-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021: 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8- Дезінфекційні засоби)
Завершена
6 589 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 65 893.40 UAH
мін. крок: 1% або 65 893.40 UAH
Номер:
225f8124e6a94e528e1192289d5460ef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-20-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.11.2023 00:00
Період моніторингу:
20.11.2023 23:00 - 12.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.11.2023
№32-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.11.2023 № 32-3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16.UA-2023-05-23-010501-a 23.05.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та вимог Особливостей № 1178, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план Державного некомерційного підприємства «Національний інститут раку» (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація затверджена рішенням Замовника від 23.05.2023 року (зі змінами); тендерні пропозиції: товариства з обмеженою відповідальністю «БЛАНІДАС», товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМОДЕЗ», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «МЕДІКС» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МЕДІКС»); повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення від 07.06.2023 № 43; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про відхилення від 08.06.2023 № 44; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця від 09.06.2023 № 45; договір про закупівлю від 22.06.2023 № 79/2023 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 24.11.2023 року та від 01.12.2023 року.
Період усунення порушень:
04.12.2023 10:38 - 08.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.12.2023 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
080b1dcd8baf41fab8ef40b472377f20
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2023 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021: 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8- Дезінфекційні засоби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-23-010501-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи ( технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
735f77113d374f22916d269ca86498cf
Назва:
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ, відповідно до наказу від 20.11.2023 №32-З
Дата опублікування:
24.11.2023 13:31
Опис:
З метою виконання завдань покладених на Державне некомерційне підприємство «Національний інститут раку» було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021: 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8- Дезінфекційні засоби) з очікуваною вартістю 6 589 340грн 00 коп.
1. Обґрунтування щодо прогнозованого бюджету на закупівлю лікарських засобів та виробів медичного призначення визначено відповідно до річного плану на 2023 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-05-23-004148-b , відповідно до службової записки головної медичної сестри від 04.04.2023, було проведено засідання робочих груп:
• від 21.03 2023 року №1/23 та службової записки голови робочої групи;
• від 05.05 2023 року №4/23, щодо скоригованої кількості дез. засобів
(Копії службових записок та протоколів робочих груп надаємо).
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 6 589 340 (шість мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч триста сорок гривень 00 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості визначений відповідно до отриманих цінових пропозицій та проведеного моніторингу з посиланнями на закупівлю аналогічного товару в 2022 році (договір 295) та враховуючи наказ Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( копію комерційних пропозицій надаємо);
3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Державного некомерційного підприємства «Національний інститут раку», визначені відповідно до протоколу засідання робочої групи ДНП «НІР» № 4/23 від 05.05.2023 року з питань підготовки та супроводу процедур закупівель (копію протоколу засідання робочої групи надаємо).
Номер:
59e65271f7174196a3a94235a8be7396
Назва:
Щодо надання пояснень на запит ДАСУ, відповідно до наказу від 20.11.2023 №32-З
Дата опублікування:
24.11.2023 13:29
Опис:
1. Обґрунтування щодо прогнозованого бюджету на закупівлю лікарських засобів та виробів медичного призначення визначено відповідно до річного плану на 2023 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-05-23-004148-b , відповідно до службової записки головної медичної сестри від 04.04.2023, було проведено засідання робочих груп:
• від 21.03 2023 року №1/23 та службової записки голови робочої групи;
• від 05.05 2023 року №4/23, щодо скоригованої кількості дез. засобів
(Копії службових записок та протоколів робочих груп надаємо).
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 6 589 340 (шість мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч триста сорок гривень 00 коп) з ПДВ: розмір очікуваної вартості визначений відповідно до отриманих цінових пропозицій та проведеного моніторингу з посиланнями на закупівлю аналогічного товару в 2022 році (договір 295) та враховуючи наказ Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» ( копію комерційних пропозицій надаємо);
3.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Державного некомерційного підприємства «Національний інститут раку», визначені відповідно до протоколу засідання робочої групи ДНП «НІР» № 4/23 від 05.05.2023 року з питань підготовки та супроводу процедур закупівель (копію протоколу засідання робочої групи надаємо).
Номер:
5e4726bc74044dcab78910c14eece4c6
Назва:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата опублікування:
01.12.2023 16:53
Опис:
Закупівля здійснюється для дотримання вимог санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режимів, правил інфекційної безпеки та підвищення ефективності дезінфекційних і стерилізаційних заходів, дотримання госпітальної гігієни та профілактики внутрішньолікарняних інфекцій.