-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 03221250-3 кабачки молоді; ДК 021:2015 03221270-9 огірки парникові; ДК 021:2015 03221240-0 помідори парникові; ДК 021:2015 03221270-9 огірки; ДК 021:2015 03221240-0 помідори; ДК 021:2015 03221410-3 капуста молода; ДК 021:2015 03221410-3 капуста; ДК 021:2015 03221113-1 цибуля молода; ДК 021:2015 03221113-1 цибуля; ДК 021:2015 03221112-4 морква молода; ДК 021:2015 03221112-4 морква; ДК 021:2015 03221111-7 буряк молодий; ДК 021:2015 03221111-7 буряк; ДК 021:2015 03222220-1 апельсини; ДК 021:2015 03222240-7 мандарини; ДК 021:2015 03222210-8 лимони; ДК 021:2015 03222321-9 яблука; ДК 021:2015 03222111-4 банани
Завершена
578 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 17 355.00 UAH
мін. крок: 3% або 17 355.00 UAH
Номер:
fd26709f869e428682cb9d6407785614
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-18-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2023 00:00
Період моніторингу:
18.07.2023 21:47 - 09.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.07.2023 № 168
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 17.07.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 18.07.2023 № 168
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
18 UA-2023-05-30-007896-a 30.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог пункту 5 частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178 , відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не виявлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178 – в редакції від 20.05.202 року); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ БОГОДУХІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК - ІНТЕРНАТ, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 30.05.2023 року № 02/23, тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Харін Олександр Григорович (далі – учасник – переможець) , реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи Замовника від 09.06.2023 № 09062023 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2023 року, договір про закупівлю від 15.06.2023 року № 72 (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 05.07.2023 року № 1.
Моніторингом своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, зокрема дотримання вимог Постанови
№ 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено:
Відповідно до Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03189558/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня місцевого бюджету.
З метою з’ясування наявності ознак порушень Постанови, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель 20.07.2023 року було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710.
Проте, Замовником в триденнй строк, як це передбачено пунктом 5 частини 5 статті 8 Закону, відповідні пояснення (інформацію, документи) не надано.
Таким чином, моніторингом питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, встановлено порушення вимог пункту 5 частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
27.07.2023 09:43 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.07.2023 09:43
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
20/31/2313/2023/пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
115cfb0b96f948e086a03ba47ac33976
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.07.2023 13:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2023 00:00
Опис:
Керівнику
КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ БОГОДУХІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної ДК 021:2015 03221250-3 кабачки молоді; ДК 021:2015 03221270-9 огірки парникові; ДК 021:2015 03221240-0 помідори парникові; ДК 021:2015 03221270-9 огірки; ДК 021:2015 03221240-0 помідори; ДК 021:2015 03221410-3 капуста молода; ДК 021:2015 03221410-3 капуста; ДК 021:2015 03221113-1 цибуля молода; ДК 021:2015 03221113-1 цибуля; ДК 021:2015 03221112-4 морква молода; ДК 021:2015 03221112-4 морква; ДК 021:2015 03221111-7 буряк молодий; ДК 021:2015 03221111-7 буряк; ДК 021:2015 03222220-1 апельсини; ДК 021:2015 03222240-7 мандарини; ДК 021:2015 03222210-8 лимони; ДК 021:2015 03222321-9 яблука; ДК 021:2015 03222111-4 банани, код за ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи, інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-30-007896-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. На підставі чого Вами встановлено відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП ХАРІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ вимогам тендерної документації, а саме підпункту г) пункту 1 частини 5 Розділу «Інструкцiя з пiдготовки тендерної пропозицiї», якщо учасником – переможцем у складі тендерної пропозиції надано Довідку про потужності не за встановленою формою, яка не містить даних про площу приміщень, як це визначено в колонці 4 Додатку 7 до тендерної документації?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.