• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція будівлі приймального відділення з підвалом (літ S-І) під корпус № 2 Черкаського обласного кардіологічного центру по вул. Мечникова, 25 в м. Черкаси

Завершена

15 324 712.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 623.56 UAH
Номер: e79b667d1669419d986226bb69ef6e57
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-23-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.08.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 23.08.2023 16:40 - 14.09.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.08.2023 № 46-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Валерій ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу від 23.08.2023 № 46-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 2. UA-2023-05-25-013327-a 25.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності надання відповіді на звернення, розгляду тендерних пропозицій, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогою про усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.05.2023 №б/н (із змінами), звернення з вимогою про усунення порушень UA-2023-05-25-013327-a.c1 від 29.05.2023, відповідь Замовника від 31.05.2023, реєстр пропозицій, протокол розкриття від 05.06.2023, тендерну пропозицію акціонерного товариства «БК ІНТЕРСТРОЙ-АЛЬЯНС» (далі - АТ «БК ІНТЕРСТРОЙ-АЛЬЯНС»), вимога про усунення невідповідностей, документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником АТ «БК ІНТЕРСТРОЙ-АЛЬЯНС» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2023 №41 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2023 №43 про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.06.2023, договір підряду від 28.06.2023 №2 (далі – договір), додаткова угода від 28.06.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 03.07.2023, додаткова угода від 05.07.2023 №2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 10.07.2023, пояснення від 24.08.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом встановлено, що підстави відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, зазначені у підпункті 3 пункту 5 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації не відповідають вимогам підпункту 3 пункту 44 Особливостей (в редакції від 20.05.2023). Так, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Також, моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ №680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1 - 8) до тендерної документації окремими файлами.
Період усунення порушень: 31.08.2023 16:54 - 15.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2023 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департаментом будівництва Черкаської обласної державної адміністрації розглянуто результати проведеного моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 31.08.2023 за процедурою відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі «Реконструкція будівлі приймального відділення з підвалом (літ S-І) під корпус № 2 Черкаського обласного кардіологічного центру по вул. Мечникова, 25 в м. Черкаси», інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ІД: UA-2023-05-25-013327-a та доповідаємо. Замовником обов’язково в подальшій роботі буде враховано наступні зауваження: 1) В тендерній документації буде дотримано вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. 2) При завантаженні до електронної системи закупівель додатків Замовником при підготовці тендерної документації буде враховано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 щодо завантаження додатків до тендерної документації окремими файлами. Крім того, зобов’язуємось посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі за дотриманням вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680 та прийняти міри щодо недопущення порушень з боку проведення публічних закупівель. Уповноважена особа Яна БАРАНОВА
Дата публікації звіту: 01.09.2023 09:09

Запити/Пояснення