• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 070902 Верхнє Водяне – Солотвино км 6+421. Коригування

Завершена

18 621 047.00 UAH з ПДВ
Номер: 831f8969793e4b9cb5af37b46cf40e11
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-14-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.07.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 14.07.2023 11:27 - 05.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.07.2023 № 219 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2023-05-19-002685-a 19.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САНТОРІС» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 24.05.2023 № 71, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «САНТОРІС» (далі – ТОВ «САНТОРІС»), повідомлення про намір укласти договір від 05.06.2023, договір від 22.06.2023 № 46 на суму 17 949 649,10 грн з ПДВ, додаткову угоду від 22.06.2023 № 1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.07.2023 та 27.07.2023. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог розділу 2 «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Додатку 1 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. Серед мінімально необхідної кількості працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для виконання робіт згідно предмету закупівлі, замовник визначив наявність у учасників інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) мінімум 1 особа. Також, Замовник вимагає від учасників надання до тендерної пропозиції сканованих копій дипломів працівників, які мають вищу освіту. На виконання вищевказаних умов учасник ТОВ «САНТОРІС» надав довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.05.2023 № 23/0523-3 в якій зазначив, зокрема, інформацію про інженера з проектно-кошторисної роботи Мальфанової Ніни Володимирівни. Однак, учасник ТОВ «САНТОРІС» у складі тендерної пропозиції не надав диплом про вищу освіту Мальфанової Ніни Володимирівни, чим не підтвердив кваліфікацію працівника, який має відповідний рівень знань для можливості виконання робіт на займаній посаді інженера-проектувальника та недотримався вимоги розділу 2 «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*» Додатку 1 тендерної документації. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «САНТОРІС» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та уклав з ним договір. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник вимагає надання договірної ціни у паперовому вигляді з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). Таким чином, Замовник установив у тендерній документації вимогу щодо надання документів у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 02.08.2023 16:32 - 17.08.2023 00:00
Дата публікації висновку: 02.08.2023 16:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Про оскарження висновку до суду На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» інформує про те, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-05-19-002685-a оскаржено до Закарпатського окружного адміністративного суду 11 серпня 2023 року
Дата публікації: 14.08.2023 13:27
Дата відкриття провадження: 25.08.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 260/7054/23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення та інформація до висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівлі № UA-2023-05-19-002685-a додається
Дата публікації звіту: 07.08.2023 16:15

Запити/Пояснення