• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПГВ 23П-081_77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з косіння та прибирання трави на прилеглих територіях виробничих об’єктів філії ГПУ "Полтавагазвидобування" АТ "Укргазвидобування")

Завершена

22 721 016.06 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 454 420.00 UAH
Номер: 9b7a0a2db89944d79a652047610105de
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-14-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.07.2023 11:36 - 05.08.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.07.2023 № 219 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2023-05-22-003654-a 22.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, o.s.usoltsev@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПП «КЛІНІНГ-ПРО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.05.2023 № ПГВ 23П-081 зм , тендерну пропозицію приватного підприємства «КЛІНІНГ-ПРО» (далі – ПП «КЛІНІНГ-ПРО»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей учасником до 17.06.2023 протокольне рішення уповноваженої особи від 19.06.2023 № ПГВ 23П-081, повідомлення про намір укласти договір від 19.06.2023, договір про закупівлю від 26.06.2023 № 576/23 вартістю 12 155 709,60 гривень, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 19.07.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель Замовник визначив очікувану вартість зазначеної процедури закупівлі послуги з косіння та прибирання трави в сумі 22 721 016,06 гривень з ПДВ. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) 19.07.2023 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання, зокрема, інформації та підтвердних документів відповідно до яких Замовник розрахував очікувану вартість. При цьому у запиті Держаудитслужба зазначила, що пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У своєму поясненні від 19.07.2023 Замовник вказав: «з огляду на набирання чинності 19.10.2022 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 та можливість укладання договору за результатами проведення закупівлі, до участі в якій подану одну пропозицію, з метою уникнення завищення ціни, Замовник визначив очікувану вартість закупівлі на рівні отриманої найменшої пропозиції (Ц1) – 22 721 016,06 грн. з ПДВ (файл «Обґрунтування очікуваної вартості .xlsx» знаходиться серед документів закупівлі). Відповідно до інформації, розміщеній в електронній системі закупівель, у торгах прийняли участь 10 учасників, цінові пропозиції яких становили від 12 155 742,00 грн. до 22 700 000,00 грн., шість з яких надали пропозиції з ціною, що була на 30% - 46% нижче очікуваної вартості закупівлі. Отже, Замовником при формуванні очікуваної вартості предмету закупівлі не дотримано принципів здійснення публічних закупівель визначених статтею 5 Закону (максимальної економії, ефективності), що вказує на ризик її необґрунтованого завищення.
Період усунення порушень: 04.08.2023 17:10 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.08.2023 17:10

Запити/Пояснення