• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б

Місцезнаходження замовника - 50079, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Матросова 75 Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів від 09.06.2021 року №590 "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану" зі змінами. Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції та надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Критерієм оцінки є ціна.

Завершена

1 563 333.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 816.67 UAH
Номер: 287ae4b555b542caaa077b25fc84d8e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.08.2023 11:37 - 26.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.08.2023 № 162 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.08.2023 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2023-05-25-012944-a 25.05.2023 ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ"ЕЙ БІ СЕРВІС" встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону №922, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 cерпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами (далі Постанова – №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ, (далі Замовник) UA-P-2023-06-09-002310-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕЙ БІ СЕРВІС" в частині надання документів переможцем торгів, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10876-р/пк-пз від 18.07.2023, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 01.08.2023, договір від 08.08.2023 №26, додаткову угоду №2 від 15.08.2023 до договору від 08.08.2023 №26, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 10.08.2023, 11.08.2023, 15.08.2023 на запит Східного офісу від 08.08.2023, 10.08.2023 та 11.08.2023. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник зазначив вид предмету закупівлі: Послуги; назва предмета закупівлі «Послуги протипожежного призначення з встановлення пожежної сигналізації в Криворізькій гімназії № 40 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Музейна, 2Б» та вказав код національного класифікатора України ДК 021:2015:–45310000-3: Електромонтажні роботи. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо послуги, яка є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема, 45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації». Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі (оголошення про проведення відкритих торгів) Замовником не зазначено коду послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей №1178. Окрім того, відповідно до частини 6 статті 17 Закону №922, пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. 01.08.2023р. Замовник оприлюднив Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ"ЕЙ БІ СЕРВІС". Проте, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір ТОВ"ЕЙ БІ СЕРВІС" не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. На підставі абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 Закону №922, абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей тендерна пропозиція ТОВ"ЕЙ БІ СЕРВІС" підлягала відхиленню. У ході проведення моніторингу Замовником розірвано договір через неможливість усунення виявлених порушень та оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю, сума оплати за договором про закупівлю: відсутня. Окрім того, Замовником оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 14.08.2023 та надано інформацію про здійснення заходів, направлених на недопущення в подальшому виявленого порушення вимог пункту 47 Особливостей, зокрема, шляхом проведення роз'яснювальної роботи з уповноваженими особами відділу.
Період усунення порушень: 18.08.2023 11:09 - 02.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2023 11:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником прийнято належні заходи для недопущення зазначених порушень у подальшому
Дата публікації звіту: 18.08.2023 13:25

Запити/Пояснення