• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000 - 7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт даху, заміна віконних та дверних блоків старого навчального корпусу Золотниківської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Містечко, 40 в с. Золотники Теребовлянського району Тернопільської області)

Завершена

4 450 694.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 506.94 UAH
Номер: 7f76bd69f5124b3f9d8da884a57ccc5b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-18-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.07.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 18.07.2023 14:56 - 09.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.07.2023 № 48-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 18.07.2023 № 48-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2023-05-26-006525-a від 26.05.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону . За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, правомірності відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору підряду від 27.06.2023 за № 67/06 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 2 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Золотниківської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.05.2023 за №29 та зі змінами від 29.05.2023 за №32, протоколи уповноваженої особи від 09.06.2023 за №36, від 13.06.2023 за №37, від 16.06.2023 за №38, тендерні пропозиції приватного підприємства «БК БУДРЕМСЕРВІС» (далі-ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС»), приватного підприємства «ЕКСПО-БУДРЕСУРС» (далі – ПП «ЕКСПО-БУДРЕСУРС»), приватного підприємства «ЄВРОЦЕНТР» (далі-ПП «ЄВРОЦЕНТР»), повідомлення про намір укласти договір від 16.06.2023 року, договір підряду від 27.06.2023 за № 67/06, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 20.07.2023, 24.07.2023 та від 26.07.2023 отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до норм пункту 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Згідно пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам законодавству встановлено, що Замовником в пункті п.10.2.2 розділу 10 проекту договору (додаток 3 до тендерної документації) передбачено підставу зміни істотних умов договору «Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей №1178. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 09.06.2023 № 36, тендерну пропозицію ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» з найменшою ціновою пропозицією в сумі 2871868,00 грн відхилено, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, у вказаному протоколі Замовника зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» встановлено недоліки, а саме: - на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (пункт 1 додатку №1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» (далі-Додаток №1 до тендерної документації) – не надано підтверджуючих документів, що техніка відображена в довідці є власністю Учасника (бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку), не зазначено в довідці терміну експлуатації та технічного стану матеіально-технічної бази, на грузовий автомобіль MAN ,який орендується в Крупського В.В. відсутній акт приймання-передачі транспортного засобу та лист підтвердження щодо не заперечення використання його машини на весь термін робіт; - на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано довідку про наявність працівників не за формою передбаченою в тендерній документації, а саме відсутні відомості про досвід роботи працівників (загальний стаж роботи); - на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не надано всіх документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі (укладений договір на суму 886 506,00 грн виконаний лише на 173000,00 грн відповідно до акту приймання-виконаних робіт); - у вартість будівництва Учасник врахував вартість експлуатації машин і механізмів (екскаватори одноковшеві дизельні) проте не надав жодної інформації на підставі яких документів Учасник планує залучати дану техніку. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». П унктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено умову, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: -календарний графік виконання робіт;- договірну ціну з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, відомостями ресурсів до кожного локального кошторису або підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва 01.11.2021№ 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» надано всі наведені вище документи та розрахунки (файли «Календарний графік.pdf», «Пояснювальна записка.pdf», «Кошторисна частина. pdf»), які відповідають технічній специфікації предмета закупівлі викладеної Замовником у тендерній документації. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» наявні всі документи для перевірки Замовником вказаного учасника на відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. В свою чергу, відсутність у складі тендерної пропозиції ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» інформації та документів, які вимагались Замовником на підтвердження Учасників кваліфікаційним критеріям та документів, щодо наявності екскаваторів одноковшевих дизельних не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а отже, відноситься в розумінні пункту 43 Особливостей №1178 до невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, яка може бути виправленою. Однак, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей№1178 не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» вказаних вище невідповідностей у тендерній пропозиції. Ненадання можливості учаснику ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією усунути невідповідності в документах відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону, зокрема, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність. Таким чином, Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей, безпідставно відхилено тендерну пропозицію ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» з найменшою ціновою пропозицією в сумі 2 871 868,00 грн та відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 16.06.2023 № 38 визнано переможцем торгів ПП «ЄВРОЦЕНТР» з ціновою пропозицією 3 371 000,00 грн, яка на 499 132, 00 грн більша, що може призвести до зайвого витрачання коштів установи на тотожну суму та до негативних наслідків використання коштів підприємства. Аналізом тендерної пропозиції переможця торгів ПП «ЄВРОЦЕНТР» встановлено наступне. В додатку 1 до тендерної документації Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» встановлено вимогу щодо надання : 1.1. Довідки в довільній формі що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: 1.1. Якщо машини, механізми, обладнання тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів та бухгалтерську довідку щодо відображення в бухгалтерському обліку. 1.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Аналізом тендерної пропозиції ПП «ЄВРОЦЕНТР», встановлено, що ним у складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання, метеріально-технічної бази та технологій від 01.06.2023 за №01-06/01-16 в якій в позиції 8 зазначено, що автомобіль вантажний ТАТРА815 орендується у ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП» на підставі договору оренди №1-1 від 04.01.2021. В наданому в складі пропозиції договорі оренди транспортного засобу від №1-1 від 04.01.2021 укладеного ПП «ЄВРОЦЕНТР» (орендар) з ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП» (орендодавець) в пункті 1.1. зазначено про передачу в платне володіння та користування транспортних засобів марки КАМАЗ 55111, тип:Самоскид-с; спеціального вантажного автокрану ТАТРА815; екскаватора-навантажувача JCB ЗСХ та в пункті 1.2 зазначено, що транспортний засіб є власністю Кізя Олега Володимировича і зареєстрований ним відповідно до Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації ПП «ЄВРОЦЕНТР» у складі пропозиції надало копії свідоцтв на реєстрацію транспортних засобів, аналізом яких встановлено, що відповідно до свідоцтва: - СХЕ№292542 спеціальний вантажний-спеціальний автокран більше 20т-с ТАТРА815 є власністю Лупериби Зіновія Івановича; - САК055135 самоскид-с КАМАЗ 55111 є власністю Кізь Володимира Романовича та згідно доручення користувачем є Кізь Олег В.; - ОМ №082310 екскаватор-навантажувач JCB ЗСХ є власністю ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП». Однак, документів, які б підтверджували, про передачу в оренду або суборенду ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП» автомобілів спеціальний вантажний-автокран більше 20т-с ТАТРА815 та самоскид-с КАМАЗ 55111, які належать фізичним особам відповідно Луперибі З.І. , Кізь В.Р. та листів-підтвердження від них про незаперечення використання транспортних засобів для виконання робіт за предметом закупівлі не надано. На виконання вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ПП «ЄВРОЦЕНТР» у складі пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів в якій враховано вартість : - в розділі II «Будівельні машини і механізми» - пункт 9 шифр ресурсу КБМ204-502 установка для зварювання ручного дугового (постійного струму) в кількості 9,9768 машино/годин; - пункт 10 шифр ресурсу КБМ 206-337 екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 - 3,29 машино/годин; в розділі Будівельні машини, враховані в складі загальновиробничих витрат -пункт 16 щифр ресурсу КБМ 270-123 Люльки двомісні самопідйомні вантажопідйомністю 300/500кг -16,41464 машино/годин. Однак, ПП «ЄВРОЦЕНТР» в довідці яка містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю від 01.06.2023 за №01-06/01-16 дані машини та механізми не зазначені та відповідно документи, які підтверджують право володіння чи користування на них в складі пропозиції не надано. В ході моніторингу Замовником на надісланий запит надано 24.07.2023 інформацію в якій зазначено, що Учасник ПП «Євроцентр» у складі пропозиції надав всю інформацію, яка необхідна для визначення відповідності запропонованих робіт вимогам до предмета закупівлі, так як відповідно до інформації Міністерства юстиції України, Кізь Володимир Олегович являється власником Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія Діамант Груп» та відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» допущення учасниками формальних помилок не призводить до відхилення їх тендерної пропозиції. В інформації Замовника від 26.07.2023 зазначено, що «ТОВ «КОМПАНІЯ ДІАМАНТ ГРУП» підтвердило своїм листом наявність і передачу в оренду транспортних засобів марки КАМАЗ 55111, тип: Самоскид-с; спеціального вантажного автокрану ТАТРА815; екскаватора-навантажувача JCB ЗСХ , що свідчить про наявність у його власності зазначеної техніки. Зазначення інших осіб у свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу не є суттєвими та не впливають на зміст тендерної пропозиції, та відповідно до Договору оренди транспортного засобу від №1-1 від 04.01. являється власністю ТзОВ «Компанія ДІАМАНТ ГРУП». Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено «Перелік формальних помилок» (далі-Наказ №710), в якому не надання документів на підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачених в тендерній документації чи не надання права на виправлення невідповідностей в пропозиції учасників не передбачено. Поряд з цим, з цим в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено опис та приклади формальних несуттєвих помилок, які відповідають Наказу №710. Надані Замовником пояснення не спростовують факт зазначених порушень, оскільки тендерна документація містить чіткі вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції в «Додатку 1», які підтверджують наявність у власності чи користуванні транспортних засобів зазначених у довідці про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, а саме якщо техніка не є власністю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів, на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології ;-листи-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Листи-підтвердження повинні бути отримані учасником не раніше ніж за 30 днів до дня оприлюднення оголошення. Поряд з цим, слід зазначити , що однією з причин відхилення тендерної пропозиції з найбільш економічно вигідною ПП «БК БУДРЕМСЕРВІС» (рішення уповноваженої особи від 16.06.2023№38) є те, що у вартість будівництва Учасник врахував вартість експлуатації машин і механізмів (екскаватори одноковшеві дизельні) проте не надав інформації на підставі яких документів Учасник планує залучати дану техніку. Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника торгів ПП «ЄВРОЦЕНТР» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 02.08.2023 15:15 - 17.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2023 15:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою зобов’язання вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору підряду від 27.06.2023 за № 67/06 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України., викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — UA-2023-05-26-006525-a. Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Золотниківської сільської ради, надіслав офіційний лист-повідомлення директору ПП «Євроцентр» Аркадію Патиковському, про розірвання договору підряду від 27.06.2023 р. № 67/06. Лист-повідомлення та копія квитанції про відправлення додається.
Дата публікації звіту: 09.08.2023 16:02

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
  • corruptionAwarded: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 25.09.2023 12:32

Запити/Пояснення