-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюм для захисту від низьких температур, загальних виробничих забруднень та механічних впливів з бавовняних тканин, костюм зварника утеплений з бавовняних тканин та вогнестійкою обробкою, куртка та костюм ІТП для захисту від низьких температур з бавовняних тканин
Завершена
12 000 165.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 120 001.66 UAH
мін. крок: 1% або 120 001.66 UAH
Номер:
9f13bda5144e4842b2979c1caa8be365
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-29-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2023 00:00
Період моніторингу:
29.08.2023 12:52 - 20.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.08.2023 № 74-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.08.2023 № 74-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-05-22-010292-a, 22.05.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.05.2023 № 318/2023; тендерну пропозицію учасника тендерну пропозицію учасника «УМТК ТРЕЙД»; ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»; протокол рішення уповноваженої особи від 07.06.2023 №389/2023; протокол рішення уповноваженої особи від 08.06.2023 390/2023; протокол рішення уповноваженої особи від 08.06.2023 № 391/2023; повідомлення про намір укласти договір від 08.06.2023; договір про закупівлю товарів від 19.06.2023 № 4045/ДЗЗ-23 на суму 12000134,85 грн з ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ»; відповідь на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель 18.09.2023.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» укладено договір від 19.06.2023 № 4045/ДЗЗ-23 на суму 12000134,85 грн.
Період усунення порушень:
19.09.2023 17:24 - 23.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2023 17:24
Запити/Пояснення
Номер:
0b8f24e5f3f44dbca90f9192948abbf8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2023 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.09.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 12000165,96 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-05-22-010292-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- постала потреба отриманні інформації та відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- з якої причини сума договору та ціна тендерної пропозиції переможця різняться? Так, відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a66e800576ef4379a6f83d2185ffda48
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
18.09.2023 16:15
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника у виробничому одязі для забезпечення та захисту працівників структурних підрозділів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» відповідно до Положення про вимоги до засобів індивідуального захисту працівників КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 18.04.2023 введеним в дію Наказом директора КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 18.04.2023 № 389 від впливу шкідливих та небезпечних виробничих факторів з урахуванням вимог законодавства, керуючись чинними нормативно-правовими актами та технічною документацією в даній сфері, а саме:
• ДСТУ EN ISO 13688:2016 Одяг захисний. Загальні вимоги;
• ДСТУ EN 13034:2017 Одяг захисний. Захист від рідких хімічних речовин. Вимоги до експлуатаційних характеристик захисного одягу для обмеженого захисту від рідких хімічних речовин;
• ДСТУ EN 14058:2008 Одяг захисний. Одяг спеціальний для захисту від знижених температур;
• ДСТУ EN 342:2019 Одяг захисний. Комплекти та одяг для захисту від холоду;
• ДСТУ EN ISO 11611:2016 Одяг захисний для використання під час зварювання та суміжних процесів
• Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 771 від 21 серпня 2019 року
• Технічний регламент з назв технічних волокон та маркування текстильних виробів, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України №13 від 14 січня 2009 року
• Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, затверджені Наказом Міністерства соціальної політики № 1804 від 29.11.2018 р.
• Норми безпечної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості, затверджені Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду № 62 від 16.04.2009 р.
• Норми безпечної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам підприємств електроенергетичної галузі, затверджені Наказом Міністерства соціальної політики № 1224 від 27.08.2018 р.
• Технічний регламент засобів індивідуального захисту, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 761 від 27 серпня 2008 року
Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі Замовником здійснено на основі проведених ринкових консультацій та запиту цінових пропозицій з дотриманням рекомендацій та керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 12.02.2020 року. У зв’язку з чим очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно найнижчої отриманої цінової пропозиції, на підтвердження чого даємо таблицю розрахунків (Додаток 1) та отримані цінові пропозиції (Додаток 2).
2. Остаточна пропозиція учасника ТОВ «ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» була 12 000 165,96 грн. з ПДВ, згодом заключений договір №4045/ДЗЗ-23 з ціною договору 12 000 161,82 грн. з ПДВ.
Згідно з пунктом 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, при укладенні Договору ціна в договорі була перерахована в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі, у зв’язку з необхідністю коригування математично сум ПДВ по позиційно.