-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Автомобільна гума)
Завершена
3 011 540.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 057.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 057.71 UAH
Номер:
87dbad4f9bd14dd2a31e89944653c5bd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-17-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2023 00:00
Період моніторингу:
17.11.2023 16:38 - 09.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.11.2023 № 103-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.11.2023 № 103-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-05-26-005041-a, 26.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішень органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішень органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Криворізької міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.05.2023 № 58 ВТ; запитання до процедури від 29.05.2023 та відповіді замовника від 30.05.2023; вимога про усунення невідповідностей до 06.07.2023 учаснику ФОП Чайка Вікторія Василівна; скарга до процедури UA-2023-05-26-005041-a.c1 від ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ «ВІКІНГ ОЙЛ Україна»; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 26.07.2023 11488-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи від 06.07.2023 № 58_Д_ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 06.07.2023; договір від 18.08.2023 № 522 на загальну суму 2882344,00 грн (без ПДВ); додаткова угода до договору від 18.08.2023 № 1; відповідь замовника від 04.12.2023 на запит органу державного фінансового контролю; офіційний веб-сайт замовника https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/1078.html.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та переможцем ФОП Чайка Вікторія Василівна укладено договір від 18.08.2023 № 522 на загальну суму 2882344,00 грн (без ПДВ).
Питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасників в ході моніторингу не розглядалось, оскільки було предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
05.12.2023 17:51 - 09.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2023 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
364f23e4fc494ce49bcf6870f00942db
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2023 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3011540,11 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-26-005041-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7863aa012e6a4fcbac12b3e29d53759d
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
04.12.2023 15:21
Опис:
Відповідно вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення по закупівлі за предметом: «34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (Автомобільна гума). Обґрунтування необхідності проведення закупівлі: Закупівля здійснюється на виконання заходів територіальної оборони міста. Технічне завдання розроблено на підставі заявок військових частин. Обґрунтування вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснене на підставі проведеного аналізу актуальних цін на такий товар на ринку України на час проведення закупівлі. Посилання на обґрунтування - https://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/1078.html, проте, у зв’язку з воєнним станом та заходами з попередження доступу ворога до інформації про місто та розташованих у ньому інфраструктурних, цивільних та інших об’єктів, тимчасово обмежений доступ до сайту «Криворізький ресурсний центр». Таким чином, перевірити оприлюднення інформації про обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості предмету закупівлі під час дії воєнного стану - неможливо. Робота сайту відновиться після завершення воєнного стану.