-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
66510000-8 Страхові послуги (Добровільне медичне страхування працівників ПАТ «Укрнафта»)
Завершена
12 048 988.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 244.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 244.94 UAH
Номер:
3a7bbae2ddd84b149c7c5fc871ee93f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-02-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.08.2023 00:00
Період моніторингу:
02.08.2023 14:18 - 24.08.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.08.2023 № 233
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-05-25-012811-a 25.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС», своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення Додатку 2 «Перелік застрахованих осіб (ЗО) підприємства cформований згідно Заяв (Згод)» до Договору з дотриманням вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 25.05.2023 року, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.05.2023 р. № 01/01/09/03/13-01/1-83-АГ, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.06.2023 № 8366-р/пк-пз (далі – Рішення Комісії АМКУ), реєстр пропозицій від 24.06.2023, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС» (далі – ПАТ «СТРАХОВА ГРУПА «ТАС»), протокол розкриття тендерної пропозицій, повідомлення про намір у класти договір від 28.06.2023, договір добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров’я) № FA 00289917 від 04.07.2023 р. (далі – Договір) на суму 10 819 991,22 грн з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 10.08.2023 та 15.08.2023 року.
За результатами моніторингу установлено, що Законом встановлено імперативну норму згідно якої відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію про закупівлю, таку як: договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до розділу 15 Договору визначено, що додатками до Договору є: Додаток № 1 – Умови страхування та інші умови договору; Додаток № 2 - Перелік Застрахованих осіб; Додаток № 3 – Комплексна програма добровільного медичного страхування (Програма); Додаток № 4 – Перелік виключень зі страхових випадків; Додаток № 5 – Стандарти обслуговування; Додаток № 6 - Перелік закладів охорони здоров’я та аптек України.
Пунктом 1.2 Додатку 1 «Умови страхування та інші умови договору до Договору добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров'я)» до Договору Додаток 2 – «Перелік Застрахованих осіб» є невід’ємною частиною Договору.
Замовник 07.07.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір з додатками: Додаток № 1 – Умови страхування та інші умови договору; Додаток № 3 – Комплексна програма добровільного медичного страхування (Програма); Додаток № 4 – Перелік виключень зі страхових випадків; Додаток № 5 – Стандарти обслуговування; Додаток № 6 - Перелік закладів охорони здоров’я та аптек України.
На запит Держаудитслужби від 10.08.2023 про надання інформації та пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель Додатку № 2 «Перелік застрахованих осіб» до Договору відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання копії зазначеного додатку до Договору, Замовник 15.08.2023 завантажив в електронну систему закупівель пояснення в яких зазначив, що «Додаток 2 до Договору містить персональні дані працівників ПАТ «Укранфта», з метою забезпечення безпеки персональних даних працівників, у зв’язку з численними хакерськими атаками з боку ворожих кіберзловмисників, зазначений Додаток не був оприлюднений».
Слід зауважити, що Замовник мав змогу оприлюднити Додаток 2 «Перелік застрахованих осіб» до Договору не відображаючи усю інформацію за якою можна було б ідентифікувати ту чи іншу особу.
Отже, Замовник не оприлюднив Додаток 2 «Перелік Застрахованих осіб» до Договору, який відповідно до пункту 1.2 Додатку 1 «Умови страхування та інші умови договору до Договору добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров'я)» є його невід’ємною частиною Договору, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону та Особливостей.
Період усунення порушень:
24.08.2023 18:15 - 08.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.08.2023 18:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПАТ «УКРНАФТА» на виконання висновку Державної аудиторської служби України від 24 серпня 2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID UA-2023-05-25-012811-a, повідомляє про усунення виявленого порушення, шляхом оприлюднення Додатку №2 до Договору №23/FA00289917/1196-С від 04.07.2023 з виключенням персональних даних застрахованих осіб з метою дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Дата публікації звіту:
30.08.2023 18:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Усунуто виявлене порушення, шляхом оприлюднення Додатку №2 до Договору №23/FA00289917/1196-С від 04.07.2023
Дата публікації:
11.04.2024 12:43
Запити/Пояснення
Номер:
77a76629b1d14d93b448d102d6ccf3b9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.08.2023 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-012811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів приватним акціонерним товариством «Страхова група «ТАС» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f95386cdd49046f990051e400528f936
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
10.08.2023 15:36
Опис:
По першому питанню.
Щодо надання інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне.
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін на товари, роботи та послуги, який передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних учасників, за умови дотримання технічних вимог до предмета закупівлі.
При проведенні попереднього моніторингу цін для визначення очікуваної вартості Закупівлі були отримані комерційні пропозиції від наступних потенційних учасників: ПрАТ «Страхова компанія «Арсенал страхування», АТ «СК «ІНГО», ПрАТ «Страхова група «ТАС» (аналітична таблиця по формуванню очікуваної вартості додається).
На підставі вищезазначеного, Замовник за результатами попереднього моніторингу цін на товари, роботи та послуги визначає очікувану вартість не як середньоарифметичне значення, а за найбільш економічно вигідною пропозицією (яка відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам до предмета закупівлі та ціна якої є найнижчою). Таким чином було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
1. З метою створення належних умов праці та якісного й своєчасного виконання трудових обов’язків працівників ПАТ «Укрнафта» та забезпечення конкурентоспроможного компенсаційного пакету для працівників ПАТ «Укрнафта» на ринку праці, керівництвом було прийнято рішення щодо забезпечення працівників медичним страхуванням.
ДМС дає можливість суттєво зменшити час, що витрачається працівниками при самостійному вирішенні проблем із здоров’ям, забезпечує максимально якісне лікування для швидкого повернення до виконання посадових обов’язків та збереження кваліфікованого кадрового персоналу. Також на рішення вплинула тривала епідемія захворювання на Covid, що супроводжується важким перебігом хвороби та ускладненнями і загостреннями супутніх хвороб.
При цьому, враховуючи критичність інфраструктури, до якої належить ПАТ «Укрнафта», надважливим є запобігання та скорочення терміну непрацездатності працівників для забезпечення безперебійної роботи підприємства.
Відповідно до цього була розроблена програма медичного страхування, яка включає покриття основних видів медичної допомоги:
• Амбулаторно-поліклінічна допомога
• Медикаментозне забезпечення
• Стаціонарна допомога (госпіталізація та стаціонарне лікування)
• Індивідуальний комбінований субліміт на стоматологію, медичний скринінг та вакцинацію
• Швидка невідкладна допомога (виклик бригади швидкої допомоги)
• Розширені програми лікування: гінекологія/урологія, вакцинація/імунізація, офісна аптечка, дерматологія, офтальмологія, інвазивні хвороби та дисбактеріоз, тощо.
По другому питанню.
На виконання вимог пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, переможцем процедури закупівлі ПрАТ «Страхова група «ТАС» надано банківську гарантію №BGV/UA/03-2-03858 від 04.07.2023р. (сканована копія банківської гарантії додається), яка відповідає вимогам тендерної документації.
Номер:
2502103ce1714d8596591aaf393559fc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.08.2023 16:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг ДК 021:2015:66510000-8 — Страхові послуги (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-012811-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
Надати інформацію та пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 2 до Договору добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров’я) від 04.07.2023 № FA 00289917 (далі – Договір) відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону та надати копію додатку № 2 до Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
651973bd877f4579aa60f4da366b9479
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
15.08.2023 13:51
Опис:
Щодо надання інформації та пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 2 до Договору добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров’я) від 04.07.2023 № FA 00289917 (далі – Договір) відповідно до вимог частини першої статті 10 Закону та надати копію додатку № 2 до Договору повідомляємо наступне.
Замовником 07.07.2023р. був оприлюднений в електронній системі закупівель Договір від 04.07.2023 р. № 23/FA00289917/1196-с та додатки до нього, на виконання вимог частини першої статті 10 Закону.
Враховуючи, що Додаток 2 до Договору містить персональні дані працівників ПАТ «Укранфта», з метою забезпечення безпеки персональних даних працівників, у зв’язку з численними хакерськими атаками з боку ворожих кіберзловмисників, зазначений Додаток не був оприлюднений.
Замовник додатково зазначив інформацію в електронній системі закупівель, що Додаток 2 до Договору містить персональні дані.
Звертаємо увагу, що згідно ЗУ «Про захист персональних даних» не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
У випадку надходження запиту від контролюючих органів, копія зазначеного вище Додатка буде надана.