• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (ДК 021:2015:454530007 – Капітальний ремонт і реставрація)

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості відповідно Експертного звіту №12-0110/01-23 від 24 травня 2023р. щодо розгляду частини проектної документації за робочим проектом: Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області

Завершена

10 155 422.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 777.11 UAH
Номер: ddf3a7b966754bb1b9b70cc2472f881b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-20-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 20.06.2023 13:32 - 12.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.06.2023 № 43-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 20.06.2023 № 43-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-30-003714-a 30.05.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 20.05.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.05.2023 № 44, тендерну пропозицію учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПФ», фізичної – особи – підприємця Чаплинського Сергія Леонідовича (далі – ФОП Чаплинський С.Л), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.06.2023 № 48, від 13.06.2023 № 50, повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2023, договір від 20.06.2023 № 163 на суму 7 800 000,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Чаплинський С.Л (далі – Договір), пояснення, надані 22.06.2023 Замовником через електронну систему закупівель . За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Чаплинський С.Л. як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ФОП Чаплинський С.Л. у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, у складі пропозиції учасника надається завірена копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, інженер-проектувальник має бути в штаті учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним (завірені інженером проектувальником). У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чаплинський С.Л. 05.06.2023 надано Договір про виконання робіт від 30.05.2023 б/н щодо виконання Мігуріною О.В. робіт в якості інженера – проектувальника в частині кошторисної документації в строк з 01.06.2023 по 30.06.2023, чим не підтверджено наявність трудових відносин Замовника з Мігуріною О.В. оскільки вищевказаний договір є цивільно – правовим. В електронній системі закупівель Замовником розміщена Вимога щодо усунення вищевказаної невідповідності в строк до 13.06.2023 до 14 годин 59 хвилин. На вимогу щодо усунення невідповідностей, ФОП Чаплинський С.Л. оприлюднив 13.06.2023 о 10 годині 04 хвилини в електронній системі закупівель наказ від 12.06.2023 № 12 «Про прийняття на работу в режимі неповного робочого часу за сумісництвом Мігуріну О.В.» щодо прийняття на роботу в режимі неповного робочого часу за сумісництвом Мігуріної О.В. на посаду інженера – проектувальника у частині кошторисної документації з 13.06.2023 (далі – наказ від 12.06.2023 № 12). Слід зазначити, що згідно з пунктом 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Крім того, відповідно до пункту 32 частини 1 статті Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Також, згідно з пунктом 6 частини 3 статті 26 Закону, тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. В оголошенні про проведення відкритих торгів та пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.06.2023. Крім того, згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. З урахуванням вищезазначеного, Замовником не усунуто невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Чаплинський С.Л. у тендерній пропозиції (подана 05.06.2023), оскільки наказ від 12.06.2023 № 12 не підтверджує наявність трудових відносин Замовника з Мігуріною О.В. під час подання тендерної пропозиції учасником ФОП Чаплинський С.Л. до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (до 07.06.2023) відповідно до вищевказаних вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: інженер-проектувальник має бути в штаті учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним. Крім того, слід зазначити, що у тендерній документації відсутні вимоги щодо можливість введення до штату учасника інженера - проектувальника або іншого оформлення трудових відносин з інженером - проектувальником в подальшому, вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 26.06.2023 15:55 - 11.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2023 15:55

Оскарження висновку в суді

Опис: Відділом освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області 06.07.2023 р. було подано позовну заяву про визнання протиправним і скасування висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-003714-а від 26.06.2023 р. до Кіровоградського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 06.07.2023 10:19
Дата відкриття провадження: 24.07.2023 14:48
Номер відкриття провадження: 340/5146/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-003714 a Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області: Відділ освіти, молоді та спорту Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (надалі – Замовник) 30.05.2023 року оголосив проведення відкритих торгів на закупівлю: «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (ДК 021:2015:454530007 – Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-30-003714-a). Тендерні пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали такі учасники: ТОВ «ПФ», ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧАПЛИНСЬКИЙ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ, ТОВ «ШЛЯХБУД ЦЕНТР». За результатами електронного аукціону та розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВ «ПФ», було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції на підставі п.п 2 п. 44 Особливостей. За результатами розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції, яку надав учасник - ФОП Чаплинський С.Л., 12.06.2023 року було прийнято рішення про розміщення Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника на її відповідність вимогам тендерної документації, та з урахуванням виправлення учасником невідповідностей в інформації та документах у встановлений строк, Замовник прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Чаплинським С.Л., з яким укладено договір підряду № 163 від 20.06.2023 року (строком дії – з моменту укладання договору до 31.12.2024 року). За наказом начальника Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області №43-з від 20.06.2023 року "Про початок моніторингу процедур закупівель" розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2023-05-30-003714-a на підставі: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. На запити Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 20.06.2023 року Замовник надав свої пояснення 22.06.2023 року. За результатами моніторингу посадовою особою Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області складено висновок від 26.06.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-003714-a, який 26.06.2023 року оприлюднений в електронній системі закупівель. Пунктом 3 констатуючої частини висновку від 26.06.2023 року Замовника зобов’язано: здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів. Замовник не погоджується з висновком Держаудитслужби за результатом моніторингу закупівлі: «Відновлення елементів благоустрою (капітальний ремонт) прибудинкової території Дмитрівського ліцею імені Т.Г.Шевченка Дмитрівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області (ДК 021:2015:454530007 – Капітальний ремонт і реставрація)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-30-003714-a), в тому числі з заходами, які орган моніторингу зобов’язав здійснити Замовника. Вважаємо Висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси Замовника, які полягають у здійсненні ним закупівель робіт для забезпечення потреб територіальної громади. Де в свою чергу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не дотримано вимоги чинного законодавства щодо правильності проведення моніторингу закупівель, з урахуванням наступного. 1. Щодо порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей – Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; У пункті першому констатуючої частини висновку від 26.06.2023 року вказано наступне: «За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Чаплинський С.Л. як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та/або документах, що подані ФОП Чаплинський С.Л. у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, у складі пропозиції учасника надається завірена копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, інженерпроектувальник має бути в штаті учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним (завірені інженером проектувальником).». У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Чаплинський С.Л. 05.06.2023 надано Договір про виконання робіт від 30.05.2023 б/н щодо виконання Мігуріною О.В. робіт в якості інженера – проектувальника в частині кошторисної документації в строк з 01.06.2023 по 30.06.2023, чим не підтверджено наявність трудових відносин Замовника з Мігуріною О.В. оскільки вищевказаний договір є цивільно – правовим. В електронній системі закупівель Замовником розміщена Вимога щодо усунення вищевказаної невідповідності в строк до 13.06.2023 до 14 годин 59 хвилин. На вимогу щодо усунення невідповідностей, ФОП Чаплинський С.Л. оприлюднив 13.06.2023 о 10 годині 04 хвилини в електронній системі закупівель наказ від 12.06.2023 № 12 «Про прийняття на работу в режимі неповного робочого часу за сумісництвом Мігуріну О.В.» щодо прийняття на роботу в режимі неповного робочого часу за сумісництвом Мігуріної О.В. на посаду інженера – проектувальника у частині кошторисної документації з 13.06.2023 (далі – наказ від 12.06.2023 № 12). З урахуванням вищезазначеного, Замовником не усунуто невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Чаплинський С.Л. у тендерній пропозиції (подана 05.06.2023), оскільки наказ від 12.06.2023 № 12 не підтверджує наявність трудових відносин Замовника з Мігуріною О.В. під час подання тендерної пропозиції учасником ФОП Чаплинський С.Л. до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (до 07.06.2023) відповідно до вищевказаних вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: інженер-проектувальник має бути в штаті учасника або інше підтвердження трудових відносин з ним. Крім того, слід зазначити, що у тендерній документації відсутні вимоги щодо можливість введення до штату учасника інженера - проектувальника або іншого оформлення трудових відносин з інженером - проектувальником в подальшому, вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій». Замовник заперечує щодо виявлених порушень, посилаючись на докази та нормативно-правові акти, а саме: Згідно з абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу другого частини дев'ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Отже, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим в тендерній документації. Оскільки Законом передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановлених в тендерній документації. Цих 24 години можна вважати додатковим періодом подання пропозицій, лише для окремих документів. Дуже дивно було б, якби в цей період, коли потрібно виправити неточності, учасник надає довідки тижневої давності, якщо неточності виявлені годину назад. Замовником було прийнято дане виправлення, оскільки Особливості не містять обмежень щодо датування документів, які надаються учасниками в цей період 24 годин. Окрім цього, очевидно, що виправлені документи та інформація надається та датується пізніше ніж дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ТОБТО, сама норма пункту 43 Особливостей передбачає та надає можливість виправлення документів або інформації вже після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід зауважити, що Тендерна документація не містить вимоги щодо введення до штату учасника інженера - проектувальника або іншого оформлення трудових відносин з інженером - проектувальником до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та будь яких обмежень щодо дати або строку прийняття на роботу інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Зауважимо, що будь яких обмежень Закон та Особливості щодо датування документів не містить, за наявності яких Замовник може не приймати виправлені документи/інформацію учасника. Аналогічне питання розглядалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія) щодо аналогічної справи. (Рішення Колегії № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020, оголошення № UA-2020-10-12-000031-b). Також, у відповіді на аналогічне питання щодо завантаження документів впродовж 24 годин, оформлених датою після кінцевого строку подання (запит від Державного підприємства «Міжнародний аеропорт ‟Бориспільˮ»), наданій Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зазначено таке: оскільки Законом передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації. https://infobox.prozorro.org/articles/shchodo-zavantazhenih-dokumentiv-protyagom-24-godin-oformlenih-datoyu-pislya-kincevogo-stroku-podannya-keys Враховуючи вищевказане, у Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ФОП Чаплинського С.Л. відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей, оскільки учасником виправлено всі невідповідності згідно повідомлення про усунення невідповідностей. Слід зауважити, що очікувана вартість закупівлі становила 10 155 422, 00 грн з ПДВ. Переможцем подано економічно вигідну пропозицію ( 7 800 000,00 грн з ПДВ). Економія бюджетних коштів становить 2 355 422,00 грн. А ціна пропозиції наступного Учасника становить 10 147 630,30 грн з ПДВ, що на 2 347 630,30 грн. більше, ніж пропозиція переможця. Запропоноване Управлінням припинення зобов’язань за договором, приймаючі що роботи з капітального ремонту тротуару, які на сьогодні ускладнені триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України та продовженням строку дії воєнного стану в Україні, вбачається беззмістовним та позбавленим сенсу, оскільки наслідком матиме виключно втрати (часові, матеріальні та ін.), і таким, що взагалі не впливає на зміст розміщеної закупівлі, єдиним критерієм відбору переможця якої є ціна. Зауваження Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, носять суто формальний характер, оскільки жодне з них не пов`язано із забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створенням конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвитком добросовісної конкуренції. Захід реагування у вигляді припинення зобов`язань по договіру про закупівлю є виключним заходом, обрання якого можливе у разі, якщо наявні порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. В ході проведення моніторингу закупівлі Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області не було встановлено порушення, яке має негативний вплив для бюджету, у спірному висновку не зазначено щодо неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів, не встановлено обставин що створюють загрозу корупційним діям та зловживанням з боку учасників торгів. Враховуючи все вище викладене, повідомляємо, що Висновок від 26.06.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-30-003714-a, який 26.06.2023 року оприлюднений в електронній системі закупівель буде оскаржуватись Замовником, шляхом подання відповідної позовної заяви до Кіровоградського окружного адміністративного суду.
Дата публікації звіту: 29.06.2023 11:25

Запити/Пояснення