• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Спеціальна піротехнічна машина важкого типу (ПМ-В) 6*4 з КМУ. Броньований кузов та кабіна ПЗСА-4/перегородка ПЗСА-6

Керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 про затвердження “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, враховуючи Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.12.2020 р. № 462, та Законом України «Про публічні закупівлі», з метою організації закупівлі, для забезпечення нагальних потреб 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій у 2023 році, відповідно фінансування

Завершена

23 200 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 116 000.00 UAH
Номер: 3414cd0a923d48ff94c087a6026624af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.06.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.07.2023 16:16 - 25.07.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.06.2023 № 204 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 38 UA-2023-05-19-011849-a 19.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Валідус спецавто» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.05.2023 №78, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Валідус спецавто» (далі – ТОВ «Валідус спецавто»), протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір, договір від 07.06.2023 №425 на суму 22 720 860,00 грн без ПДВ, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 07.07.2023, через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку 2 «Технічні вимоги». Учасник ТОВ «Валідус спецавто» на підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам у складі своєї тендерної пропозиції надав «Порівняльну таблицю запропонованого товару та загальні вимоги до предмету закупівлі» (файл «21-Порівняльна таблиця Технічних характеристик – ПМ-В.PDF») (далі – Порівняльна таблиця). Згідно Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації спеціальна піротехнічна машина важкого типу (ПМ-В) 6*4 з КМУ. Броньований кузов та кабіна ПЗСА-4/перегородка ПЗСА-6 (далі – машина) повинна мати потужність двигуна 440 к.с., в свою чергу згідно з параметрами запропонованого товару, зазначеними у Порівняльній таблиці, машина має потужність 410 к.с., а отже не відповідає умовам технічної специфікації. Паливний бак має бути об’ємом не менше 400л., а за технічними характеристиками, які запропонував переможець, машина має паливний бак об’ємом 300л. Крім того, відповідно до Розділу IV. Кран-маніпуляторна установка Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації, комплект такелажного обладнання (текстильні стропи типу павук з силовим вантажним кільцем, сумісним з гаком маніпулятора, що дозволяє піднімати вагу не менше 8 тон, чалки – 1 пара). В свою чергу комплект такелажного обладнання крана-маніпуляторної установки, запропонованої ТОВ «Валідус спецавто» (розділ IV. Кран-маніпуляторна установка Порівняльної таблиці), має загальну вантажопідйомність 6,3 тони, що також не відповідає умовам технічної специфікації. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Валідус спецавто», як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та визначив його переможцем торгів і уклав з ним договір.
Період усунення порушень: 26.07.2023 17:19 - 10.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2023 17:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 про затвердження “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, враховуючи Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.12.2020 р. № 462, та Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідно висновку ДАСУ від 26.07.2023 (ID моніторингу UA-M-2023-07-03-000013): “З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.”, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, Закону, а також згодою Сторін, ВИРІШИЛА: 1. У зв'язку із встановленими порушеннями, Сторони дійшли згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору № 425 від 07.06.2023 р. про закупівлю Спеціальної піротехнічної машини важкого типу (ПМ-В) 6*4 з КМУ. Броньований кузов та кабіна ПЗСА-4/перегородка ПЗСА-6 (ДК 021:2015 — 34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби) з ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО", шляхом укладення додаткової угоди.
Дата публікації звіту: 02.08.2023 11:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовник 02.08.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель додаткову угоду від 01.08.2023 № 1/533, якою достроково розірвав з 01.08.2023 договір про закупівлю № 425 від 07.06.2023
Дата публікації: 08.08.2023 15:48

Запити/Пояснення