• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатофункціональної нежитлової будівлі (Амбулаторія загальної практики сімейної медицини № 1, Центр надання адміністративних послуг, Адміністративна будівля селищної ради) Старосалтівської селищної ради Чугуївського району Харківської області, яка розташована за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Перемоги, 14 (коригування)

Завершена

70 286 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 351 432.50 UAH
Номер: ea2a1fc78d744575895996c113a505a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-18-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.09.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.09.2023 11:53 - 11.10.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 15.09.2023 № 186 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/8714-2023 від 03.08.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.09.2023 № 186 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2023-05-26-000755-a 26.05.2023 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ПП "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік UA-P-2023-05-25-000479-a ДЕПАРТАМЕНТУ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням від 26.05.2023 № 77, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.06.2023 № 99, тендерну пропозицію учасника закупівлі ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“" (далі ПП "БУДІВЕЛЬНО-ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ „ФОРСАЙТ“"), повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06.06.2023, договір про закупівлю робіт від 15.06.2023 № 9-23, додаткові угоди: від 16.06.2023 № 1, від 20.07.2023 № 2, від 10.08.2023 № 3, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 26.09.2023 на запит Східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 28.09.2023 14:09 - 04.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2023 14:09

Запити/Пояснення