-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг робіт визначений Технічною специфікацією
Завершена
16 270 277.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 162 702.77 UAH
мін. крок: 1% або 162 702.77 UAH
Номер:
1d6bc13f76f6413fa408a8b19faa3117
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-06-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2023 00:00
Період моніторингу:
06.09.2023 11:21 - 28.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.09.2023 № 58-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 06.09.2023 № 58-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-05-22-012146-a 22.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерної пропозиції ТОВ - фірма «Кортакоз», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з урахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 20.05.2023) (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Здолбунівське» Здолбунівської міської ради Рівненської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ - фірма «Кортакоз», інформація оприлюднена уповноваженою особою щодо кваліфікації пропозиції учасника від 31.05.2023 року, повідомлення про намір укласти договір, договір від 06.06.2023 № 52 (далі – Договір), відповідь Замовника на пояснення від 13.09.2023.
Період усунення порушень:
18.09.2023 15:22 - 22.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2023 15:22
Запити/Пояснення
Номер:
591dfc83bba4435fba21471590fdb521
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.09.2023 11:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-22-012146-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 3.4 Договору від 06.06.2023 №52 (далі – Договір) Договірна ціна є твердою, визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток №__), і може уточнюватися протягом усього строку надання послуг/виконання послуг/робіт при зміні норм законодавства у період поточного ремонту, які впливають на вартість послуг/робіт, обсяги послуг/робіт, зміні цін на ресурси, зміні умов послуг/робіт, уточненні загально-виробничих, адміністративних та інших витрат, якщо такі зміни не призведуть до збільшення договірної ціни.
Чому Замовником не оприлюднено кошторис, що є невід’ємною частиною Договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9f22cfd9428c4ceca8e5eafd00858053
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.09.2023 11:00
Опис:
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Предмет закупівлі: Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2023-05-22-012146-a)
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Здолбунівської міської ради від 17.05.2023 р. № 1607.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідність в проведенні у закупівлі виникла у зв’язку з незадовільним станом дороги. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого дефектного акту на Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області. Окрім цього, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено робочий проект (кошторисну документацію). Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту Поточний ремонт вул. Нова, с. Новомильськ Рівненського району Рівненської області було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом № 230329-10/EO від 04 квітня 2023 року. В проєктній документації міститься детальний опис робіт/послуг, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт/послуг.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Очікувана вартість закупівлі послуг з поточного ремонту розраховується на підставі дефектного акту, який сформований відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», а також Відомчих будівельних норм ВБН Г.1-218-182:2006 «Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування», затверджених рішенням колегії Державної служби автомобільних доріг України від 10.04.2006 № 16. Також при визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Щодо другої частини запиту повідомляємо про те, що відповідно до пункту 3.4 Договору від 06.06.2023 №52 (далі – Договір) Договірна ціна є твердою, визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток №__), і може уточнюватися протягом усього строку надання послуг/виконання послуг/робіт при зміні норм законодавства у період поточного ремонту, які впливають на вартість послуг/робіт, обсяги послуг/робіт, зміні цін на ресурси, зміні умов послуг/робіт, уточненні загально-виробничих, адміністративних та інших витрат, якщо такі зміни не призведуть до збільшення договірної ціни.
Згідно даного пункту додатком до договору є саме Договірна а не кошторис.
Звертаємо вашу увагу на необхідність правильного тлумачення змісту даного пункту, а саме, в умовах даного пункту зазначено про те, що Договірна ціна є твердою, визначається на основі кошторису. Договірна ціна є твердою, що є невід’ємною частиною Договору. Дана інформація також підтверджується і тим, що згідно розділу 16. Додатки до договору перераховано всі додатки до цього Договору, які є його невід'ємною частиною. Зокрема, цитуємо:
16.1. Додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною.
16.1.1. Додаток №1 - Дефектний акт
16.1.2. Додаток №2 – Договірна ціна
16.1.3. Додаток №3 – Календарний план виконання послуг/робіт/надання послуг
Відтак, згідно змісту договору кошторис не є невід'ємною частиною договору. Відтак немає обов'язку його оприлюднення разом із договором за результатами закупівлі.
З повагою!