-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів
Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:45233223-8 - Відновлення покриття проїжджої частини доріг.
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Номер:
151b93cbed0546d9b6e7777d52d1019e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-06-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2023 00:00
Період моніторингу:
06.09.2023 10:06 - 28.09.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.09.2023 № 53-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 03 серпня 2023 року № 003100-18/8714-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 06.09.2023 № 53-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-25-010430-a, 25.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Калуської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.05.2023 № 83; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КАРПАТ-БУД» (далі – ТОВ «КАРПАТ-БУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів з особливостями ТОВ «КАРПАТ-БУД»; пояснення Замовника, отримане 11.09.2023 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 09.06.2023 № 104; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «КАРПАТ-БУД», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 15.06.2023 № 82; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
15.09.2023 14:27 - 21.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.09.2023 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
2053becb00de4e2b9ceb44c0e64083ee
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2023 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-25-010430-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Варто зазначити, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a4aff2402fbe43bea94c3d3f36a407de
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
11.09.2023 10:42
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши запит Північного офісу Держаудитслужби, який надійшов через електронну систему закупівель 08 вересня о 14:56 год., виходячи зі змісту Запиту повідомляю наступне:
«25.05.2023р. відділом закупівель УЖКГ Калуської міської ради в системі публічних закупівель «Prozorro» на веб-порталі Уповноваженого органу prozorro.gov.ua розміщено оголошення щодо закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - UA-2023-05-25-010430-a, за процедурою відкриті торги (з особливостями).
З метою забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020р. N 1266 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів» - UA-2023-05-25-010430-a, уповноваженою особою було оприлюднено на офіційному сайті Калуської міської ради обґрунтування розміру бюджетного призначення, вартості предмета закупівлі, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Рішенням сесії Калуської міської ради № 1849 від 22.12.2022р. «Про бюджет Калуської міської територіальної громади на 2023 рік», згідно затвердженого «Переліку послуг по ремонту та відновленню об’єктів благоустрою відповідно до договірних зобов’язань» на послугу з поточного ремонту доріг та старостинських округів з місцевого бюджету передбачено 12 000 000,00 грн.
2. Обґрунтування очікуваної вартість предмета закупівлі:
Враховуючи дефектний акт від 22.05.2023р., наданий балансоутримувачем КП «Калушавтодор», Акт обстеження умов дорожнього руху вулично-шляхової мережі від 28.03.2023 р. та, беручи до уваги наявну потребу у поточному ремонті доріг, відповідно до розробленого кошторисного розрахунку на дану послугу в програмному комплексі «АС-4», Замовником оголошено закупівлю очікуваною вартістю 2 500 000,00 грн.
3. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Послуги повинні бути надані відповідно до Технічної специфікації.
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
ДО ЗАКУПІВЛІ
«Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів»
за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
№ з/п Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
Частина 1. Влаштування водовідведення
1 Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2 100 м3 0,28
2 Перевезення ґрунту до 10 км, без завантаження т 49
3 Улаштування піщаної основи під трубопроводи м3 8,68
4 Укладання трубопроводів з гофрованих безнапірних каналізаційних труб діаметром 160 мм 100 м 0,7
5 Труби гофровані для будівництва безнапірних каналізаційних мереж, діаметр 160 мм м 70
6 Засипка траншей і котлованів, група ґрунтів 2 1000 м3 0,01792
7 Улаштування круглих колодязів зі збірного залізобетону в мокрих ґрунтах 10 м3 0,165
8 Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В20 100 м3 0,0072
9 Кільця для оглядових колодязів водопровідних та каналізаційних мереж КС10-9 шт 5
10 Плити покриттів з отвором для дощоприймача шт 5
11 Готування важких кладкових цементних розчинів, марка 50 100 м3 0,00055
12 Решітка дощеприймального колодязя шт 5
13 Улаштування підстилаючих бетонних шарів (вимощення навколо решітки) м3 0,72
14 Готування важкого бетону на щебені, клас бетону В20 100 м3 0,0073
15 Пробивання отворів в залізобетонних колодязях шт 10
16 Перевезення грунту до 10 км, без завантаження т 31,57
Частина 2. Ямковий ремонт
17 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2 100 м2 4
18 Ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту понад 5 м2 до 25 м2 100 м2 7
19 Перевезення сміття до 10 км (з навантаженням) т 132
Частина 3. Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5см
20 Улаштування вирівнювального шару з асфальтобетонної суміші із застосуванням укладальників асфальтобетону
100 т суміші 0,3
21 Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, глибиною фрезерування 50 мм 1000 м2 1,215
22 Перевезення сміття до 5 км (зрізаний асфальт) т 97,2
23 Виправлення профілю основ щебеневих без додавання нового матеріалу 100 м2 2,2842
24 Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей 100 м2 14,4342
25 Суміш асфальтобетонна т 174,3651
26 Розбирання бортових каменів 100 м 0,5
27 Перевезення сміття до 10 км (з навантаженням) т 3,6
28 Установлення бортових каменів бетонних і залізобетонних при інших видах покриттів 100 м 1
29 Камені бортові м 100
Частина 4. Улаштування щебеневого покриття
30 Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи із щебеню 100 м3 2
31 Щебінь фр. 20-40 м3 252
Примітка:
*** При укладенні договору про надання послуг, Переможець повинен надати розрахунок договірної ціни і кошторисної документації, відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва») із урахуванням змін та доповнень.
Основні характеристики асфальту:
Гаряча асфальтобетонна суміш повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» (із змінами) та нормативних актів України на даний вид товару.
Клас суміші Гаряча
Вид асфальтобетонної суміші Крупнозерниста або Дрібнозерниста
Група асфальтобетону Щільний або Пористий
- Учасник зобов'язаний за вимогою Замовника на кожну партію асфальту надати сертифікат/паспорт якості або інший документ, який підтверджує якість асфальту встановленим вимогами нормативних актів України на даний вид товару;
- Учасник повинен забезпечити контроль якості кожної партії асфальту, що постачається та своєчасну заміну неякісного товару якісним. У разі виникнення суперечностей щодо якості асфальту спір вирішується у порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Вимоги до надання послуг:
1. Місце виконання робіт облаштувати сигнальною стрічкою та попереджувальними дорожніми знаками.
2. Розмітку границь ремонту вибоїн виконувати прямими лініями паралельно і перпендикулярно осі дороги із захопленням незруйнованого шару покриття на 3-5 см, при цьому близько розташовані вибоїни поєднують одним контуром або картою.
3. Контур пошкодженого асфальтобетонного покриття обрубувати відбійними молотками або вирізати ручною чи пересувною спеціалізованою технікою (обладнанням). Вказана вимога не поширюється на ділянки доріг з основою з бруківки або булижного каменю.
4. Дно і стінки місця ремонту очищувати від дрібних шматків‚ крихти‚ пилу‚ бруду та вологи.
5. Дно та стінки вибоїни обробляти тонким суцільним шаром рідкого (гарячого) або розрідженого бітуму або бітумної емульсії, але не менше нормативної кількості відповідно до Державних будівельних норм і стандартів.
6. Під час виконання робіт з ямкового ремонту товщина асфальтобетону повинна складати не менше 5 см.
7. Укладати і ущільнювати ремонтний матеріал. Ущільнення виконувати від країв до середини вібротрамбівками або вібраційними котками.
8. Після завершення робіт Учасник повинен прибрати територію, на якій проводились ремонтні роботи.
9. Рух транспорту по відремонтованому покриттю дозволяти тоді, коли суміш охолола до температури нижче + 50 ºC.
10. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів, якщо вони є необхідними для надання такого виду послуг згідно предмету закупівлі.
11. Послуги з поточного ремонту здійснюють з дотриманням державних стандартів, норм, правил у сфері безпеки та охорони довкілля і безпеки дорожнього руху.
12. Учасник повинен застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема, забезпечити унеможливлення забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами, які використовуються в процесі експлуатації машин та механізмів при наданні послуг.
13. Всі роботи з поточного ремонту доріг міста та старостинських округів виконуються після отримання відповідного замовлення (переліку вулиць, на яких необхідно проводити ремонт) від УЖКГ Калуської міської ради та у відповідності до «Технічних правил ремонту та утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54 і Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України. До надання послуг Учасник приступає наступного дня після отримання замовлення.
14. Учасник зобов’язаний попередньо узгоджувати з Замовником обсяги послуг, що плануються до виконання та повідомляти про них технічний нагляд.
15. Організацію дорожнього руху і облаштування місця перед початком та на період проведення робіт виконує Учасник власними силами, відповідно до вимог Закону України «Про дорожній рух» та Правил дорожнього руху України.
Із обґрунтуванням можна ознайомитись за посиланням :
https://kalushcity.gov.ua/news/05-2023r-viddilom-zakupivel-uzhkg-kaluskoyi-miskoyi-radi-v-sistemi-publichnih-zakupivel-prozorro-na-veb-portali-upovnovazhenogo-organu-prozorro-gov-ua-rozmisheno-ogoloshennya-shodo-zakupivli-potochnij-remont-dorig-mista-ta-starostinskih-okrugiv-ua-2023-05-25-010430-a-ochikuvanoyu-vartistyu-2-500-000
Принагідно хочу додати, що економія коштів місцевого бюджету за результатом проведення даної закупівлі склала 800 001,00 грн.