-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000 - 7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт даху, заміна віконних та дверних блоків старого навчального корпусу Золотниківської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Містечко, 40 в с. Золотники Теребовлянського району Тернопільської області)
Завершена
4 450 694.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 506.94 UAH
мін. крок: 1% або 44 506.94 UAH
Номер:
7f76bd69f5124b3f9d8da884a57ccc5b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.07.2023 00:00
Період моніторингу:
18.07.2023 14:56 - 09.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2023 № 48-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.07.2023 № 48-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2023-05-26-006525-a від 26.05.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону .
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору підряду від 27.06.2023 за № 67/06 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 2 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Золотниківської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.05.2023 за №29 та зі змінами від 29.05.2023 за №32, протоколи уповноваженої особи від 09.06.2023 за №36, від 13.06.2023 за №37, від 16.06.2023 за №38, тендерні пропозиції приватного підприємства «БК БУДРЕМСЕРВІС» (далі-ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС»), приватного підприємства «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» (далі – ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС»), приватного підприємства «ЄВРОЦЕНТР» (далі-ПП «ЄВРОЦЕНТР»), повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2023 року, договір підряду від 27.06.2023 за № 67/06, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 20.07.2023, 24.07.2023 та від 26.07.2023 отримані через електронну систему закупівель.
Відповідно до норм пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено, що Замовником в пункті п.10.2.2 розділу 10 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору «Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення».
В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів.
При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей №1178.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
Моніторингом встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 09.06.2023 № 36, тендерну пропозицію ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» з найменшою ціновою пропозицією в сумі 2871868,00 грн відхилено, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, у вказаному протоколі Замовника зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» встановлено недоліки, а саме:
- на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (пункт 1 додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» (далі-Додаток №1 до тендерної документації) – не надано підтверджуючих документів, що техніка відображена в довідці є власністю Учасника (бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку), не зазначено в довідці терміну експлуатації та технічного стану матеіально-технічної бази, на грузовий автомобіль MAN ,який орендується в Крупського В.В. відсутній акт приймання-передачі транспортного засобу та лист підтвердження щодо не заперечення використання його машини на весь термін робіт;
- на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку про наявність працівників не за формою передбаченою в тендерній документації, а саме відсутні відомості про досвід роботи працівників (загальний стаж роботи);
- на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не надано всіх документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі (укладений договір на суму 886 506,00 грн виконаний лише на 173000,00 грн відповідно до акту приймання-виконаних робіт);
- у вартість будівництва Учасник врахував вартість експлуатації машин і механізмів (екскаватори одноковшеві дизельні) проте не надав жодної інформації на підставі яких документів Учасник планує залучати дану техніку.
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
П унктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено умову, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: -календарний графік виконання робіт;- договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва 01.11.2021№ 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» надано всі наведені вище документи та розрахунки (файли «Календарний графік.pdf», «Пояснювальна записка.pdf», «Кошторисна частина. pdf»), які відповідають технічній специфікації предмета закупівлі викладеної Замовником у тендерній документації.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» наявні всі документи для перевірки Замовником вказаного учасника на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
В свою чергу, відсутність у складі тендерної пропозиції ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» інформації та документів, які вимагались Замовником на підтвердження Учасників кваліфікаційним критеріям та документів, щодо наявності екскаваторів одноковшевих дизельних не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а отже, відноситься в розумінні пункту 43 Особливостей №1178 до невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, яка може бути виправленою.
Однак, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей№1178 не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» вказаних вище невідповідностей у тендерній пропозиції.
Ненадання можливості учаснику ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією усунути невідповідності в документах відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Таким чином, Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей, безпідставно відхилено тендерну пропозицію ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» з найменшою ціновою пропозицією в сумі 2 871 868,00 грн та відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 16.06.2023 № 38 визнано переможцем торгів ПП «ЄВРОЦЕНТР» з ціновою пропозицією 3 371 000,00 грн, яка на 499 132, 00 грн більша, що може призвести до зайвого витрачання коштів установи на тотожну суму та до негативних наслідків використання коштів підприємства.
Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів ПП «ЄВРОЦЕНТР» встановлено наступне.
В додатку 1 до тендерної документації Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу щодо надання :
1.1. Довідки в довільній формі що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо.
На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються:
1.1. Якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку.
1.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення.
Аналізом тендерної пропозиції ПП «ЄВРОЦЕНТР», встановлено, що ним у складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання, метеріально-технічної бази та технологій від 01.06.2023 за №01-06/01-16 в якій в позиції 8 зазначено, що автомобіль вантажний ТАТРА815 орендується у ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП» на підставі договору оренди №1-1 від 04.01.2021.
В наданому в складі пропозиції договорі оренди транспортного засобу від №1-1 від 04.01.2021 укладеного ПП «ЄВРОЦЕНТР» (орендар) з ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП» (орендодавець) в пункті 1.1. зазначено про передачу в платне володіння та користування транспортних засобів марки КАМАЗ 55111, тип:Самоскид-с; спеціального вантажного автокрану ТАТРА815; екскаватора-навантажувача JCB ЗСХ та в пункті 1.2 зазначено, що транспортний засіб є власністю Кізя Олега Володимировича і зареєстрований ним відповідно до Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації ПП «ЄВРОЦЕНТР» у складі пропозиції надало копії свідоцтв на реєстрацію транспортних засобів, аналізом яких встановлено, що відповідно до свідоцтва:
- СХЕ№292542 спеціальний вантажний-спеціальний автокран більше 20т-с ТАТРА815 є власністю Лупериби Зіновія Івановича;
- САК055135 самоскид-с КАМАЗ 55111 є власністю Кізь Володимира Романовича та згідно доручення користувачем є Кізь Олег В.;
- ОМ №082310 екскаватор-навантажувач JCB ЗСХ є власністю ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП».
Однак, документів, які б підтверджували, про передачу в оренду або суборенду ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП» автомобілів спеціальний вантажний-автокран більше 20т-с ТАТРА815 та самоскид-с КАМАЗ 55111, які належать фізичним особам відповідно Луперибі З.І. , Кізь В.Р. та листів-підтвердження від них про незаперечення використання транспортних засобів для виконання робіт за предметом закупівлі не надано.
На виконання вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ПП «ЄВРОЦЕНТР» у складі пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів в якій враховано вартість :
- в розділі II «Будівельні машини і механізми»
- пункт 9 шифр ресурсу КБМ204-502 установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) в кількості 9,9768 машино/годин;
- пункт 10 шифр ресурсу КБМ 206-337 екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 - 3,29 машино/годин;
в розділі Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат
-пункт 16 щифр ресурсу КБМ 270-123 Люльки двомісні самопідйомні вантажопідйомністю 300/500кг -16,41464 машино/годин.
Однак, ПП «ЄВРОЦЕНТР» в довідці яка містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 01.06.2023 за №01-06/01-16 дані машини та механізми не зазначені та відповідно документи, які підтверджують право володіння чи користування на них в складі пропозиції не надано.
В ході моніторингу Замовником на надісланий запит надано 24.07.2023 інформацію в якій зазначено, що Учасник ПП «Євроцентр» у складі пропозиції надав всю інформацію, яка необхідна для визначення відповідності запропонованих робіт вимогам до предмета закупівлі, так як відповідно до інформації Міністерства юстиції України, Кізь Володимир Олегович являється власником Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Діамант Груп» та відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх тендерної пропозиції.
В інформації Замовника від 26.07.2023 зазначено, що «ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП» підтвердило своїм листом наявність і передачу в оренду транспортних засобів марки КАМАЗ 55111, тип: Самоскид-с; спеціального вантажного автокрану ТАТРА815; екскаватора-навантажувача JCB ЗСХ , що свідчить про наявність у його власності зазначеної техніки. Зазначення інших осіб у свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу не є суттєвими та не впливають на зміст тендерної пропозиції, та відповідно до Договору оренди транспортного засобу від №1-1 від 04.01. являється власністю ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП».
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено «Перелік формальних помилок» (далі-Наказ №710), в якому не надання документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачених в тендерній документації чи не надання права на виправлення невідповідностей в пропозиції учасників не передбачено. Поряд з цим, з цим в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок, які відповідають Наказу №710.
Надані Замовником пояснення не спростовують факт зазначених порушень, оскільки тендерна документація містить чіткі вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції в «Додатку 1», які підтверджують наявність у власності чи користуванні транспортних засобів зазначених у довідці про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, а саме якщо техніка не є власністю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів, на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології ;-листи-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення.
Поряд з цим, слід зазначити , що однією з причин відхилення тендерної пропозиції з найбільш економічно вигідною ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» (рішення уповноваженої особи від 16.06.2023№38) є те, що у вартість будівництва Учасник врахував вартість експлуатації машин і механізмів (екскаватори одноковшеві дизельні) проте не надав інформації на підставі яких документів Учасник планує залучати дану техніку.
Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ПП «ЄВРОЦЕНТР» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
02.08.2023 15:15 - 17.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2023 15:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою зобов’язання вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору підряду від 27.06.2023 за № 67/06 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України., викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-2023-05-26-006525-a. Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Золотниківської сільської ради, надіслав офіційний лист-повідомлення директору ПП «Євроцентр» Аркадію Патиковському, про розірвання договору підряду від 27.06.2023 р. № 67/06. Лист-повідомлення та копія квитанції про відправлення додається.
Дата публікації звіту:
09.08.2023 16:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
- corruptionAwarded: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
25.09.2023 12:32
Запити/Пояснення
Номер:
39babaf587e844669f19e6f8c741a460
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.07.2023 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45453000 - 7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт даху, заміна віконних та дверних блоків старого навчального корпусу Золотниківської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Містечко, 40 в с. Золотники Теребовлянського району Тернопільської області)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-26-006525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
663f2158b8824d6a98118d94273d1e32
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.07.2023 11:40
Опис:
Одним із принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України "Про публічні закупівлі". є максимальна економія і ефективність. Запорукою ефективного та успішного проведення процедур закупівель є їх оптимальне планування. Важливий етап планування закупівель - визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Так, заниження очікуваної вартості закупівлі може призводити до відсутності інтересу до закупівлі з боку учасників ринку і, як наслідок, неуспішності такої закупівлі. Встановлення ж очікуваної вартості завищеного розміру може нівелювати принцип максимальної економії.
Враховуючи вищенаведене, розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі, визначення вартості проектних та проектно-вишукувальних робіт проводились з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами) та відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва 01.11.2021№ 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Очікувана вартість закупівлі робіт з Капітального ремонту даху, заміна віконних та дверних блоків старого навчального корпусу Золотниківської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Містечко, 40 в с. Золотники Теребовлянського району Тернопільської області, визначалась з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва 01.11.2021№ 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а також будівельних норм ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проєктної документації на будівництво», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення», ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги», ДБН В.2.2-9-2018 «Громадські будівлі і споруди», ДБН В.2.2-3:2018 «Заклади освіти. Будинки і споруди», ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «Основні вимоги до проєктної та робочої документації», ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд», ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві», ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», ДБН В.2.6-31:2021 «Теплова ізоляція будівель та інші документи», та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд»
На підтвердження надаємо наступні документи:
1. Робочий проект ТОВ «Галичинапроект»
2. Зведений кошторисний розрахунок
3. Архітектурно-будівельні рішення
4. Експертний звіт ПП «Тернобудтехексперт»
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на веб-сайт Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Золотниківської сільської ради, на якому оприлюднена інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Посилання: https://osv.zolotnykivska-gromada.gov.ua/news/1685351306/
Номер:
faa860f174bb45d6b23e55862b67c5df
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.07.2023 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45453000 - 7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт даху, заміна віконних та дверних блоків старого навчального корпусу Золотниківської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Містечко, 40 в с. Золотники Теребовлянського району Тернопільської області)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-26-006525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Відповідно до протоколів уповноваженої особи від 09.06.2023 за №36 та від 13.06.2023 за №37 відхилено найбільш економічно вигідні пропозиції відповідно ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» та ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» як таких що не надали всіх документів зазначених в додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Надайте інформацію чому Вами відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 не надано ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» та ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» вимог про усунення невідповідностей у поданих пропозиціях.
2. В додатку 1 до тендерної документації Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу щодо надання :
1.1. Довідки в довільній формі що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо.
На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються:
1.1. Якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку.
1.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення.
Аналізом тендерної пропозиції Приватного підприємства «ЄВРОЦЕНТР» (ПП «ЄВРОЦЕНТР»), встановлено, що ним у складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання, метеріально-технічної бази та технологій від 01.06.2023 за №01-06/01-16 в якій в позиції 8 зазначено, що автомобіль вантажний ТАТРА815 орендується у ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП» на підставі договору оренди №1-1 від 04.01.2021.
В наданому в складі пропозиції договорі оренди транспортного засобу від №1-1 від 04.01.2021 укладеного ПП «ЄВРОЦЕНТР» (орендар) з ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП» (орендодавець) в пункті 1.1. зазначено про передачу в платне володіння та користування транспортних засобів марки КАМАЗ 55111, тип:Самоскид-с; спеціального вантажного автокрану ТАТРА815; екскаватора-навантажувача JCB ЗСХ та в пункті 1.2 зазначено, що транспортний засіб є власністю Кізя Олега Володимировича і зареєстрований ним відповідно до Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації ПП «ЄВРОЦЕНТР» у складі пропозиції надало копії свідоцтв на реєстрацію транспортних засобів, аналізом яких встановлено, що відповідно до свідоцтва:
- СХЕ№292542 спеціальний вантажний-спеціальний автокран більше 20т-с ТАТРА815 є власністю Лупериби Зіновія Івановича;
- САК055135 самоскид-с КАМАЗ 55111 є власністю Кізь Володимира Романовича та згідно доручення користувачем є Кізь Олег В.;
- ОМ №082310 екскаватор-навантажувач JCB ЗСХ є власністю ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП».
Однак, документів, які б підтверджували, про передачу в оренду або суборенду ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП» автомобілів спеціальний вантажний-автокран більше 20т-с ТАТРА815 та самоскид-с КАМАЗ 55111, які належать фізичним особам відповідно Луперибі З.І. , Кізь В.Р. та листів-підтвердження від них про незаперечення використання транспортних засобів для виконання робіт за предметом закупівлі не надано.
Виходячи з наведеного вище надайте інформацію, чому відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 не надано ПП «ЄВРОЦЕНТР» вимогу про усунення невідповідностей, або не відхилено пропозицію ПП «ЄВРОЦЕНТР», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації?
3. На виконання вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ПП «ЄВРОЦЕНТР» у складі пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів в якій враховано вартість :
- в розділі II «Будівельні машини і механізми»
- пункт 9 шифр ресурсу КБМ204-502 установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) в кількості 9,9768 машино/годин;
- пункт 10 шифр ресурсу КБМ 206-337 екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 - 3,29 машино/годин;
в розділі Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат
-пункт 16 щифр ресурсу КБМ 270-123 Люльки двомісні самопідйомні вантажопідйомністю 300/500кг -16,41464 машино/годин.
Однак, ПП «ЄВРОЦЕНТР» в довідці яка містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 01.06.2023 за №01-06/01-16 дані машини та механізми не зазначені та відповідно документи, які підтверджують право володіння чи користування на них в складі пропозиції не надано.
Надайте інформацію, чому відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 не надано ПП «ЄВРОЦЕНТР» вимогу про усунення невідповідностей, або не відхилено пропозицію ПП «ЄВРОЦЕНТР», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації?
4. На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід» ПП «ЄВРОЦЕНТР» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання даного замовлення від 01.06.2023 за №01-06/01 в якій наявна інформація про директора Патиковського А.О., інженера з проектно-кошторисної роботи Ваконюк С.В.,виконавця робіт Дирявко Р.С., маляра-штукарура Оленюк В.І., покрівельника Пелехатого І.П.
Аналізом відомості ресурсів та локальних кошторисів встановлено, що для виконання робіт будуть використовуватись транспортні засоби. В підсумковій відомості ресурсів в розділі I «Витрати труда» враховано вартість робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин (пункт5)-4,48 людино/годин , зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні грунту і будівельного сміття (пункт 7) -4,37 людино/годин. Однак в довідці про наявність працівників від 01.06.2023 за №01-06/01 відсутня інформація про наявність в ПП «ЄВРОЦЕНТР» водіїв. В договорі оренди транспортного засобу від №1-1 від 04.01.2021 укладеного між ПП «ЄВРОЦЕНТР» (орендар) та ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП» (орендодавець) та акті прийому-передачі транспортного засобу наявна інформація про передачу транспортних засобів без послуг водіїв.
Окрім цього, аналізом підсумкової відомості ресурсів встановлено, що в розділі 1 «Витрати труда» кошторисна трудомісткість становить 8542,24 людино/годин. Згідно довідки ПП «ЄВРОЦЕНТР» від 01.06.2023 за №01-06/01 надано інформацію про наявність одного виконроба та 2-х робітників (маляр-штукатур, покрівельник). Відповідно до календарного графіку виконання робіт початок робіт червень 2023 та закінчення листопад 2023 .
Відповідно до вищевказаних документів та проведеного розрахунку роботи 3-ма працівниками (враховуючи що до робіт буде залучений виконроб) будуть виконуватись в середньому 355 днів ( 8542,24 людино/годин : 8 годин =1065,53 дні : 3 працівники), або 16 місяців (при середній кількості робочих днів 21), що не відповідає календарному графіку виконання робіт в якому передбачено виконання робіт за 6 неповних місяців.
Інших документів, які б свідчили про залучення до виконання робіт додаткових працівників в складі пропозиції ПП «ЄВРОЦЕНТР» не надано.
Надайте інформацію, чому відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 не надано ПП «ЄВРОЦЕНТР» вимогу про усунення невідповідностей, або не відхилено пропозицію ПП «ЄВРОЦЕНТР», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
43c713e70c0a48ae80dc081cd46ebcfd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.07.2023 11:01
Опис:
Згідно з ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
1. Відповідно до податкової звітності Учасника ПП «Євроцентр», наданої на запит Замовника, на сьогоднішній день на ПП «Євроцентр» особисто працевлаштовано 21 особу. (Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І квартал 2023 року).
2. Слід зазначити, що відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх тендерної пропозиції.
3. Відповідно до інформації Міністерства юстиції України, Кізь Володимир Олегович являється власником Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Діамант Груп». (Витяг додається).
Таким чином, Учасник ПП «Євроцентр» у складі пропозиції надав всю інформацію, яка необхідна для визначення відповідності запропонованих робіт вимогам до предмета закупівлі.
Номер:
2f76e8a08e1d45c7ab00ed58fd33af6c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.07.2023 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 45453000 - 7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт даху, заміна віконних та дверних блоків старого навчального корпусу Золотниківської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Містечко, 40 в с. Золотники Теребовлянського району Тернопільської області)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-26-006525-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Відповідно до протоколів уповноваженої особи від 09.06.2023 за №36 та від 13.06.2023 за №37 відхилено найбільш економічно вигідні пропозиції відповідно ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» та ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» як таких що не надали всіх документів зазначених в додатку 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв.
Надайте інформацію чому Вами відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 не надано ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» та ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» вимог про усунення невідповідностей у поданих пропозиціях.
2. В своїй інформації від 24.07.2023, щодо наведених в запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.07.2023 порушень при розгляді тендерної пропозиції ПП «ЄВРОЦЕНТР» Вами зазначено «що відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх тендерної пропозиції».
У зв’язку з наведеним вище надайте інформацію, які неточності (помилки) при розгляді тендерної пропозиції ПП «ЄВРОЦЕНТР» Вами віднесено до формальних помилок?
Чому формальні помилки не відображено в протоколі розгляду тендерної пропозиції ПП «ЄВРОЦЕНТР» від 16.06.2023 за №38?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c68fc1ded6e54e5981d7b9548eb19239
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.07.2023 16:47
Опис:
Відповідно до пункту 44 Особливостей №1178 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Звертаємо Вашу увагу, що і в Протоколі №36 від 09.06.2023 та №37 від 13.06.2023 щодо відхилення ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» та ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» зазначено у підставах що вищезазначені учасники не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, тобто немає доцільності надавати для виправлення документів, що підлягають такому, при наявності зауважень до документів, що не підлягають виправленню відповідно до вимог чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, пропозиції ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» та ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» підлягали відхиленню відповідно до вимог чинного законодавства.
Дивним виявляється факт Вашого математичного аналізу кошторисних документів та працівників Учасника – ПП «Євроцентр». На нашу думку, якщо Учасник має працівників у штаті і зобов’язується виконати чіткий перелік з зазначеними об’ємами робіт згідно з Технічним завданням, він розуміє і реально оцінює свої можливості і подальші наслідки у разі невиконання. Функціональні обов’язки «водія» можуть бути покладені на будь-якого працівника на підприємстві, який має необхідні знання, досвід та відповідні документи. Стосовно наявних працівників, Учасник в любий час може збільшити та зменшити штатну кількість працівників в залежності від реальної потреби. Беручи участь у закупівлі, всі учасники мають можливість реально оцінити тривалість будівництва і об’єми робіт. Враховуючи вищезазначене, вважаємо Ваше зауваження щодо кількості працівників Учасника закупівлі ПП «Євроцентр» безпідставним та необгрунтованим.
Слід зазначити, що наступні будівельні машини і механізми:
- пункт 9 шифр ресурсу КБМ204-502 установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) в кількості 9,9768 машино/годин;
- пункт 10 шифр ресурсу КБМ 206-337 екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 - 3,29 машино/годин;
- пункт 16 щифр ресурсу КБМ 270-123 Люльки двомісні самопідйомні вантажопідйомністю 300/500кг -16,41464 машино/годин можуть бути замінені іншими, аналогічними, наявними в Учасниками.
Звертаємо вашу увагу, що ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП» підтвердило своїм листом наявність і передачу в оренду транспортних засобів марки КАМАЗ 55111, тип: Самоскид-с; спеціального вантажного автокрану ТАТРА815; екскаватора-навантажувача JCB ЗСХ , що свідчить про наявність у його власності зазначеної техніки. Зазначення інших осіб у свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу не є суттєвими та не впливають на зміст тендерної пропозиції, та відповідно до Договору оренди транспортного засобу від №1-1 від 04.01. являється власністю ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП».