутрішнього аудитора виданого згідно вимог ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), чим порушено вимоги підпункту 11 підпункту 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Згідно з вимогами підпункту 2.1 пункту 2 додатку 4 «Перелік документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція учасника повинна містити підтвердження знань директором, головним інженером та/або виконробом/майстром вимог Правил безпечної експлуатації електоустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98), Правил безпечної експлуатації електроустановок (НПАОП 40.1-1.01-97), Правил будови електроустановок, Електрообладнання спеціальних установок (НПАОП 40.1.1.07-01), Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.09-01), Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12); (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення). В порушення даних вимог Учасником ВКФ «Урарту» в тендерній пропозиції не надано вищезазначених документів на виконроба Сукіасяна Арама Нверовича та/або майстра дільниці Левика Анатолія Петровича.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах та не надано ВКФ «Урарту» можливості виправити невідповідності, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей.
Відповідно до положень абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Проте, тендерну пропозицію ВКФ «Урарту» Замовником не відхилено, чим порушено вимоги абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей, натомість, протоколом уповноваженої особи від 19.06.2023 № 66 учасника ВКФ «Урарту» Замовником визначено переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 19.06.2023 о 14:29 год. та 27.06.2023 з ВКФ «Урарту» укладено Договір.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель Замовником 08.09.2023 оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
29.09.2023 11:22 - 14.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
29.09.2023 11:22
Оскарження висновку в суді
Опис:
13.10.2023 подано до Чернігівського окружного адміністративного суду позов про визнання протиправним та скасування висновку контролюючого органу
Дата публікації:
18.10.2023 14:40
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Черняхівська селищна рада не погоджується з висновком ДАСУ від 29 вересня 2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-31-005823-a, вважає його неправомірним та таким що підлягає скасуванню , та буде використовувати право оскаржити його в судовому порядку відповідно до приписів ч.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі».
А також додатково повідомляємо, що уповноваженою особою було пройдено курс онлайн-навчання та отримано сертифікат ( додається).
Дата публікації звіту:
06.10.2023 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
ff42ddc2f34046eea4341247b5a7a6c5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2023 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миколи Дашкевича в смт. Черняхів Житомирського району Житомирської області (коригування)», ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 12 472 797,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-31-005823-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з даними електронної системи закупівель 08.09.2023 13:45 Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю (далі – звіт) до договору від 27.06.2023 № 170, укладеного між Замовником та Виробничо-комерційною фірмою «Урарту» (далі – Договір).
Відповідно до інформації, зазначеної в звіті, сума оплати за Договором про закупівлю складає 12 185 888,02 грн (в тому числі ПДВ 2 030 981,34 грн), при тому, що ціна в Договорі про закупівлю 12 222 270,30 грн (в тому числі ПДВ 2 037 045,05 грн).
Просимо надати пояснення щодо різниці між ціною Договору та оплатою за Договором відповідно до звіту, а також документи, що підтверджують повне виконання робіт та оплату за Договором. Чи укладались Замовником додаткові угоди до Договору (крім додаткової угоди від 28.06.2023 № 1)? Якщо так, то надати пояснення, в зв’язку з чим інші додаткові угоди не оприлюднено в електронній системі закупівель згідно із вимогами законодавства?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
15156c4fd174449aa5b3d077efc1ac64
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.09.2023 16:18
Опис:
1. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено
з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
На підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації було розраховано очікувану вартість робіт по предмету закупівлі « Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миколи Дашкевича в смт. Черняхів Житомирського району Житомирської області (коригування)» (ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Реєстраційний номер кошторисної документації в ЄДЕССБ: EM01:7652-7006-2891-1575. Реєстраційний номер проектної документації: PD01:5635-0527-5175-1100. Реєстраційний номер експертного висновку: EX01:7818-1018-3274-6678. Копії зведеного кошторисного розрахунку, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів надано у додатку Документи.
Посилання на вебсайт: https://chernyahivska-gromada.gov.ua/news/1694759168/
2. Виробничо-комерційною фірмою « Урарту» ( далі- Підрядник) по Договору №170 від 27.06.2023р. виконано робіт на суму 12 185 888,02 грн. ( в тому числі ПДВ- 2 030 981,34 грн.) .( копії акту приймання виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та платіжної інструкції додаються).
Пояснення щодо різниці між ціною Договору та оплатою за Договором відповідно до звіту: Між Замовником та Підрядником було укладено Додаткову угоду №1 від 28.08.2023р.на зменшення ціни договору без зміни кількості ( обсягу) та якості робіт ( копія додаткової угоди №1 додається) згідно пп.5 п.19 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування , затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Пояснення, в зв’язку з чим додаткова угода №1 від 28.08.2023р. не була оприлюднена в електронній системі закупівель: Уповноважена особа перебувала у відпустці з 26.08.2023р по 11.09.2023 року, тому про додаткову угоду не була повідомлена. Про наявність такої угоди дізналася в день виходу на роботу, а саме 12.09.2023 року. Технічної можливості внести додаткову угоду та внести зміни до розділу Договір у даній закупівлі уже неможливо, так як 08.09.2023р вже оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, про що складено протокол уповноваженої особи №93 від 12.09.2023р.(копія додається).
Номер:
d2f9f123ef6b4f179805fded8d77b757
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.09.2023 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Миколи Дашкевича в смт. Черняхів Житомирського району Житомирської області (коригування)», ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, очікуваною вартістю 12 472 797,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-31-005823-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Згідно з даними електронної системи закупівель 18.09.2023 16:18 год. Замовником оприлюднено пояснення та документи у відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – відповідь).
Відповідно до інформації, зазначеної у відповіді, уповноважена особа перебувала у відпустці з 26.08.2023 по 11.09.2023 та вийшла з відпустки 12.09.2023. При цьому, 08.09.2023 Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю за ID: UA-2023-05-31-005823-a.
Слід зазначити, що згідно з даними електронної системи закупівель, на документи на всіх етапах даної закупівлі, включаючи звіт про виконання договору про закупівлю, накладено електронний підпис уповноваженої особи – Марини Бондар.
Просимо надати пояснення, яким чином звіт про виконання договору про закупівлю було підписано КЕП уповноваженої особи, яка на момент оприлюднення звіту знаходилась у відпустці? Також, просимо надати документи, що підтверджують факт перебування у відпустці уповноваженої особи (наказ, табель, тощо) та/або документи, що свідчать про відкликання її з відпустки 08.09.2023
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1c7dade9e7e944a1802b8c39dbff0e5f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.09.2023 16:53
Опис:
Пояснення на запит : Уповноважена особа перебувала у відпустці з 26.08.2023р. по 11.09.2023 року, що підтверджується розпорядженням селищного голови № 218-В від 22.08.2023р. ( копія розпорядження додається). Звіт про виконання договору про закупівлю було підписано КЕП уповноваженої особи, яка на момент оприлюднення звіту знаходилась на роботі .Документом, що свідчить про відкликання її з відпустки 08.09.2023 є розпорядження селищного голови № 238-В від 07.09.2022р. ( копія розпорядження додається).