-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б
Торги відмінено
553 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 767.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 767.00 UAH
Номер:
205e9b6738904a10b361a34d27cdaff3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 16:07 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2023 № 48
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-05-24-014850-a 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 05.07.2023 № 51).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 07 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-24-006855-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.05.2023 № 37), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС», ФОП Дячук Михайло Потапович, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» (протокол від 12.06.2023 № 44), повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.06.2023.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» встановлено наступне.
В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30.05.2023 Замовником оприлюднено перелік змін до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та те технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) в якому зазначено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за динамічною договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Проте, Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» завантажено документи, де визначено тверду договірну ціну тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, пропозиція Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено пропозицію Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» та протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.06.2023 № 44 визначено його переможцем процедури закупівлі.
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 05.07.2023 № 51).
Період усунення порушень:
07.07.2023 15:52 - 22.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
07.07.2023 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
02a29c97abeb41ef885926795721287f
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
23.06.2023 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-014850-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1.В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30.05.2023 Замовником оприлюднено перелік змін до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та те технічна специфікація до предмета закупівлі» в якому, з врахуванням внесення змін відсутня вимога щодо до виду договірної ціни (тверда чи динамічна) та вимога щодо надання підтверджуючих документів, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторис; локальний кошторис; загальновиробничі витрати до локальних кошторисів; підсумкової відомості ресурсів; кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України; учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів, обладнання необхідного для надання таких послуг.
Однак, Замовником під час розгляду відхилено тендерні пропозицій учасників: ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович по причині не надання документів, які були зазначені у Додатку 3 до тендерної документації в старій редакції.
Обгрунтуйте відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович без врахування змін до тендерної документації, які оприлюднені Замовником 30.05.2023?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
c4ccec0380164c8d84a9a747814ee31b
Назва:
Пояснення до моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б»
Дата опублікування:
26.06.2023 09:57
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-014850-a), надаємо наступні пояснення.
Пуктом 54 Особливостей, передбачено порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме в оголошенні про проведення відкритих торгів, таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів.
Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні.
30.05.2023, уповноваженою особою було внесенено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег по вул. Дмитра Момотюка, 80б», та додано Тендерну документацію зі змінами, шляхом завантаження в електронній системі закупівель наступних документів:
- Тендерна документація в новій редакції 30.05.2023 зі змінами _дата.docx (час завантаження: 30 травня 2023 12:41)
- Перелік змін 30 травня.pdf (час завантаження: 30 травня 2023 12:41)
- Додаток 3 до ТД зі змінами (технічна специфікація до предмета закупівлі) (3) (2).docx (час завантаження: 30 травня 2023 12:41).
Нова редакція Додатку 3 Тендерної документації зі змінами, містить інформацію про вимогу щодо виду договірної ціни (динамічна) та вимога щодо надання міститься вимога щодо підтверджуючих документів, а саме: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторис; локальний кошторис; загальновиробничі витрати до локальних кошторисів; підсумкової відомості ресурсів; кошторисна документація складається у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» , затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281; Якість та технологія надання послуги повинна відповідати чинним будівельним нормам України; учасник самостійно забезпечує збереження власних матеріалів, інструментів.
Уповноваженою особою, помилково було підвантажено файл «Перелік змін 30 травня.pdf». Пріоритетною є Тендерна документація зі змінами від 30.05.2023.
Відповідно п. 54 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Запитання до процедури закупівель було лише одне - щодо з’ясування виду ціни (договірна чи динамічна). Інших уточнюючих запитань до умов чи змін до Тендерної документації в учасників не було, що свідчить про відсутність запитань і уточнень вимог Замовника.
Згідно пункту 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Замовником під час розгляду відхилено тендерні пропозицій учасників: ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович по причині не надання документів, які були зазначені у Додатку 3 до тендерної документації в новій редакції.
Відповідно п. 49 Особливостей, з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
До органу оскарження, скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРБУД АЛЬЯНС", код ЄДРПОУ:42381962, через електронну систему закупівель було подано скаргу до процедури (Номер скарги: UA-2023-05-24-014850-a.b2) щодо визначення переможця з невідповідними поданими документами, яку було скасовано з причин закінчення строку оскарження.
Інших скарг в електронній системі закупівель щодо оскарження рішення Замовника не було.
Тому, відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС» та ФОП Дячук Михайло Потапович було з врахування змін до тендерної документації, які оприлюднені Замовником 30.05.2023.