• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області

Завершена

12 040 392.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 201.96 UAH
Номер: 6e896b9686e6492c9b4f4543782985da
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.08.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 25.08.2023 12:48 - 16.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.08.2023 № 228 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олексій КОРОЛЬ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-05-25-013911-a 25.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «НЕОПАЛИМА КУПИНА» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) у редакції від 20.05.2023, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.05.2023 б/н зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «НЕОПАЛИМА КУПИНА» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 02.06.2023 № 13, повідомлення про намір укласти договір від 02.06.2023, договір від 12.06.2023 № 50, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 29.08.2023. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «НЕОПАЛИМА КУПИНА» вимогам тендерної документації Замовника. Згідно з пунктами 2-4 Додатку 4 до ТД, учасники повинні надати декларації відповідності виробника (офіційного представника) на сушильні, прасувальні та пральні машини, а також гарантійні листи від виробника (офіційного представника) про можливість поставки товару із посиланням на ідентифікатор закупівлі. Проте, в складі тендерної пропозиції Переможця відсутні гарантійні листи від виробника (офіційного представника) із посиланням на ідентифікатор закупівлі про можливість поставки сушильних, прасувальних та пральних машини, що є порушенням пунктів 2-4 Додатку 4 до ТД. Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НЕОПАЛИМА КУПИНА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір на суму 11 995 512,40 гривень.
Період усунення порушень: 20.09.2023 18:20 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2023 18:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: за результатами рішення ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖ АУДИТ СЛУЖБИ моніторинг UA-M-2023-08-25-000015, Процедура відкритих торгів: Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-25-013911-a Ознайомившись із висновком за результатами моніторингу закупівлі Процедура відкритих торгів: Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області за ідентифікатором UA-2023-05-25-013911-a Комунальний Заклад Львівської Обласної Ради «Підбузький геріатричний пансіонат» - надалі Замовник повідомляє наступне. За рішенням ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ моніторингUA-M-2023-08-25-000015, Процедура відкритих торгів: Капітальний ремонт банно-прачечного комплексу в КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-25-013911-a, замовник Комунальний Заклад Львівської Обласної Ради «Підбузький геріатричний пансіонат припиняє дію Договору в односторонньому порядку відповідно, до положень ЗУ Про Публічні закупівлі. Правові засади адміністративної відповідальності державних службовців, посадових осіб, врегульовано нормами Конституції України, та іншими законодавчими актами. Верховний Суд в постановах від 21 жовтня 2021 року у справі № 640/17797/20, від 30 листопада 2021 року у справі № 420/5590/19, від 4 травня 2023 року у справі № 160/5890/22, висловлював правову позицію, згідно з якою можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), якого слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Згідно норм судової практики, рішення в будь-якій справі є основним індикатором якості послуг суду. З 2006 року згідно із законом «Про доступ до судових рішень» майже всі вони перебувають у відкритому доступі. Будь-яке рішення суду першої та апеляційної інстанцій, що набрало законної сили, є обов’язковим до виконання (ст.1291 Конституції, ч.2 ст.13 закону «Про судоустрій і статус суддів»). Одним із пріоритетних завдань судів, є створення за рахунок мотивів та обґрунтувань, викладених у рішеннях, певної правової визначеності в наслідках, які можуть настати, якщо спірне питання в подібній ситуації потрапить до суду. Тому в п.4 ч.4 ст.17 закону «Про судоустрій і статус суддів» закріплено принцип єдності судової практики — як один із тих, що має забезпечувати єдність системи судоустрою. Таким чином, будь-яке рішення суду першої та апеляційної інстанцій, є обов’язковим для виконання всіма державними органами. Отже, у висновку ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ моніторинг UA-M-2023-08-25-000015, Замовнику, було чітко надано вимогу «Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.» Невиконання рішень ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, матиме негативні наслідки для Замовника КЗ ЛОР "Підбузький геріатричний пансіонат" смт. Підбуж Дрогобицького району Львівської області. Третя сторона даної справи ТОВ "НЕОПАЛИМА КУПИНА", може звернутись з Позивом до суду з приводу оскарження неправомірних рішень ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ.
Дата публікації звіту: 27.09.2023 17:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 05.10.2023 17:48

Запити/Пояснення