• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з благоустрою населених пунктів, а саме: відновлення дорожнього покриття після аварійного ремонту теплових мереж у місті Одеса, за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»

Завершена

11 772 775.18 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 863.88 UAH
Номер: d33862e443d040e497817380056fc581
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-18-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.09.2023 11:56 - 11.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.09.2023 № 186 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.09.2023 № 186 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2023-05-30-005162-a 30.05.2023 Комунальне підприємство "Міські дороги" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, urchstas@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу тендерної документації Замовника установлено розбіжність в частині зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій чим не дотримано норм пункту 11 частини 2 статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених розбіжностей, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, для уповноваженої особи з метою забезпечення недопущення в подальшому таких розбіжностей та інших порушень законодавства у сфері закупівель під час складання тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам Закон №922 та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Міські дороги" (далі Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженою особою (Протокол від 30 травня 2023 року № 41), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.06.2023, протокол від 08.06.2023 №41/1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 08.06.2023, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ", звіт про результати проведення процедури закупівлі від 15.06.2023, договір про надання послуг від 15.06.2023 № 99, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.10.2023. Пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону № 922 визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, моніторингом установлено розбіжності в тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особою від 30.05.2023 №41 та Додатку 1 до тендерної документації щодо строку дії тендерної пропозиції в частині зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: в Додатку 1 до тендерної документації в умовах Тендерної пропозиції, яку повинні надати учасники торгів Замовником зазначено, що «ми згодні дотримуватись положень цієї тендерної пропозиції протягом 90 (дев’яноста) днів з дати розкриття тендерних пропозицій» тоді, як у пункті 4.1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 10.10.2023 12:41 - 25.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.10.2023 12:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: По висновку
Дата публікації звіту: 12.10.2023 09:05

Запити/Пояснення