-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція приймального майданчику і частини прилеглої території відділення екстреної медичної допомоги КНП «Міська лікарня №9» Запорізької міської Ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 м. Запоріжжя.
Завершена
12 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 63 000.00 UAH
Номер:
0d8a497b07544384ac5484d75509cb3b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.08.2023 00:00
Період моніторингу:
07.08.2023 16:54 - 29.08.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2023 № 179
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 07.08.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 07.08.2023 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21. UA-2023-05-25-011233-a 25.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІНАТРОН - ГРУП»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-05-25-011233-a, тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.05.2023 №50, протокол розкриття від 06.06.2023 №50-а, тендерну пропозицію ТОВ «ДІНАТРОН - ГРУП» ( далі – учасник, учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 06.06.2023 №50-а, договір про закупівлю від 12.06.2023 №430-Т на загальну суму 9 222 606,71 грн; пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 11.08.2023 (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
28.08.2023 20:50 - 01.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2023 20:50
Запити/Пояснення
Номер:
76d7dc9adb7648c8be103f01b1477a36
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.08.2023 07:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція приймального майданчику і частини прилеглої території відділення екстреної медичної допомоги КНП «Міська лікарня №9» Запорізької міської Ради за адресою: вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 м. Запоріжжя» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-25-011233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
56712ad64cf7450d8239e8cc6a0005d6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.08.2023 12:30
Опис:
Визначення предмету закупівлі торгів UA-2023-05-25-011233-a , його технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості, відбулося шляхом розробки робочого проекту генеральним проектувальником «Алмазбудпроект», з подальшим проходженням експертизи у сертифікованій установі ТОВ «Південьекспертпроект». (Експертний звіт додається).
Публікація робочого проекту на будь- якому сайті не є можливою, у зв’язку з великим об’ємом документації та необхідністю наявності спеціального програмного забезпечення для її оцифрування.
Крім того, реконструкція відбувається без використання коштів державного, або місцевого бюджетів. Тобто, у даному випадку Замовник торгів не є Головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) .
Номер:
d0b7fefec81e4334ae1f78ab3ce4ff02
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2023 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Ігоря Сікорського (від буд. №1 до буд. №43) (колишня назва вул. Попова), м. Шпола Звенигородського району Черкаської області (Коригування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-05-24-012853-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
На виконання вимог пункту 3 Додатку №2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником Приватне підприємство «БОР» (далі – Учасник) надано «Довідку про наявність будівельних машин та механізмів» від 30.05.2023 №43/05 (далі - Довідка).
Додатком 4 до тендерної документації обумовлена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація (завдання), в тому числі роботи з «Улаштування покриттiв товщиною 4 см iз гарячих асфальтобетонних сумiшей» ( шифр КР18-43-1), для виконання яких необхідні «Щітки дорожні навісні на базі трактора» (шифр СН233-1681).
Чому вищевказане обладнання не зазначено у Довідці?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.