-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, гарбуз, капуста, кабачки, морква, перець солодкий, помідори, огірки, зелень кропу, зелень петрушки, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, часник, апельсин, банан, виноград, груша, слива, персик, лимон, мандарин, яблуко, горіх волоський)
Закупівля здійснюється в порядку Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) та "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178
Завершена
360 045.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 800.22 UAH
Номер:
79272a347b8747c19b55482f9f9a3e57
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-11-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2023 00:00
Період моніторингу:
11.07.2023 16:16 - 02.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2023 № 66-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.07.2023 № 66-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-05-25-005570-a, 25.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення пунктів 3, 28 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського навчально-реабілітаційного центру Полтавської обласної ради (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-05-25-005570-a; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.05.2023 № 28; тендерну пропозицію ФОП «Ткаченко Олександр Миколайович»; протокольне рішення уповноваженої особи про намір укласти договір з переможцем від 02.06.2023 № 29; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.06.2023; договір про закупівлю товару від 09.06.2023 № 36, укладений з ФОП «Ткаченко Олександр Миколайович» на суму 355240,35 грн (без ПДВ); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю від 18.07.2023 та 24.07.2023.
Моніторингом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону в частині не внесення обов’язкової інформації щодо КЕКВ в електронні поля річного плану закупівлі.
Замовником при оприлюдненні плану закупівлі UA-P-2023-05-25-002370-c в електронній системі закупівель в електронному полі «код згідно з КЕКВ» не зазначено відповідну інформацію, що не відповідає пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Пунктом 4 частини другої статті 4 Закону передбачено, що у річному плані повинна міститися інформація, зокрема, код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів).
В пункті 8 річного плану UA-P-2023-05-25-002370-c (згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель) замовником вказано, що джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет.
Таким чином, замовником порушено пункт 4 частини другої статті 4 Закону в частині не внесення обов’язкової інформації щодо КЕКВ в електронні поля річного плану закупівлі.
Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082) в частині не зазначення коду предмету закупівлі, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником обрано код предмету закупівлі «ДК 021:2015: 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи», що відповідає Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708).
В той же час, замовник на порушення абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082, в Оголошенні про проведення відкритих торгів, а саме в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
При цьому, абзацом 3 пункту 14 Порядку № 1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Так, замовником в тендерній документації (п 4.3. «Загальні положення» тендерної документації, Додаток 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, Додаток 2 Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації, Додаток 1 до договору про закупівлю товару тендерної документації, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-05-25-005570-a) зазначено перелік товару, що є предметом закупівлі по номенклатурним позиціям: ДК 021:2015: 03220000 – 9 Овочі, фрукти та горіхи: буряк; гарбуз; капуста; кабачки; морква; перець солодкий; помідори; огірки; зелень кропу; зелень петрушки; цибуля зелена; цибуля ріпчаста; часник; апельсин; банан; виноград; груша; слива; персик; лимон; мандарин; яблуко; горіх волоський.
Отже, на виконання абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Проте, в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» замовником навпроти кожної зазначеної вище номенклатурної позиції предмету закупівлі замовник зазначив «ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи».
В той же час, відповідно до Єдиного закупівельного словника, код товару, що найбільше відповідає назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, зазначеним в Додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, відповідає, зокрема:
Буряк столовий відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221111-7 Буряк»;
Капуста відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221410-3 Капуста качанна»;
Кабачки відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221250-3 Кабачки»;
Морква столова відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221112-4 Морква»;
Перець солодкий відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221230-7 Перець овочевий»;
Помідори відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221240-0 Помідори»;
Огірки відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221270-9 Огірки»;
Цибуля зелена відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221113-1 Цибуля»;
Цибуля ріпчаста відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03221113-1 Цибуля»;
Апельсин відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222220-1 Апельсини»;
Банан відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222111-4 Банани»;
Виноград відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222340-8 Виноград»;
Груша відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222322-6 Груші»;
Слива відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222334-3 Сливи»;
Персик відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222332-9 Персики»;
Лимон відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222210-8 Лимони»;
Мандарин відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222240-7 Мандарини»;
Яблуко відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222321-9 Яблука»;
Горіх волоський чищений відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «ДК 021:2015: 03222000-3 Фрукти і горіхи».
З урахуванням викладеного, замовником порушено абзац 3 пункт 14 Порядку № 1082 в частині не зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: тендерна документація розроблена Замовником згідно з Законом, проте без урахування Особливостей, що діяли на момент оголошення закупівлі (зміни від 20.05.2023), що є порушенням чинного законодавства, а саме пунктів 3, 28 Постанови № 1178 в частині недотримання порядку оформлення тендерної документації, а саме:
- пунктом 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації передбачено, що Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, тоді як пунктом 54 Особливостей зазначено термін – «…не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції»;
- пунктом 1 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як пунктом 54 Особливостей зазначено – «… система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів. Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні»;
- пунктом 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації передбачено, що у разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів, тоді як пунктом 54 Особливостей зазначено – «…залишалося не менше чотирьох днів»;
- пунктом 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що відповідно до ст. 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, передбачених ч. 1 ст. 17 Закону або може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, передбачених ч. 2 ст. 17 Закону, тоді як пунктом 28 Особливостей зазначено – «… підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення…»;
- пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені ч. 1 статті 17 цього Закону, тоді як пунктом 44 Особливостей зазначено – «…підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей»;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 15 ст.29 Закону, тоді як пунктом 44 Особливостей зазначено – «…згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей»;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог ч.2 ст.28 Закону, тоді як пунктом 44 Особливостей зазначено – «…відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей…»
Переможець:
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, тоді як пунктом 44 Особливостей зазначено – «…визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей»;
- не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до ч.2 ст.41 Закону, тоді як пунктом 44 Особливостей наявність ліцензії не вимагається;
- пунктом 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через десять днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тоді як пунктом 49 Особливостей зазначено – «…раніше ніж через п’ять днів…»;
- пунктом 2 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6,12 частини першої ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», тоді як пунктом 47 Особливостей зазначено – «…зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту…»;
- пунктом 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, тоді як пунктом 17 Особливостей зазначено – «….за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей».
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 19.07.2023 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит.
Замовником 24.07.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, що не спростовує задокументованих у висновку порушень. Зокрема, замовник у відповіді вказав, що тендерна документація по закупівлі розроблена відповідно до статті 22 Закону, що випливає з аналізу тексту тендерної документації. При цьому, згідно з пунктом 3 Постанови № 1178 замовники проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей, закупівля проведена з урахуванням Закону та Постанови № 1178.
Слід вказати, що твердження замовника, що закупівля проведена з урахуванням Постанови № 1178 не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація сформована без дотримання Особливостей, про що зазначено вище по тексту висновку.
Таким чином, замовником порушено пункти 3, 28 Постанови № 1178 в частині недотримання порядку оформлення тендерної документації.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Так, замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця за наявності документальних підстав, чим порушено абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 в частині не відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Замовником в пункті 7 Додатку 5 «Перелік документів, які надаються усіма учасниками, для підтвердження відповідності вимогам Тендерної документації» до тендерної документації зазначено, що учасник має надати сканований(і) оригінал(и) Договору, укладеного з учасником процедури на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи.
Натомість, учасником ФОП «Ткаченко Олександр Миколайович» в складі тендерної пропозиції вищевказаний документ не наданий, чим порушено вказані вимоги тендерної документації.
Також, в пункті 11 Додатку 5 до тендерної документації замовником вимагався договір, що укладений учасником з акредитованою лабораторією для дослідження якості харчових продуктів.
Натомість, учасником ФОП «Ткаченко Олександр Миколайович» в складі тендерної пропозиції вищевказаний документ не наданий, чим порушено вказані вимоги тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ФОП «Ткаченко Олександр Миколайович» не відповідала вимогам тендерної документації замовника і підлягає відхиленню на підставі абзац 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178, що не забезпечено замовником.
Згідно з нормами абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи задокументовані у висновку порушення законодавства, слід відмітити позицію Верховного Суду при розгляді справ що стосуються встановлених за результатами моніторингу закупівель зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Так, в постановах Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, зокрема постанови від 10.11.2022 справа № 200/10092/20-а та від 17.08.2022 № 520/14902/2020 зазначено про принцип пропорційності та врахування співмірності виявлених порушень і наслідків встановлених висновком.
Враховуючи зазначене та встановлені в ході моніторингу порушення законодавства та обставини, висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-25-005570-a складений з урахуванням принципу пропорційності та з урахуванням співмірності виявлених порушень і наслідків встановлених висновком.
Період усунення порушень:
26.07.2023 19:19 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2023 19:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Полтавський навчальнло-реабілітаційний центр Полтавської обласної ради (Замовник) оприлюднює інформацію відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-25-005570-a. За результатами аналізу висновків органу державного контролю в сфері публічних закупівель Замовником було розглянуто питання дотримання уповноваженою особою вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) при проведенні процедур закупівель, їх відповідності вимогам Закону. Посилено контроль за дотриманням вимог Закону «Про публічні закупівлі» та внутрішній контроль щодо планування роботи в процесі підготовки та розробки тендерної документації. Зроблені організаційні висновки щодо роботи уповноважених осіб, які допустили вказані у висновку порушення та вжито необхідні заходи щодо попередження, підвищення кваліфікації та недопущення встановлених недоліків в подальшій роботі під час проведення публічних закупівель.
У майбутньому обов’язково врахуємо зауваження, що викладені в моніторингу під час проведення наступних процедур закупівель. Уповноважені особи будуть більш уважно готувати тендерну документацію та дотримуватися вимог, передбачених чинним законодавством, що регулює здійснення закупівель.
Дата публікації звіту:
02.08.2023 08:38
Запити/Пояснення
Номер:
62fbe3d10b2f4bd0b14101dbbcd87ead
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.07.2023 10:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, гарбуз, капуста, кабачки, морква, перець солодкий, помідори, огірки, зелень кропу, зелень петрушки, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, часник, апельсин, банан, виноград, груша, слива, персик, лимон, мандарин, яблуко, горіх волоський)», очікуваною вартістю 360 045,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-25-005570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
e623115a3cb94c538540719c20053505
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.07.2023 11:52
Опис:
Згідно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021-2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (буряк, гарбуз, капуста, кабачки, морква, перець солодкий, помідори, огірки, зелень кропу, зелень петрушки, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, часник, апельсин, банан, виноград, груша, слива, персик, лимон, мандарин, яблуко, горіх волоський) з очікуваною вартістю 360045,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно- телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-25-005570-a) надаємо пояснення на наступне питання: Яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі?
Відповідь: Замовником 25.05.2023 року було оголошено закупівлю за номером UA-2023-05-25-005570-a ДК 021-2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (буряк, гарбуз, капуста, кабачки, морква, перець солодкий, помідори, огірки, зелень кропу, зелень петрушки, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, часник, апельсин, банан, виноград, груша, слива, персик, лимон, мандарин, яблуко, горіх волоський). Виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)Полтавським навчально-реабілітаційним центром Полтавської обласної ради забезпечене.
Номер:
19c764e0fca2490db6f9f782c22fe090
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.07.2023 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.07.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, гарбуз, капуста, кабачки, морква, перець солодкий, помідори, огірки, зелень кропу, зелень петрушки, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, часник, апельсин, банан, виноград, груша, слива, персик, лимон, мандарин, яблуко, горіх волоський)», очікуваною вартістю 360 045,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-25-005570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
В пункті 1 розділу «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, на момент оприлюднення процедури закупівлі (25.05.2023) діяла Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178).
Згідно з пунктом 3 Постанови № 1178 «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей».
Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
006fa244780f42acb76c0612c995eae5
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.07.2023 14:15
Опис:
Питання :
В пункті 1 розділу «Загальні положення» тендерної документації зазначено, що тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, на момент оприлюднення процедури закупівлі (25.05.2023) діяла Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178). Згідно з пунктом 3 Постанови № 1178 «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей».
Відповідь: Замовником 25.05.2023 року було оголошено закупівлю за номером UA-2023-05-25-005570-a ДК 021-2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» (буряк, гарбуз, капуста, кабачки, морква, перець солодкий, помідори, огірки, зелень кропу, зелень петрушки, цибуля зелена, цибуля ріпчаста, часник, апельсин, банан, виноград, груша, слива, персик, лимон, мандарин, яблуко, горіх волоський).
Згідно з пунктом 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Тендерна документація на проведення закупівлі за номером UA-2023-05-25-005570-а по предмету ДК 021-2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» розроблена відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що випливає з аналізу тексту тендерної документації.
Згідно з пунктом 3 Постанови № 1178 «Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей». Закупівля за номером UA-2023-05-25-005570-a по предмету ДК 021-2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи» проведена з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови № 1178.