-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапіi Cистема медичної рентгенівської терапії з базовими параметрами рентгенівського поля: напруга від 20 до 220 кВ і струм від 0 до 30 мА (код НК 024:2019: 16973 - Ортопорожниста терапевтична рентгенівська система)
Закупівля проводиться відповідно до вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями)
Завершена
22 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 111 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 111 000.00 UAH
Номер:
794b27563fe64e619bc1e2c095687e7d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-25-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.08.2023 00:00
Період моніторингу:
25.08.2023 12:51 - 16.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.08.2023 № 228
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-30-009418-a 30.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ГЕОСАНТРІС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції
від 20.05.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.05.2023 №90 зі змінами, тендерну пропозицію ТОВ «ГЕОСАНТРІС», протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 12.06.2023 № 95, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2023, договір від 19.06.2023 № 6-347/2023, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю
від 01.09.2023.
Період усунення порушень:
20.09.2023 18:19 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 18:19
Запити/Пояснення
Номер:
0910b510e46f410fb7defee0e626b477
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.08.2023 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2023 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cbb08b660961446c94cc51ae1f8c03fb
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
01.09.2023 10:41
Опис:
Стосовно закупівлі:
Код ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапіi Cистема медичної рентгенівської терапії з базовими параметрами рентгенівського поля: напруга від 20 до 220 кВ і струм від 0 до 30 мА (код НК 024:2019: 16973 - Ортопорожниста терапевтична рентгенівська система) UA-2023-05-30-009418-a
1. Проведення моніторінгу цін при здійсненні закупівель товарів, (робіт та послуг) за кошти власного бюджету проводився з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері закупівель, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Предметом моніторінгу цін було визначення очікуваної ціни на товари для потреб нашого закладу.
Відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» моніторінг цін проводився в два етапи: перед формуванням бюджетного запиту -попередній моніторинг цін та до початку проведення процедури закупівлі – підсумковий моніторинг цін.
Моніторінг цін здійснювався за конкретними видами товарів (робіт та послуг). Було отримано комерційні пропозиції від постачальників (ТОВ «РАДІО-МЕД», ТОВ «ГЕОСАНТРІС», ТОВ «ЕКОПЕЛ МЕДІКАЛ»), які зарекомендували себе стабільністю та відповідальністю в роботі . Комерційні пропозиції надійшли електронною поштою.
Було також проведено моніторинг системи Prozorro із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org стосовно вартості за конкретним товаром предмета закупівлі.
При проведенні моніторингу цін з використанням мережі Інтернет формувались відповідні запити в пошуковій системі, які містили ключові слова, запити, артикули, щодо відповідних товарів.
Було проведено моніторинг ринку та постачальників аналогічних продуктів по території України.
За результатами проведеного моніторингу цін та на підставі даних з вказаними цінами визначалась середня ціна на кожний окремий товар.
Середня ціна розраховувалась за формулою: Сц=∑Ц/n
де:
∑Ц- сума цін на один товар;
n – кількість цін згідно з проведеним моніторингом по кожному товару;
Сц – середня ціна, згідно з якою розраховувалась очікувана вартість на товар.
Після цього було виведено очікувану вартість закупівлі.
- моніторинг цін на комунальні послуги для промислових підприємств та інших виробників, оскільки у разі зростання цін на комунальні послуги , зростає і ціна на товар.
- вивчення ринку виробників через мережу інтернет (Виробники аргументують це тим, що у зв'язку з пандемією коронавірусу в світі й обмеженнями, які введені повсюдно, зросла собівартість продукції. Це привело до зростання курсу долара США та різких коливань на валютному ринку загалом. Також на цій ситуації позначилося фактичне закриття імпорту багатьох товарів.
Технічні, якісні та кількісні характеристики визначалися виходячи з потреби закладу в даному предметі закупівлі і обґрунтовувались спеціалістами, що будуть працювати на даному обладнанні.
2. Посилання на сайт: https://onko.kr.ua/uploads/tiny/documents/%D0%A1%D1%82%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%20(1).pdf
3. На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Номер:
8b5838544e894b4ea1f430ad039784e8
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
01.09.2023 10:39
Опис:
Стосовно закупівлі:
Код ДК 021:2015 - 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапіi Cистема медичної рентгенівської терапії з базовими параметрами рентгенівського поля: напруга від 20 до 220 кВ і струм від 0 до 30 мА (код НК 024:2019: 16973 - Ортопорожниста терапевтична рентгенівська система) UA-2023-05-30-009418-a
1. Проведення моніторінгу цін при здійсненні закупівель товарів, (робіт та послуг) за кошти власного бюджету проводився з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері закупівель, запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Предметом моніторінгу цін було визначення очікуваної ціни на товари для потреб нашого закладу.
Відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» моніторінг цін проводився в два етапи: перед формуванням бюджетного запиту -попередній моніторинг цін та до початку проведення процедури закупівлі – підсумковий моніторинг цін.
Моніторінг цін здійснювався за конкретними видами товарів (робіт та послуг). Було отримано комерційні пропозиції від постачальників (ТОВ «РАДІО-МЕД», ТОВ «ГЕОСАНТРІС», ТОВ «ЕКОПЕЛ МЕДІКАЛ»), які зарекомендували себе стабільністю та відповідальністю в роботі . Комерційні пропозиції надійшли електронною поштою.
Було також проведено моніторинг системи Prozorro із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org стосовно вартості за конкретним товаром предмета закупівлі.
При проведенні моніторингу цін з використанням мережі Інтернет формувались відповідні запити в пошуковій системі, які містили ключові слова, запити, артикули, щодо відповідних товарів.
Було проведено моніторинг ринку та постачальників аналогічних продуктів по території України.
За результатами проведеного моніторингу цін та на підставі даних з вказаними цінами визначалась середня ціна на кожний окремий товар.
Середня ціна розраховувалась за формулою: Сц=∑Ц/n
де:
∑Ц- сума цін на один товар;
n – кількість цін згідно з проведеним моніторингом по кожному товару;
Сц – середня ціна, згідно з якою розраховувалась очікувана вартість на товар.
Після цього було виведено очікувану вартість закупівлі.
- моніторинг цін на комунальні послуги для промислових підприємств та інших виробників, оскільки у разі зростання цін на комунальні послуги , зростає і ціна на товар.
- вивчення ринку виробників через мережу інтернет (Виробники аргументують це тим, що у зв'язку з пандемією коронавірусу в світі й обмеженнями, які введені повсюдно, зросла собівартість продукції. Це привело до зростання курсу долара США та різких коливань на валютному ринку загалом. Також на цій ситуації позначилося фактичне закриття імпорту багатьох товарів.
Технічні, якісні та кількісні характеристики визначалися виходячи з потреби закладу в даному предметі закупівлі і обґрунтовувались спеціалістами, що будуть працювати на даному обладнанні.
2. Посилання на сайт: https://onko.kr.ua/uploads/tiny/documents/%D0%A1%D1%82%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BD%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%20%D1%81%D0%B0%D0%B9%D1%82%20(1).pdf
3. На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.