• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина паливна

Завершена

1 169 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 846.25 UAH
Номер: e253943edc4e4a17b85c29f4cb2f15cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-11-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.07.2023 15:20 - 02.08.2023 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2023 № 209 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.07.2023 № 209. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-05-19-010700-a, 19.05.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Сокальського ДЛГП ЛГП «Галсільліс» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 – шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до Сокальського ДЛГП ЛГП «Галсільліс». Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 липня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр з обслуговування закладів освіти» Сокальської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-05-19-003650-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію Сокальського дочірнього лісогосподарського підприємствв ЛГП «Галсільліс» (далі – Сокальське ДЛГП ЛГП «Галсільліс»); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 31.05.2023 №503/23; опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника Сокальського ДЛГП ЛГП «Галсільліс» та опубліковано вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані Сокальським ДЛГП ЛГП «Галсільліс» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 09.06.2023 №03-12/0906; опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 5 розділу 3 тендерної документації Замовника наведено перелік підстав, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію, з посиланням на пункт 44 Особливостей №1178. Однак, наведений у пункті 5 розділу 3 тендерної документації перелік вищевказаних підстав відповідає переліку, визначеному у пункті 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178. Посилання на невідповідну норму Особливостей №1178 (пункт 44 замість пункту 47) здійснено також у пунктах 1 та 3 розділу 5 тендерної документації та у розділах 2 та 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Крім того, у пункті 3 розділу 5 тендерної документації при наведені переліку підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця тендеру вказано: не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону. Проте, підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця визначено у пінпункті 3 пункту 44 Особливостей №1178, така підстава як не надання копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) у переліку згідно з пунктом 3 пункту 44 Особливостей №1178 відсутня. Згідно з пунктом 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Однак, у пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовника зазначено: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей». При цьому не враховано, що частина друга та дев’ята статті 41 Закону теж не застосовуються, що не відповідає нормам пункту 17 Особливостей №1178. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та частини другої статті 22 Закону. Крім того, моніторингом встановлено, що у пункті 4.4. розділу 1 тендерної документації Замовником зазначено строк поставки товарів – з моменту підписання договору та до 31 грудня 2023 року (відповідно до умов Додатку 3 та проекту договору, Додаток 4), тоді як у Проекті договору (міститься у Додатку 4 до тендерної документації) зазначено строк поставки товару: з дати укладання договору до 31 серпня 2023 року, у пункті 10 Додатку 3 (Технічна специфікація) до тендерної докумениації зазначено строк поставки товару: до 31 серпня 2023 року. За вимогою підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати, зокрема, довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (включно з додатковими угодами), а також копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці (видаткова накладна, ТТН-ліс). Моніторингом встановлено, що Сокальським ДЛГП ЛГП «Галсільліс» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору №03-12/17 від 06.04.2018 (файл «Наявність досвіду.jpg») та довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 15.07.2019 №03-12/34 (файл «Аналогічні договора.pdf»), а також скан-копії зазначених договорів (файли «Аналогічний дог.pdf» та «Аналогічні договора.pdf»). Згідно з умовами вищевказаних аналогічних договорів невід’ємними частинами таких договорів є наступні додатки: Специфікація на товар та Перелік закладів постачання товару. Однак, учасником Сокальським ДЛГП ЛГП «Галсільліс» у складі тендерної пропозиції до вищевказаних аналогічних договорів не надано їх додатки (Специфікація на товар та Перелік закладів постачання товару), які є невід’ємними частинами договору. Договір від 06.04.2018 №03-12/17 (файл «Аналогічний дог.pdf») укладено учасником з КУ Сокальської районної ради Львівської області «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальського району» на суму 814 722,00 грн, договір від 15.07.2019 №03-12/34 укладеного з КУ Сокальської районної ради Львівської області «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальського району» на суму 775 800,00 гривень. У складі тендерної пропозиції учасником надано також видаткову накладну №608 від 12.08.2019 до договору від 15.07.2019 №03-12/34 лише на суму 106 758,00 грн (при сумі договору - 775 800,00 грн) та видаткову накладну №645 від 01.08.2018 на суму 242 424,00 грн, у якій відсутня інформація про реквізити договору, на виконання якого здійснено постачання товару. Учасником Сокальським ДЛГП ЛГП «Галсільліс» у складі тендерної пропозиції до вищевказаних аналогічних договорів ТТН-ліс не надано. Аналізом наявної у вільному публічному доступі в електронній системі закупівель інформації щодо укладеного договору від 15.07.2019 №03-12/34 (закупівля за ID: UA-2019-06-14-002979-b) встановлено, що зазначений договір виконано та оплачено на суму 775 800,00 грн з оприлюдненням звіту про виконання договору. Також по закупівлі за ID: UA-2018-03-03-000580-a укладений договір від 06.04.2018 №03-12/17 на суму 814 722,00 грн виконано та опллачено в повному обсязі з оприлюдненням звіту про виконання договору. Таким чином, учасником Сокальським ДЛГП ЛГП «Галсільліс» документально не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у спосіб, визначений у підпункті 1.1. пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію Сокальського ДЛГП ЛГП «Галсільліс», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю від 09.06.2023 №03-12/0906.
Період усунення порушень: 27.07.2023 15:02 - 11.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2023 15:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У вкладеннях долучаються документи, що свідчать про усунення порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, виявлених моніторингом. Крім того, було проведено роз'яснювальну роботу, буде проведено економічні навчання з метою недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації.
Дата публікації звіту: 28.07.2023 12:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано за зобов'язанням, викладеним у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації: 04.09.2023 12:30

Запити/Пояснення