-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова дубові
Завершена
319 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 192.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 192.00 UAH
Номер:
3e96b9616c984efc93096c09a1837a26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-17-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2023 00:00
Період моніторингу:
17.07.2023 15:04 - 08.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2023 № 50
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.07.2023 № 50
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-05-30-009602-a 30.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Городищенська виправна колонія (№96)» (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-30-003127-a; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30 травня 2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «АНДРЕЙЧУК ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол від 17.06.2023 № 5 про визначення переможця та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 18.06.2023, Договір № Г-86 від 03.07.2023, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 19.07.2023 року.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30 травня 2023 року за номером ID:UA-2023-05-30-009602-a.
Водночас, при складанні тендерної документації у Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено інформацію та встановлено вимоги щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, не у відповідності до пункту 47 Особливостей, а саме в редакції, що діяла до 20.05.2023, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
07.08.2023 18:04 - 22.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2023 18:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На вимогу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» державною установою "Городищенська виправна колонія (№96)" проведено службову перевірку з метою недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
11.08.2023 13:42
Запити/Пояснення
Номер:
e1d54531da7d415bbed899c9ac83af2f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
17.07.2023 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дрова дубові» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-30-009602-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Оголошення про проведення відкритих торгів опубліковано Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30 травня 2023 року за номером ID: UA-2023-05-30-009602-a.
Водночас, при складанні тендерної документації у Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено інформацію та встановлено вимоги щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, не у відповідності до пункту 47 Особливостей, а саме в редакції, що діяла до 20.05.2023, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чому Замовником при формуванні тендерної документації не враховано вимоги пункту 47 Особливостей?
2. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
71b78a0f895042948ab6cbc3f4d5e660
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
19.07.2023 15:59
Опис:
Відповідно до вказівки Генеральної дирекції ДКВС України №41 від 06.01.2023 року Міністерством юстиції України затверджено кошториси бюджетних асигнувань по загальному фонду установам виконання покарань та слідчим ізоляторам Державної кримінально-виконавчої служби України на 2023 рік по КЕКВ 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» в якому зазначались сума та об’єм відповідної закупівлі твердого палива. Відповідно державною установою «Городищенська виправна колонія (№96)» було проведено розрахунок середньої ціни за одиницю товару, яка в подальшому використовувалась при формуванні тендерної документації. З метою раціонального використання бюджетних коштів, та закупівлі товару за найбільш обґрунтованою ціною, установою було розпочато тендерні закупівлі.
Враховуючи те, що використання палива інших твердих порід деревини призводили до відкладення в системі вентиляції значної кількості в’яжучих речовин органічного походження та як наслідок перебоїв опалення адміністративного приміщення в зимовий період було прийнято рішення про придбання палива з найменшою кількістю в’яжучих речовин органічного походження в процесі його згорання відповідно до Технічних умов України-00994207-005:2018.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей тендерна документація формувалась установою відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Станом на 20.04.2023 року державною установою «Городищенська виправна колонія (№96)» було сформовано тендерну документацію щодо проведення відкритих торгів з урахуванням особливостей здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (з урахуванням особливостей від 12 жовтня 2022 р. № 1178).
Оголошення тендерної закупівлі було здійснено 30.05.2023 року, з використанням попередньо сформованої тендерної документації.