• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 84 корпус 1 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії російської федерації) (код за ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)

Торги відмінено

54 568 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 272 841.25 UAH
Номер: 0070705285ce4ccd8ddd724c2ee5b68d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-26-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 26.05.2023 15:36 - 17.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.05.2023 № 32 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2023-05-26-009926-a 26.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, svetlana_tender@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання принципів здійснення публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання принципів здійснення публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Гончарівське» Гончарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26 травня 2023 року № 86, протокольне рішення уповноваженої особи від 29.05.2023 № 87. Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі - Особливості), запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Згідно з вимогами пункту 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей, а саме, очікувану вартість предмета закупівлі (вимоги підпункту 4 частини п'ятої статті 21 Закону). В свою чергу, пунктом 3 частини першої статті 5 Закону передбачено, що закупівля здійснюється за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. За результатами аналізу питання дотримання принципів здійснення публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі встановлено, що Замовником у формі річного плану закупівель UA-Р-2023-05-26-004730-а, визначено розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість зазначеного предмета закупівлі в розмірі 5 456 825,00 гривень. Очікувана вартість предмета закупівлі згідно з пунктом 4.2 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником визначено в розмірі – 5 456 825,00 грн (з ПДВ). При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів (UA-2023-05-26-009926-a) Замовником визначено в розмірі 54 568 250,00 грн, чим не дотримано пункт 3 частини першої статті 5 Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Також, зважаючи на вимоги пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. При цьому, відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. В ході аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що в тендерній документації, затвердженою протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.05.2023 № 86, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, відсутні, чим недотримано вимоги пункту19 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 29.05.2023 Замовником прийнято рішення щодо відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (протокольне рішення уповноваженої особи № 87).
Період усунення порушень: 31.05.2023 16:25 - 15.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.05.2023 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник протокольним рішенням уповноваженої особи № 87 від 29 травня 2023 року відмінив відкриті торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 02.06.2023 13:47