-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95. Коригування
Завершена
15 114 826.79
UAH з ПДВ
Номер:
d2feb1d5364e4eaaa84cb5c40d16b163
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
04.12.2023 16:44 - 26.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 № 69-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.12.2023 № 69-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2023-05-24-000077-a від 24.05.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №7» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір підряду від 19.05.2023 за №69, додаткову угоду від 08.08.2023 за №1, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 07.12.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.12.2023 10:50 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2023 10:50
Запити/Пояснення
Номер:
0e47ed9c27e8446b8a3f0628e6de123b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.12.2023 09:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні № 7, вул. Котельникова, буд. 95. Коригування», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-24-000077-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, експертні звіти, проектну документацію тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
82c686ad6eb34872af1b7d17e883ef4d
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
07.12.2023 16:15
Опис:
Відповідно до п.п. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі;
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту.
За результатами проведення закупівлі робіт з капітального ремонту «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, 95», ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-18-003011-c, КНП «КМКЛ №7» уклали договір з ТОВ «Укрвентпромпостач» від 23.02.2022 року № 29 на загальну суму 35 421 407,00 грн. з ПДВ.
У ході виконання робіт виникла необхідність у додаткових роботах, пов’язаних з основним договором від 23.02.2022 року № 29 за предметом «Капітальний ремонт операційного блоку Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, 95», в того самого виконавця робіт ТОВ «Укрвентпромпостач». При цьому така закупівля додаткових робіт здійснена протягом трьох років після укладення договору від 23.02.2022 року № 29, та загальна вартість таких робіт (15 114 826,79 грн. з ПДВ) не перевищує 50 відсотків ціни договору від 23.02.2022 року № 29 (35 421 407,00 грн. з ПДВ).
Виконання таких додаткових робіт, що не враховані кошторисною документацією в зв’язку зі змінами проектної документації (позитивний експертний звіт №14/0098Е-04/23 від 14.04.2023 р.), передбачає виконання додаткового обсягу робіт в рамках Капітального ремонту операційного блоку Київської міської клінічної лікарні №7, вул. Котельникова, 95. Тобто такі додаткові роботи пов’язані з предметом закупівлі основного договору від 23.02.2022 року № 29.
Крім того, додаткові обсяги робіт, що передбачені скоригованою проектною документацією, є технологічно пов’язаними з роботами по договору від 23.02.2022 року № 29, тому для забезпечення виконання робіт згідно технологічних карт матеріалів та ДБН необхідне їх виконання тим самим виконавцем робіт основних робіт по договору від 23.02.2022 року № 29 - ТОВ «Укрвентпромпостач».
П.п. 8 п. 13 Особливостей у редакції, чинній на момент укладення договору, передбачає виключно оприлюднення замовниками в електронній системі закупівель звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, договору про закупівлю та додатків до нього, а також зазначення підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Все перелічене вище замовником виконано.
Варто зауважити, що п.п. 8 п. 13 Особливостей у редакції, чинній на момент укладення договору, не передбачено необхідність документального підтвердження наявності підстав здійснення закупівлі додаткових робіт шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність підстав тощо) чи їх оприлюднення.
На виконання вимоги Запиту замовнику на пояснення надаємо інформацію та відповідні документи (експертний звіт та проектну документацію), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зазначені документи є документальним підтвердженням щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, оскільки підтверджують наявність додаткових робіт, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору від 23.02.2022 року № 29, їх технологічну пов’язаність.