• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування

найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Індивідуальне обмундирування (Код за ДК 021:2015 - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : м. Київ. пл. Солом’янська, 1 Кількість: 17 найменувань: № з/п Найменування товарів Од. виміру Кількість 1 Кепі шт. 600 2 Костюм (сорочка, брюки) *Примітка Костюм (сорочка, брюки) у подальшому буде мати розподіл на чоловічий та жіночій. компл. 1100 3 Фуфайка з короткими рукавами шт. 1400 4 Сорочка трикотажна з короткими рукавами шт. 600 5 Ремінь для брюк синтетичний шт. 250 6 Пілотка з напіввовняної тканини парадно-вихідна шт. 100 7 Пілотка зі змішаної тканини т/с кольору шт. 100 8 Пілотка зі змішаної тканини бежевого кольору шт. 100 9 Костюм парадний Костюм у подальшому буде мати розподіл на чоловічий та жіночій. компл. 100 10 Костюм парадно-вихідний Костюм у подальшому буде мати розподіл на чоловічий та жіночій. компл. 100 11 Костюм зі змішаної тканини (сорочка, брюки) т/с кольору компл. 100 12 Костюм зі змішаної тканини (сорочка, брюки) беж. кольору компл. 50 13 Сорочка білого кольору шт. 100 14 Сорочка блакитного кольору шт. 50 15 Погони типу Б пар. 100 16 Погони муфти типу А Погони у подальшому будуть мати розподіл на темно синій та бежевий кольори пар. 250 17 Погон-муфта «К» пар. 1100 Конкретні обсяги та технічні характеристики закупівлі визначені у Додатку №3 до тендерної документації. 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 6 355 500,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: для курсантів до 20.07. для ліцеїстів дл 10.08.2023 року (по заявкам) 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 27.05.2023 до 00:00 год (час вказаний в 24-х годинному форматі) 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.

Торги не відбулися

6 355 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 63 555.00 UAH
Номер: e4776b3757a54d9cb47918db36364aba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-02-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.06.2023 14:57 - 24.06.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.06.2023 № 157 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2023-05-19-012344-a 19.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАКС ТРЕЙД» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на усунення встановлених порушень та недопущення їх у подальшому, зокрема шляхом скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «МАКС ТРЕЙД» та відміни торгів, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної академії внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою (протокол від 22.05.2023 № 2) (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАКС ТРЕЙД» (далі – ТОВ «МАКС ТРЕЙД»), протокол уповноваженої особи від 29.03.2023 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2023, пояснення Замовника отримані 08.06.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що Замовник 22.05.2023 вніс зміни до тендерної документації від 19.05.2023 та оприлюднив в електронній системі закупівель її нову редакцію. При цьому, на порушення вимог частини другої статті 24 Закону Замовник не оприлюднив окремим документом перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Крім того, за результатами моніторингу встановлено, що відповідно до підпункту 8 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та обов’язково надає погоджений та заповнений (крім ціни) проєкт Договору, і буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Учасником ТОВ «МАКС ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано погоджений проект договору про закупівлю товару (файл «11.Погоджений проект договору відповідно Додатку 4, без вказівки цін.pdf», завантажений в електрону систему закупівель 26.05.2023) в якому: пункт 1.1 розділу 1 «Предмет договору», пункт 2.2 розділу 2 «Якість та гарантійний строк товару», пункт 4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати», пункти 5.1, 5.2, 5.5, 5.6 розділу 5 «Поставка товару», підпункт 6.1.3 пункту 6.1 розділу 6 «Права та обов’язки сторін», пункт 7.4 розділу 7 «Відповідальність сторін», пункт 10.4 розділу 10 «Оперативно – господарські санкції» та пункт 12.1 розділу 12 «Строк дії Договору про закупівлю» не заповнено, чим порушено вимоги підпункту 8 пункту 2 розділу 5 тендерної документації. Моніторингом також установлено, що у пунктах 13 та 14 таблиці 2 Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі» Індивідуальне обмундирування (Код за ДК 021:2015 - 35810000-5 Індивідуальне обмундирування) Технічні вимоги Замовником встановлено вимоги до тканини верху на предмет закупівлі «Сорочка білого кольору», «Сорочка блакитного кольору», а саме: сорочкова тканина білого (блакитного) кольору (сировинний склад: поліестер – не більше 70%, віскоза – не менше 30%; поверхнева щільність –160-170 г/м²; полотняний тип переплетення, з незминальною обробкою) та передбачено, що учасник надає підтверджуючі документи на тканину «Копію протоколів випробувань сорочкової тканини, які видані незалежними акредитованими лабораторіями (або акредитованим органом з підтвердження відповідності). Крім того зазначено, що якщо сорочкова тканина блакитного кольору буде одного артикулу з білою то протоколи випробування на сорочкову тканину блакитного кольору, учасник може надати тільки за власним бажанням. Якщо сорочкова тканина блакитного кольору, буде іншого артикулу від білої тканини, то протоколи випробувань на неї, за всіма показниками, надаються обов’язково. Учасником ТОВ «МАКС ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надано файл «14.5 копія підтверджуючих документів на тканину сорочечну згідно додатку № 3.pdf», завантажений в електрону систему закупівель 26.05.2023, на стор. 5-8 якого надано протокол випробувань № 1371/21-ВЦ/1 від 01.04.2021, Замовник ТОВ «МАКС ТРЕЙД», об’єкт випробувань та реєстраційний № 1371. Тканина сорочкова арт. 5048 сірого кольору (№ 1264 за нумерацією ПрАТ «ЧШК»), чим не дотримано вимоги Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «МАКС ТРЕЙД», як такої, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 22.06.2023 14:20 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.06.2023 14:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Національна академія внутрішніх справ здійснила заходи направлені на усунення встановлених порушень та недопущення їх у подальшому.
Дата публікації звіту: 23.06.2023 16:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: Торги відмінено
Дата публікації: 18.07.2023 16:56

Запити/Пояснення