-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт з протиаварійними заходами в приміщенні навчального корпусу №7 Волинського національного університету імені Лесі Українки (аудиторій №315, №404, №406, №407, стояків санвузлів) за адресою: м. Луцьк. вул. Винниченка,28 Волинської області
Завершена
2 900 634.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 006.35 UAH
мін. крок: 1% або 29 006.35 UAH
Номер:
55e72ef24546447f8719d173b4d2e57c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 17:34 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 78-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 78-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-05-24-006822-a 24.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 20.05.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Волинського національного університету імені Лесі Українки (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.05.2023 б/н, роз’яснення від 26.05.2023 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 25.05.2023, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Західтехнобуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Будмонтаж-М», товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД» (далі – ТзОВ «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД»), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 27.06.2023 № 9438-р/пк-пз, протокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 08.06.2023 № 76-08/06/23, від 03.07.2023 № 123-03/07/23, від 04.07.2023 № 129-04/07/23, від 05.07.2023 № 130-05/07/23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.07.2023, договір від 13.07.2023 № 227-17В на суму 1 899 990,000 грн, укладений між Замовником та ТзОВ «ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД» (далі – Договір), додаткова угода від 14.11.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 01.12.2023, 13.12.2023 Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.12.2023 13:35 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2023 13:35
Запити/Пояснення
Номер:
c6de3b33621345a5b7135abc12b02f34
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.11.2023 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт з протиаварійними заходами в приміщенні навчального корпусу №7 Волинського національного університету імені Лесі Українки (аудиторій №315, №404, №406, №407, стояків санвузлів) за адресою: м. Луцьк. вул. Винниченка,28 Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-24-006822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
48fa3c6f3ffa4817b13a1d388e1f52db
Назва:
Відповідь на запит від 29.11.2023року.
Дата опублікування:
01.12.2023 16:33
Опис:
26.04.2023 року було укладено відповідний договір на розробку кошторисної документації № 143-18В від 26.04.2023р. із ТОВ ФОП Дворак Сергій Володимирович
Об’єми, склад та зміст робіт визначені у Дефектних актах, які складені з метою розроблення кошторисної документації по об’єкту поточний ремонт з протиаварійними заходами в приміщенні навчального корпусу №7 Волинського національного університету імені Лесі Українки (аудиторій №315, №404, №406, №407, стояків санвузлів) за адресою: м. Луцьк. вул. Винниченка,28 Волинської області. На підставі вказаних даних і було сформовано технічні та якісні характеристик предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 2 900 634,95 грн. була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості поточного ремонту з протиаварійними заходами в приміщенні навчального корпусу №7 Волинського національного університету імені Лесі Українки (аудиторій №315, №404, №406, №407, стояків санвузлів) за адресою: м. Луцьк. вул. Винниченка,28 Волинської області підготовленого ФОП Дворак Сергій Володимирович у складі кошторисної документації.
Розмір бюджетного призначення визначений за результатами визначеної вартості послуг та згідно плану використання бюджетних коштів на 2023 рік Волинського національного університету імені Лесі Українки, затвердженим Міністерством освіти і науки України, з урахуванням змін, а тому передбачено видатки на оплату послуг (крім комунальних) на суму 2 900 634,95 гривень на проведення закупівлі послуг «Поточний ремонт» з протиаварійними заходами в приміщенні навчального корпусу №7 Волинського національного університету імені Лесі Українки (аудиторій №315, №404, №406, №407, стояків санвузлів) за адресою: м. Луцьк. вул. Винниченка,28 Волинської області.
Крім того, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) -
https://vnu.edu.ua/uk/news/oholoshena-zakupivlya-na-potochnyy-remont-iz-protyavariynymy-zakhodamy-v-prymishchenni
Номер:
ba5ad1a7332f4b52867138fbd8bc6924
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.12.2023 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Поточний ремонт з протиаварійними заходами в приміщенні навчального корпусу №7 Волинського національного університету імені Лесі Українки (аудиторій №315, №404, №406, №407, стояків санвузлів) за адресою: м. Луцьк. вул. Винниченка,28 Волинської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-24-006822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію згідно з додатком 2 до цієї тендерної документації.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Олицький агробуд» (далі – ТОВ «Олицький агробуд») надано технічну специфікацію згідно з додатком 2 до тендерної документації, як це передбачено вищевказаними вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a1e2ee2785004b2abd4c0913c4cedd86
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.12.2023 16:26
Опис:
У складі тенедерної пропозиції ТОВ "ОЛИЦЬКИЙ АГРОБУД" надав Довідку про відповідність технічним, якісним вимогам -«Гарантійний лист» від 31.05.2023 року № 47/14 – згода з умовами технічного завдання установленим замовником в тендерній документації та у Додатку 2 до тендерної документації. На підтвердження даного технічного завдання надані Локальні кошториси, які містять ідентичну інформацію і підтверджують відповідність вимогам Додатку 2.
Відтак, учасник підтвердив можливість надавати послуги за предметом закупівлі «Поточний ремонт з протиаварійними заходами в приміщенні навчального корпусу №7 Волинського національного університету імені Лесі Українки (аудиторій №315, №404, №406, №407, стояків санвузлів) за адресою: м. Луцьк. Вул. Винниченка,28 Волинської області» .