• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з поточного ремонту покрівлі даху КЗ «Березька гімназія Смизької селищної ради» в с. Берег, вул.. Дмитра Момотюка ,80б

Торги відмінено

553 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 767.00 UAH
Номер: 205e9b6738904a10b361a34d27cdaff3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 21.06.2023 16:07 - 13.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.06.2023 № 48 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2023-05-24-014850-a 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 05.07.2023 № 51).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу 07 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ Березька гімназія Смизької селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-05-24-006855-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 30.05.2023 № 37), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРБУД АЛЬЯНС», ФОП Дячук Михайло Потапович, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» (протокол від 12.06.2023 № 44), повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.06.2023. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» встановлено наступне. В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 30.05.2023 Замовником оприлюднено перелік змін до Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та те технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) в якому зазначено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена за динамічною договірною ціною згідно з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Проте, Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» завантажено документи, де визначено тверду договірну ціну тендерної пропозиції. З огляду на зазначене, пропозиція Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна документація не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей, не відхилено пропозицію Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «НІВЕЛІР» та протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.06.2023 № 44 визначено його переможцем процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу Замовником відмінено тендер у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 05.07.2023 № 51).
Період усунення порушень: 07.07.2023 15:52 - 22.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 07.07.2023 15:52

Запити/Пояснення