-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)
Завершена
2 135 175.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 675.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 675.88 UAH
Номер:
33e7b2457bda47948edec00326a8ddd4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-05-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.09.2023 00:00
Період моніторингу:
05.09.2023 12:49 - 27.09.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.09.2023 № 25-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.09.2023 № 25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-24-013828-а 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги Наказу № 680.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей № 1178, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України “Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні”, статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі” Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та вимог "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КП “Полігон” Володимирської міскої ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 24.05.2023 № б/н) зі змінами, тендерна пропозиція приватного підприємствр “Ліски-Буд” (далі - ПП “Ліски-Буд”), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.06.2023 № б/н, від 21.06.2023 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 21.06.2023, договір від 30.06.2023 № 30052023/320 (далі - Договір), відповідь Замовника на запит Управління від 12.09.2023.
Моніторингом встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України “Про затвердження примірної тендерної документації” від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ № 680) щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків (Додаток 1-4) до тендерної документації окремими файлами.
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ПП “Ліски-Буд” не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Зокрема, надані в складі тендерної пропозиції відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та локальний кошторис на будівельні роботи № 01-01-01 містить перелік будівельних машин та механізмів, які відсутні у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технологій від 30.05.2023 вих № 119 наявність або залучення яких не підтверджено документально. А саме: автогідропідіймач, машина маркувальна, бульдозер, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації.
Керуючись нормами статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей № 1178 Замовником розміщено Вимогу щодо усунення ПП “Ліски-Буд” визначених невідповідностей до 20.06.2023. Аналізом документів, розміщенних ПП “Ліски-Буд” в електронній системі закупівель 19.06.2023 встановлено, що невідповідності усунені не в повному обсязі. А саме Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2023 вих № 167 не містить інформації про наявність автогідропідіймача. Не зважаючи на це, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП “Ліски-Буд”, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір, чим порушив вимоги статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
20.09.2023 20:40 - 05.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 20:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ НА ВИСНОВОК
про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-24-013828-a
У висновку посадової особи органу державного фінансового контролю про результати моніторингу закупівлі у процедурі відкритих торгів із закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-24-013828-a) зазначено, що тендерна пропозиція ПП “Ліски-Буд” не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Зокрема, надані в складі тендерної пропозиції відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та локальний кошторис на будівельні роботи № 01-01-01 містить перелік будівельних машин та механізмів, які відсутні у довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технологій від 30.05.2023 вих № 119 наявність або залучення яких не підтверджено документально. А саме: автогідропідіймач, машина маркувальна, бульдозер, що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Керуючись нормами статті 29 Закону та пункту 43 Особливостей № 1178 Замовником розміщено Вимогу щодо усунення ПП “Ліски-Буд” визначених невідповідностей до 20.06.2023. Аналізом документів, розміщених ПП “Ліски-Буд” в електронній системі закупівель 19.06.2023 встановлено, що невідповідності усунені не в повному обсязі. А саме Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2023 вих № 167 не містить інформації про наявність автогідропідіймача. Не зважаючи на це, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП “Ліски-Буд”, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір, чим порушив вимоги статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей № 1178.
Замовник заперечує дане твердження Держаудитслужби України з огляду на таке.
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 19.06.2023 вих № 167 містить інформацію про наявність в ПП “Ліски-Буд” автогідропідіймача, а саме в пункті за № 1.8 вказаний ЗИЛ 130 вантажний автопідйомник (послуги КП «Управляюча житлова компанія» Володимирської міської ради). На підтвердження цього Учасником надано копію договору про надання послуг спецтехніки (ЗИЛ 130 вантажний автопідйомник, державний номер АС0823АХ) від 22.03.2023 № 29/23 між ПП «Ліски-Буд» та КП «Управляюча житлова компанія» Володимирської міської ради, а також копію свідоцтва про реєстрацію вказаного транспортного засобу. Отже ПП “Ліски-Буд” усунуло визначені невідповідності, а його тендерна пропозиція відповідає вимогам ТД Замовника.
Підсумовуючи вищезазначене, КП «Полігон» не погоджується з висновком Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області про результати моніторингу закупівлі UA-2023-05-24-013828-a та вважає його таким, що підлягає скасуванню.
Дата публікації звіту:
25.09.2023 13:34
Запити/Пояснення
Номер:
4b5655c09aca4cfda8181937d031aa51
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.09.2023 23:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-05-24-013828-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2922082e33814f59a7e17566c3d63e55
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.09.2023 14:11
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт скверу Героїв Майдану в місті Володимир-Волинський Волинської області (коригування)» повідомляємо, що дана закупівля проводилась за кошти місцевого бюджету (виділені КП «Полігон» відповідно до рішень Володимирської міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік» та № 21/34 від 03.03.2023 року «Про внесення змін до рішення міської ради від 20.12.2022 року № 20/7 «Про бюджет Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2023 рік»).
Комунальне підприємство «Полігон» створене міською радою і діє на основі комунальної власності територіальної громади міста та виступає одержувачем бюджетних коштів та використовує вже розподілені грошові кошти.
Оскільки КП «Полігон» Володимирської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, суб`єктом господарювання державного сектору економіки, відтак і не належить до переліку суб`єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) щодо оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось.