-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Морква (урожай 2022 року); Морква (урожай 2023 року); Цибуля ріпчаста (урожай 2022 року); Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року); Буряк столовий (урожай 2022 року); Буряк столовий (урожай 2023 року); Кабачок; Перець болгарський; Огірки; Помідори; Капуста; Петрушка корінь; Петрушка (зелень); Цибуля зелена; Кріп; Горошок зелений; Лимон; Горіхи волоські (ядро); Черешня; Полуниця; Банан; Апельсин; Персики; Абрикоси; Сливи; Яблука; Груша; Виноград; Червона смородина; Чорна смородина; Вишня; Малина; Чорниця (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи)
Завершена
1 252 394.00
UAH без ПДВ
Номер:
f32afda64aa94528982146b88e80b93f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-05-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.10.2023 00:00
Період моніторингу:
05.10.2023 11:07 - 27.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.10.2023 № 64-З
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 26 вересня 2023 року № 003100-18/11032-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 05.10.2023 № 64-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-05-29-000004-a, 29.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «ЧАЙКА» Хмельницької міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік; пояснення та документи Замовника, надані 10.10.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель; договір про закупівлю від 29.05.2023 № 54; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Період усунення порушень:
17.10.2023 12:11 - 21.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.10.2023 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
fa68e03080b9452ebe74d3e0a208da56
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2023 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-29-000004-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності законних підстав, що обґрунтовують проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців овочів та фруктів, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх придбання саме ФОП САЛАБАЯ І.О. (код ЄДРПОУ 2530603378), з яким укладений договір про закупівлю від 29.05.2023 № 54 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
50331c6bab884198bf744ee9737544ca
Назва:
Щодо моніторингу
Дата опублікування:
11.10.2023 09:50
Опис:
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» за номером ID: UA-2023-05-29-000004-a Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, надаємо пояснення:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275
Для підготовки до літнього оздоровлення 2023 року Замовником було затверджене перспективне меню для харчування, згідно якого визначено перелік необхідних продуктів та їх кількість.
Очікувана вартість закупівлі, по якій здійснюється моніторинг, визначена на підставі підпункту 6 пункту 13 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», де зазначається що сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедура закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації.
2. Уповноваженою особою замовника було оголошено відкриті торги з ідентифікатором UA- 2023-05-11-010869-a на придбання «Морква (урожай 2022 року); Морква (урожай 2023 року); Цибуля ріпчаста (урожай 2022 року); Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року); Буряк столовий (урожай 2022 року); Буряк столовий (урожай 2023 року); Кабачок; Перець болгарський; Огірки; Помідори; Капуста; Петрушка корінь; Петрушка (зелень); Цибуля зелена; Kpiп; Горошок зелений; Лимон; Горіхи волоські (ядро); Черешня; Полуниця; Банан; Апельсин; Персики; Абрикоси; Сливи; Яблука; Груша; Виноград; Червона смородина; Чорна смородина; Вишня; Малина; Чорниця (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи)» (далі — Закупівля), про що свідчить наявність звіту про результати проведення такої процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Така процедура була автоматично відмінена електронною системою закупівель на підставі пункту 48 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить a6o перевищує 100 тис. гривень/послуг з поточного ремонту, вартість яких становить a6o перевищує 200 тис. гривень/робіт, вартість яких становить a6o перевищує 1,5 млн. гривень (вибрати необхідне), може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедура закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації.
Таким чином, на підставі викладеного, у замовника наявні підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, за умови дотримання положень підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, зазначається, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, щo були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей).
Внаслідок аналізу потенційних постачальників, ФОП САЛАБАЙ І.О. (код ЄДРПОУ 2530603378) надав пропозицію з найбільш вигідними економічними умовами.
До пояснення додаються сканкопії:
- перспективне меню;
- протокол про здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель;
- обґрунтування застосування замовником підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
- звіт про результати проведення процедури закупівлі
- цінова пропозиція № 1
- цінова пропозиція № 2
- цінова пропозиція № 3
Номер:
63bd6920762545049e8b8cde177b8c2e
Назва:
Пояснення щодо моніторингу
Дата опублікування:
10.10.2023 12:16
Опис:
На підставі проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи» за номером ID: UA-2023-05-29-000004-a Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, надаємо пояснення:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі складено з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275
Для підготовки до літнього оздоровлення 2023 року Замовником було затверджене перспективне меню для харчування, згідно якого визначено перелік необхідних продуктів та їх кількість.
Очікувана вартість закупівлі, по якій здійснюється моніторинг, визначена на підставі підпункту 6 пункту 13 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», де зазначається що сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедура закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації.
2. Уповноваженою особою замовника було оголошено відкриті торги з ідентифікатором UA- 2023-05-11-010869-a на придбання «Морква (урожай 2022 року); Морква (урожай 2023 року); Цибуля ріпчаста (урожай 2022 року); Цибуля ріпчаста (урожай 2023 року); Буряк столовий (урожай 2022 року); Буряк столовий (урожай 2023 року); Кабачок; Перець болгарський; Огірки; Помідори; Капуста; Петрушка корінь; Петрушка (зелень); Цибуля зелена; Kpiп; Горошок зелений; Лимон; Горіхи волоські (ядро); Черешня; Полуниця; Банан; Апельсин; Персики; Абрикоси; Сливи; Яблука; Груша; Виноград; Червона смородина; Чорна смородина; Вишня; Малина; Чорниця (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи)» (далі — Закупівля), про що свідчить наявність звіту про результати проведення такої процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Така процедура була автоматично відмінена електронною системою закупівель на підставі пункту 48 Особливостей через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить a6o перевищує 100 тис. гривень/послуг з поточного ремонту, вартість яких становить a6o перевищує 200 тис. гривень/робіт, вартість яких становить a6o перевищує 1,5 млн. гривень (вибрати необхідне), може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедура закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації.
Таким чином, на підставі викладеного, у замовника наявні підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей, за умови дотримання положень підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
3. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, зазначається, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, щo були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 44 цих особливостей).
Внаслідок аналізу потенційних постачальників, ФОП САЛАБАЙ І.О. (код ЄДРПОУ 2530603378) надав пропозицію з найбільш вигідними економічними умовами.
До пояснення додаються сканкопії:
- перспективне меню;
- протокол про здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель;
- обґрунтування застосування замовником підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
- звіт про результати проведення процедури закупівлі
- цінова пропозиція № 1
- цінова пропозиція № 2
- цінова пропозиція № 3