• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт турбоагрегату

керуючись п.п.1 п.13 Особливостей

Завершена

44 787 927.90 UAH з ПДВ
Номер: 54312dda67f141c7a93c835dfdbc9954
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-13-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.11.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.11.2023 20:16 - 05.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.11.2023 № 67-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.11.2023 № 67-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі/ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 9. UA-2023-05-30-000657-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 024-92-47, ekonsevych@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності умов укладеного договору законодавству установлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17 та 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо планування закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 24.05.2023 № 24-05-23/1 вимогам пунктів 17 та 83 Постанови № 668, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудень 2023 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Полтавським обласним комунальним виробничим підприємством теплового господарства «Полтаватеплоенерго» (далі - Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, обґрунтуванні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначенні розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, укладання договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, дотриманні принципів здійснення публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план Замовника на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 30.05.2023, протокол уповноваженої особи Замовника від 30.05.2023, договір про закупівлю від 24.05.2023 № 24-05-23/1, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.11.2023 року. За результатами моніторингу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено наступне. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668), передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Також відповідно до пункту 83 Постанови № 668, визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Однак, за результатами моніторингу установлено, що в укладеному між Замовником та ТОВ «НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» договорі підряду від 24.05.2023 № 24-05-23/1, відсутні календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва, які мають бути його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам пунктів 17 та 83 Постанови № 668.
Період усунення порушень: 04.12.2023 15:46 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2023 15:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про причини неможливості усунення порушення 13.11.2023р. Північним офісом Держаудитслужби (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт турбоагрегату (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-30-000657-a). 17.11. 2023р. Замовником були надані пояснення на запит Держаудитслужби. 04.12.2023р. за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, у констатуючий частині якого зокрема вказано, що в укладеному між Замовником та ТОВ «НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» договорі підряду від 24.05.2023 № 24-05-23/1, відсутні календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва, які мають бути його невід’ємними частинами, що не відповідає вимогам пунктів 17 та 83 Постанови № 668. Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 24.05.2023 № 24-05-23/1 вимогам пунктів 17 та 83 Постанови № 668. Замовник повідомляє, що на сьогодні не має можливості скласти план фінансування капітального ремонту турбоагрегат №4, який було пошкоджено під час ракетних ударів російським агресором. У відповідності до протокольного рішення від 10.05.23р. наради заступника керівника офісу президента України О.Кулеби, щодо стану виконання завдань, визначених за результатами робочих поїздок Президента України до Полтавської області, начальнику Полтавської обласної військової адміністрації Д. Луніну надано доручення забезпечити початок ремонтних робіт турбоагрегат №4. На виконання даного доручення було укладено договір № 24-05-23/1 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ЕНЕРГО-ПЛЮС» на закупівлю робіт ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Капітальний ремонт турбоагрегату с.4, інв.№ Кр700121, що знаходиться по вул.Свіштовська,2 м. Кременчук Полт. обл. Звертаємо увагу, що в договорі не зазначались як обов’язкові додатки графік виконання робіт та графік фінансування. Відповідно до Статуту ПОКВПТГ "Полтаватеплоенерго", основними напрямками діяльності підприємства є забезпечення тепловою енергією на опалення та підігрів води житлового фонду, комунально-побутових та інших об'єктів. Єдиним джерелом надходження коштів є грошові кошти отримані від реалізації теплової енергії та надані послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання за затвердженими тарифами. ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго», якому рішенням Полтавської обласної ради від 14.10.2022 р. № 481 було передано на баланс у господарське відання частину майнового комплексу «Кременчуцька ТЕЦ» в тому числі і турбоагрегат №4, немає необхідного фінансування для здійснення капітального турбоагрегат №4. Полтавська обласна військова адміністрація звернулася до Кабінету Міністрів України з проханням виділення коштів з Державного бюджету на відновлення турбоагрегат №4. Без вирішення питання фінансування, необхідного для відновлення турбоагрегату №4, неможливо скласти графік виконання робіт. На підтвердження вище викладеного надаємо скан-копію протоколу наради, щодо виконання протокольного рішення Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Полтавської області. Після вирішення питань, які викладені у вище зазначеному протоколі, у ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» буде можливість скласти графік виконання робіт та графік фінансування виконання даних робіт.
Дата публікації звіту: 08.12.2023 09:56

Запити/Пояснення