• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області

Завершена

12 385 762.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 928.81 UAH
Номер: a4ba902414e54458b37030e7c354d6ca
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-07-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.08.2023 16:33 - 29.08.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2023 № 179 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.08.2023 № 179 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 28 UA-2023-05-29-013864-a 29.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТРАСТ БУД-Ф", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 22 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ З ОСОБЛИВОСТЯМИ Капітальний ремонт столової в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (далі-Тендерна документація), затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.05.2023 року Комунального Закладу Львівської Обласної Ради «Підбузький геріатричний пансіонат» (далі – Замовник), тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАСТ БУД-Ф" (далі – Учасник, ТОВ "ТРАСТ БУД-Ф"), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженої особи від 12.06.2023 №18, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.06.2023, договір від 23.06.2023 №53 укладений з ТОВ "ТРАСТ БУД-Ф", додаткова угода від 23.06.2023 №1, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 10.08.2023 та 15.08.2023 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.08.2023 року та від 10.08.2023.
Період усунення порушень: 22.08.2023 20:21 - 26.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2023 20:21

Запити/Пояснення