• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Автомобільна гума)

Завершена

3 011 540.11 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 057.71 UAH
Номер: 87dbad4f9bd14dd2a31e89944653c5bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-17-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.11.2023 16:38 - 09.12.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2023 № 103-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.11.2023 № 103-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2023-05-26-005041-a, 26.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішень органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішень органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Криворізької міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.05.2023 № 58 ВТ; запитання до процедури від 29.05.2023 та відповіді замовника від 30.05.2023; вимога про усунення невідповідностей до 06.07.2023 учаснику ФОП Чайка Вікторія Василівна; скарга до процедури UA-2023-05-26-005041-a.c1 від ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ Україна»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 26.07.2023 11488-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи від 06.07.2023 № 58_Д_ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2023; договір від 18.08.2023 № 522 на загальну суму 2882344,00 грн (без ПДВ); додаткова угода до договору від 18.08.2023 № 1; відповідь замовника від 04.12.2023 на запит органу державного фінансового контролю; офіційний веб-сайт замовника https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/1078.html. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ФОП Чайка Вікторія Василівна укладено договір від 18.08.2023 № 522 на загальну суму 2882344,00 грн (без ПДВ). Питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасників в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень: 05.12.2023 17:51 - 09.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 05.12.2023 17:51

Запити/Пояснення