-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Міговка в м.Берегове. Коригування
Згідно рішення Берегівської міської ради №1950 від 04.04.2023 "Про внесення змін до Титульного списку з благоустрою Берегівської територіальної громади"
Завершена
5 681 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 405.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 405.00 UAH
Номер:
0d6299ab343e42ba8e163189290e4409
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-08-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2023 00:00
Період моніторингу:
08.08.2023 14:06 - 30.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2023 № 25-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.08.2023 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-05-24-013128-a 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням вимог пункту 14 частини другої, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника/переможця ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922- VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» від 21.06.2023 № 62 БР/2023 з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України; здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог пункту 10 частини першої статті 10, пункту 14 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, пунктів 28, 37, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44, 47 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 серпня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16.12.2020 № 1266, далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 20.05.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.05.2023 №38; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» ( далі – ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» від 14.06.2023 №39; повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2023 року; відповідь Замовника, надана на вимогу учасника ТОВ «ЄВРОДОР СІТІ» про усунення порушення від 15.06.2023; договір підряду від 21.06.2023 № 62 БР/2023; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08 серпня 2023 року.
В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 08.08.2023 було направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, зокрема, щодо дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель та причини не відхилення переможця ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ», проте відповіді (пояснення) на поставлені питання Замовником не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Водночас, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Проте, за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме: тендерна документація розроблена замовником без урахування змін до Особливостей, що діяли на момент оголошення закупівлі (зміни від 20.05.2023), а саме:
- у пункті 2 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Замовником зазначено, що відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону, при цьому відсутнє обґрунтоване рішення Замовника щодо незастосування електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 37 Особливостей, яким визначено, що відкриті торги можуть бути проведені без застосування електронного аукціону за обґрунтованим рішенням Замовника.
- у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначені умови відхилення тендерної пропозиції учасника без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» на підставі пункту 41 Особливостей в той час, як підстави відхилення Замовником тендерних пропозицій учасників передбачені пунктом 44 Особливостей.
Окрім того, за результатами аналізу тендерної документації встановлено, що на порушення пункту 47 Особливостей тендерна документація (пункті 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») містить вимоги до переможця процедури закупівлі щодо підтвердження відсутності підстав, які не відповідають вимогам абзацу п’ятнадцятого цього пункту.
Також, під час аналізу тендерної документації Замовника встановлено порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме: на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Пунктом 1 додатку 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за встановленою формою 1.
Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
На виконання даної вимоги учасником ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 01.06.2023 №1 (файл «1.наявність обладнання, матеріально-технічної бази.pdf»), у якій містяться дані про наявність у власності учасника повітродувки та віброплити HONDA.
Проте, документи, які б підтверджували право власності на повітродувку та віброплиту HONDA в складі тендерної пропозиції
ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» відсутні.
Враховуючи вищезазначене учасник ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» не підтвердив документально в повному обсязі кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, чим недотримав вимоги пункту 1 додатку 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону» тендерної документації Замовника. Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» підлягала відхиленню, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Окрім цього, за результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» встановлено наступне.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно зобов’язано Замовника відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Разом з тим, умовами додатку 6 тендерної документації Замовника установлено наступне: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону», а пунктом 5 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено: «у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Відповідно до наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником 14.06.2023, проте переможцем ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» не надано документи, які підтверджують відсутність підстав для відхилення переможця процедури закупівлі у спосіб, зазначений в тендерній документації (Додаток 6).
Проте, Замовником в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, яким не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника/переможця встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника–переможця торгів ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ», а укладено з ним договір від 21.06.2023 № 62 БР/2023 на суму 4 248 132,00 гривень.
Абзацом другим пункту 10 Особливостей постановлено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
У відповідності до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Проте, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору про закупівлю встановлено, що договір про закупівлю, укладений з ФОП «АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ» від 21.06.2023 № 62 БР/2023 оприлюднено в електронній системі закупівель без кошторисних розрахунків та договірної ціни, які є невід’ємною частиною договору відповідно до пункту 11.15 Договору, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922- VIII.
Період усунення порушень:
17.08.2023 10:30 - 01.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2023 10:30
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
https://beregivska.gromada.org.ua/news/1692862388/
Дата публікації звіту:
24.08.2023 10:50
Запити/Пояснення
Номер:
efc47d30896d45c3945f98ebfd206548
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.08.2023 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт вул. Міговка в м.Берегове. Коригування» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-24-013128-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому Уповноваженою особою Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради не відхилено переможця ФОП "АВЕТІСЯН АВЕТІК АБОВОВИЧ", як такого, що не надав у спосіб, зазначений у додатку № 6 тендерної документації документи, які підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»?
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
9e6ff35538444471896ae71925d63131
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
10.08.2023 14:44
Опис:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
ПОЯСНЕННЯ
на запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2023-05-27-013128-a
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-05-27-013128-a Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради повідомляємо про наступне:
У відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178 (надалі за текстом - Постанова) уповноваженою особою Управління міського господарства та благоустрою Берегівської міської ради «28» червня 2023 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт вул. Міговка в м.Берегове. Коригування» UA-2023-05-27-013128-a.
Відповідь Замовника на питання:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно на підставі Дефектного акту та закупівельних цін на матеріали згідно локального кошторису з урахуванням прогнозованих показників на плановий бюджетний період.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил Закону України «Про охорону навколишнього середовища від 25.06.1991 №1264-XII (із змінами і доповненнями), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення від 24.02.1994 №4004-XII.
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до комерційних пропозицій та затвердженого розміру бюджетного призначення, 5 681 тис.грн.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що правомірно та обґрунтовано діяв в межах наданих йому повноважень.
Відповідно до статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто, предметом моніторингу може бути лише перевірка дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
З повагою,
Уповноважена особа _____________________________________ /Н.П.Мухтарова/
(підпис)