-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт захисних споруд цивільного захисту (укриття) опорного закладу освіти «Першотравневий ліцей» за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, с. Першотравневе, вул. Учительська, 3
Завершена
19 687 084.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 435.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 98 435.42 UAH
Номер:
81593c283ea8439e981f707069620b33
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-03-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.07.2023 00:00
Період моніторингу:
03.07.2023 18:00 - 25.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2023 Одеса № 169
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2023 № 169
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п, оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі,
унікальний номер, дата оприлюднення
3. UA-2023-05-30-006124-a, 30.05.2023, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі- ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30 травня 2023 року № 97, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» (далі - ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.06.2023 № 98, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.06.2023, договір про закупівлю робіт від 22.06.2023 № 40/ВТ, пояснення та документи надані на запит Південного офісу Держаудитслужби 12.07.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Відповідно до пункту 1 Додатка 1 до ТД Замовник зазначив, що на підтвердження наявності у учасників обладнання та матеріально - технічної бази останні у складі тендерної пропозиції надають довідку в довільній формі з інформацією про найменування: засобу, механізму, устаткування/обладнання, транспортного засобу з зазначенням їх марки, моделі, кількості, правових підстав використання (документ, який підтверджує право власності/користування), відомостей про технічний стан, країну виробника.
Зазначена довідка, зокрема має містити інформацію щодо наявності паркетно-шліфувальної машини та віброущільнювача, що підтверджується наданням завірених заводом-виробником технічних паспортів.
Учасник ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» на підтвердження зазначеної вимоги надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 05.06.2023 вих. № 36 (далі – Довідка), в якій зазначив інформацію щодо наявності машини паркетошліфувальної СО-337-01, країна виробник - Україна (п. 28 Довідки) та вібротрамбівки EMR70Н, країна виробник - Україна (п. 29 Довідки).
На підтвердження права користування обладнанням зазначеним у пунктах 28 та 29 Довідки учасник ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» надав договір оренди обладнання (техніки) від 16.08.2021 № 08/1, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю
«МІСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ».
Також учасник ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав паспорт «Машина шлифовальная СО-337» (далі – Паспорт).
Згідно з пунктом 1 «Основные сведения об изделии» Паспорту виробником «Машина шлифовальная СО-337» є відкрите акціонерне товариство «МИСОМ ОП», яке відповідно до інформації наявної у вільному доступі в мережі інтернет, зареєстроване за адресою:
вул. Железнодорожная, буд. 27, корп. 1, м. Мінськ, Республіка Білорусь, що не відповідає інформації, яку вказав учасник ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» у пункті 28 Довідки щодо виробника зазначеного обладнання, а саме країна виробник - Україна.
Крім того, Паспорт завірений товариством з обмеженою відповідальністю «ПІК КАМПАНІ» (далі – ТОВ «ПІК КАМПАНІ»), яке не є виробником «Машина шлифовальная СО-337», чим порушено вимогу пункту 1 Додатка 1 до ТД.
Також учасник ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав «Руководство по эксплуатации вибротрамбовка EMR70Н» виробником якої є підприємство Masalta (Китайская Народная Республика), що не відповідає інформації, яку він зазначив у пункті 29 Довідки щодо виробника зазначеного обладнання, а саме країна виробник - Україна.
Слід зазначити, що надане учасником ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» «Руководство по эксплуатации вибротрамбовка EMR70Н» завірене ТОВ «ПІК КАМПАНІ», яке не є виробником вібротрамбівки EMR70Н, чим порушено вимогу пункту 1 Додатка 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 07.07.2023 щодо завантаження учасником ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» у складі тендерної пропозиції технічної документації на машину паркетно-шліфувальну СО-337-01 та вібротрамбівку ЕМR70Н не завірену заводом-виробником, Замовник в електронній системі закупівель 12.07.2023, надав такі пояснення.
Замовник, зокрема зазначив, що технічна документація завантажена учасником ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» у складі тендерної пропозиції на машину паркетно-шліфувальну СО-337-01 та вібротрамбівку ЕМR70Н завірена офіційним представником виробника
ТОВ «ПІК КАМПАНІ» (ЄДРПОУ 35275707), дані про яке містяться у відкритому доступі.
Проте надані пояснення не спростовують факту встановленого порушення, оскільки, відповідно до пункту 1 Додатка 1 до ТД Замовник вимагав надання технічних паспортів на паркетно-шліфувальну машину та віброущільнювач завірених саме заводом-виробником.
Отже, на порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП», у зв’язку із невідповідністю її вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
25.07.2023 14:32 - 09.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.07.2023 14:32
Оскарження висновку в суді
Опис:
До Одеського Окружного Адміністративного Суду подана позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-006124-a від 25.07.2023року. Підтверджуючі документи надані в прикріпленому файлі.
Дата публікації:
09.08.2023 17:13
Дата відкриття провадження:
17.08.2023 15:00
Номер відкриття провадження:
Справа № 420/21087/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про аргументовані заперечення викладено окремим файлом "Заперечення Замовника щодо Висновку моніторингу 01.08.2023.pdf"
Дата публікації звіту:
01.08.2023 22:10
Запити/Пояснення
Номер:
091bae1b14134786bc41de9bc544f23d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.07.2023 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛД КОНСТРАКШН ГРУП» (далі – Учасник) вимогам пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації в частині надання довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, яка має містити, зокрема, інформацію про наявність паркетно-шліфувальної машини та віброущільнювача (з наданням завірених заводом-виробником технічних паспортів), тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено технічну документацію на машину паркетно-шліфувальну СО-337-01 та вібротрамбівку ЕМR70Н незавірену заводом-виробником?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам пункту 7 розділу І «Загальні положення» тендерної документації щодо надання всіх документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, українською мовою, а у випадку надання документів та/або їх копій, викладених іншими мовами, надання останніх разом із їх автентичним перекладом українською мовою, тоді як Учасником у складі тендерної пропозиції надано паспорт «Машина шлифовальная СО-377» та «Руководство по эксплуатации вибротрамбовка ЕМR70Н» викладені російською мовою без їх автентичного перекладу українською мовою?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.