-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 (код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо – ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин А-95, А-92 – ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин»)
Завершена
24 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 122 000.00 UAH
Номер:
4ab92e4ea35745abaf9d556762236e09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-06-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2023 00:00
Період моніторингу:
06.09.2023 11:21 - 28.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2023 № 58-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.09.2023 № 58-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2023-05-25-011887-a 25.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ПП АРС СЕРВІС 22, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, укладання додаткових угод з урахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, а саме: направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 21 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 20.05.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 25.05.2023 №250523.1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП АРС СЕРВІС 22, вимогу про усунення невідповідностей до 06.06.2023, протокол уповноваженої особи від 06.06.2023 №060623, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір на закупівлю/поставку товару від 12.06.2023 № 12/06/23-0913 (далі – Договір), зміни до договору, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 12.07.2023 №1, від 17.08.2023 №2 та від 23.08.2023 №3, відповідь Замовника на пояснення від 12.09.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям.
Період усунення порушень:
21.09.2023 14:38 - 06.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2023 14:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
Про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу
Дата публікації:
05.10.2023 16:40
Дата відкриття провадження:
05.10.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 620/14978/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
c8109732d69044989bdabcd02a3f121c
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
11.09.2023 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 (код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо – ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин А-95, А-92 – ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин»)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-25-011887-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення внести зміни до Договору про закупівлю/поставку товару від 12.06.2023 №12/06/23-0913 шляхом укладання Додаткової угоди від 23.08.2023 №3 з підстав визначених підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, а саме: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
13f25bb31be64a9aafff40af5b8b286a
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.09.2023 17:22
Опис:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Відповідно до Вашого запиту на пояснення внаслідок моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-25-011887-a) повідомляємо наступне:
1.Що стосується запитання, на підставі яких документів Замовником прийнято рішення внести зміни до Договору про закупівлю/поставку товару від 12.06.2023 № 12/06/23-0913 шляхом укладання Додаткової угоди від 23.08.2023 №3 з підстав визначених підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, а саме: погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення?
Сторонами Договору № 12/06/23-0913 від 12.06.2023 року було погоджено зміну ціни за одиницю товару шляхом укладання Додаткової угоди № 3 від 23.08.2023 року на підставі листа ПП«АРС СЕРВІС 22» від 16.08.2023 року та Експертного висновку ЧК-358 від 16 серпня 2023 року, виданого Чернігівською регіональною Торгово-промисловою палатою, де підтверджується факт коливання ціни товару на ринку (скановані копії додаються).
Додатково Замовником було здійснено моніторинг середніх цін на пальне на сайті Мінфін (витяг додається).
Номер:
6af1963c9a334e558c28d9a7dd9798ab
Назва:
Звернення за роз’ясненнями змісту висновку та його зобов’язань
Дата опублікування:
26.09.2023 16:48
Номер:
33c78976ff374b219e2959a5f2b6f47c
Назва:
Відповідь на звернення за роз’ясненнями змісту висновку та його зобов’язань
Дата опублікування:
29.09.2023 10:36
Опис:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон №922) здійснило моніторинг процедури публічної закупівлі «Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 (код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо – ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин А-95, А-92 – ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин»)», очікуваною вартістю 24 400 000,00 грн (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-25-011887-a), проведеної КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради (далі - Замовник).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч.1. Розділу 3 Тендерної документації Замовника: «У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання». При цьому, слід відмітити, що документи про створення об’єднання учасників не є документами, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, а тому не стосуються вимог пункту 28 Постанови № 1178.
Відповідно до тендерної документації, Замовником встановлено 1 (один) кваліфікаційний критерій для учасників процедури закупівлі, а саме: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», та визначено перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Поряд з цим Замовником не визначено спосіб підтвердження відповідності установленому кваліфікаційному критерію для об’єднання учасників як те передбачено пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей.
Виходячи зі змісту пункту 37 частини першої статті 1 Закону № 922 до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи. В зв’язку із зазначеним та на виконання вимог Закону № 922 і Постанови № 1178, у тендерній документації Замовник зазначає умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям для об’єднання учасників, а саме: «У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації».